Gözlerimi oradan ayırıp arkama döndüm. Yaklaşık yarım saat önce karşılaşmıştım onunla. Aslında pek karşılaşmak da denemezdi ya, neyse.
Yanında Yeşim diye bi kız vardı. Birlikte konuşup gülüyorlardı.
O an hakkım olmadığını bildiğim hâlde gidip o kızı dövmek istedim. Normal arkadaş bile olabilirlerdi ama o kız pek iyi biri değildi.
Zamanında pek iyi anılarımız olmamıştı onunla ve şimdi Yiğit'le konuşup güldüğünü görmek saçma bi şekilde kalbimi kırmıştı.
Bu aptal kalbim de herkese umursamaz olup ona karşı bu kadar hassas olmayı nasıl başarıyordu bilmiyordum.
O kızın Yiğit'e davranışları güzel değildi, bu defa ben abartmıyorum işte. Gerçekten öyleydi.
Aklıma bi an sevgili oldukları düşüncesi gelince nefes alamadım sanki. Gözlerim dolarken ikisinin kahkahası kulaklarımda çınlıyor, Yeşim'in elini Yiğit'in koluna atışı aklımdan çıkmıyordu.
Duvarın köşesinde öylece durup onları izlemek gerçekten ağır gelmişti ama kıpırdayamamıştım bile.
Onlar ayrılıp gitmişlerdi ama ben hâlâ olduğum yerde duruyordum. Ne gözlerimi ayırabiliyordum orada, ne de aklımdan uzaklaştırabiliyordum Yeşim'in onun omzundaki elini...
Arkamdan biri omzuma dokununca yerinden sıçradım.
"Rüya, sen misin?"
Ellerimle gözlerimi silip Aras'a döndüm. Yanında Efe de vardı.
Zorla gülümseyip kafamı salladım. İkisinin de kaşları çatılırken Aras omzumun üzerinden az önce baktığım yere baktı. Allah'tan gitmişlerdi.
"Ağladın mı sen?"
Efe konuştuğunda başımı hızla iki yana salladım.
"Yok ne ağlaması, ilaçlarımı kullanmadığım için gözlerim yaşarıyor."
"Ne ilacı?"
Aras sorgular gibi sorunca tek kaşım havaya kalktı.
"Göz damlası, da sen niye sorguluyorum ki?"
"Yok sorgulamak için demedim. Neyse işte öyle. Evin nerede, bırakalım seni. Bizim de dersimiz bitmişti."
"Yok ben kendim giderim, teşekkür ederim."
"Peki, sen bilirsin. Hadi görüşürüz."
Aras önden yürümeye başladığında Efe arkada kalıp sırıttı.
"Bu yalanı yediğimi sanma. İnsan sarrafıyımdır ben. Kendine iyi bak."
Ben öylece bakakalırken birkaç adım sonra arkasını dönüp yürümeye devam ederken yüzüme baktı. Seslice konuşup göz kırptığında ağzım hafiften açık kalmıştı.
"Göz damlalarını sıkmayı unutma diyorum yani."
Instagram: Hyersya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galatasaray Gibi || Yarı Texting [TAMAMLANDI]
Genel Kurgu0531*******: Aklın yok, keyf ediyorsun. Yiğit: Allah Allah, sen nereden biliyorsun?! 0531*******: Ha yani aklının olmadığını kabul ediyorsun? ••• 0531*******: Sana, beni Galatasaray'dan daha çok sev demiyorum. 0531*******: Beni Galatasaray gibi se...