55 • FİNAL

8.6K 565 451
                                    

Bedenime bi kal gelirken gözlerim şokla aralanmış, öylece Yiğit'in yüzüne bakıyordum.

Son söylediği cümle beynimde yankılanıyor, ben yerimden kıpırdayamıyordum.

Ne demişti o; "Ben senden başka kimseye böyle  gülümsemedim" mi demişti?

OHA

İçimden; duyduğum şeylerin rüya olmaması için dua ediyor, sanki kıpırdadığım anda uyanacakmışım gibi hissediyordum.

Yiğit beni mi seviyordu yani?
Bahsettiği o Galatasaray'lı kız ben miydim?

BENDİM

ALLAH'IM ÇOK ŞÜKÜR Kİ BENDİM

Emin olmak için soru sorar gibi tek kaşımı kaldırdım.

"N..ne?"

"Duydun işte. Son attığın mesajlardan anladım bilinmeyenin sen olduğunu, ben senden başka kimseye böyle gülümsemedim."

"Nasıl ya?"

"Ayrıca yaptığın o benzetmede gizliydi bazı şeyler."

( Öyle heyecanlandım ki, sanki şampiyonluk maçındaymışız da 90+2 de atılan golle şampiyon olmuşuz gibi. )

"Senin beni gördüğün maç, gerçekten o şampiyonluk maçıydı. 90+2'de atılan golle şampiyon olduk ve sen ilk defa o zaman fark ettin beni."

"Yani sen..."

Gözlerimi sıkıca kapatıp açtım, yalandan öksürüp sesimi bulduktan sonra devam ettim.

"Sen beni öncesinden beri seviyor muydun?"

Başını olumlu anlamda salladığında kalbim dışarıya fırlayacak gibi atmaya başladı.

İçeriye Yağız, Aras ve Efe girip sessizce köşede durduklarında başımı tekrardan Yiğit'e çevirdim.

"4 yıl oldu."

"Ciddi misin?"

Kafasını tekrardan salladığında elimi kalbime bastırdım. Çok ses çıkarıyordu.

"Niye söylemedin?"

Başını hüzünle yere eğip az sonra tekrardan baktı gözlerime.

"Söyleyeceğim zaman, gittin. Annen..."

Gözümden bi damla yaş aktığında sesim titrerken konuştum.

"A..annem 2 yıl önce öldü. Ondan önce neden söylemedin?"

"Emin olmam gerekiyordu. Senin de dediğin gibi, birini sadece fiziksel güzelliği yüzünden sevemeyiz. Seni tanımam gerekiyordu."

Derin bir nefes alıp devam etti.

"O an ne düşünüp yanına gelmedim bilmiyorum; uzaktan tanımaya çalıştım hep. Yağız'a ne kadar senin konunu açtırmaya çalışsam seni tanımıyormuş gibi yapıyordu. Tribünde hemen alt katta, çaprazdasın ama ikiniz o anlarda bi defa bile dönüp konuşmadınız. Siz çok yakınsınız, birimize bile ismini vererek bahsetmedi, biz varken birbirinizi tanımıyorsunuz sanki. Ben de bizden rahatsız olduğunu düşündüm; onun için Yağız'a da, sana da bahsedemedim."

Elimle alnıma vurup gözlerimi kapattım.

"Yağız'ın öyle davranmasının sebebi bendim, doğru. Ama sizden rahatsız olduğum için değildi."

Sesim istemsizce kısılırken devam ettim.

"Senden çekindiğim içindi. Bilmiyorum, utangaç biri değilim ama senden çok çekindim."

Galatasaray Gibi || Yarı Texting [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin