uA: Bağımlı mısın?
Yiğit: Wtf?
uA: Sigaraya
Yiğit: Hayır.
uA: O zaman bir şey oldu?
Yiğit: Ne alaka?
uA: Bugün her zaman içtiğinden daha fazla içtin.
Yiğit: Birinin seni izlediğini bilmek pek güzel bir şey değil bence.
Yiğit: Ayrıca ben sigarayı dert için falan içmiyorum. Zevkine.
uA: Çok mu rahatsız oluyorsun?
uA: Birinin seni izlemesinden...
Yiğit: Bunu engelleyemem. Ama eğer elimde bir seçenek olsaydı görünmez olmayı dilerdim.
Yiğit: İnsanların bakışlarını fazla takmıyorum ama bir süreden sonra rahatsız oluyorum.
uA: Rahatsız olduğun için sanırım özür dilemem gerekli ama ben sana hissettirmiyorum ki
uA: Senin rahatsız oldukların, fark ettiğini bildikleri hâlde bakmaya devam edenler.
uA: Sana, bakmayacağım diyemem ama artık beni fark etmemen için daha dikkatli olurum.
uA: Ne bileyim, seni izlediğimi bildiğin hâlde açık açık söylemen biraz kırdı sanki.
uA: Kırılmaya hakkım yok falan demeyeceğim. Eğer seni seviyorsam kırılmaya da hakkım vardır, yoksa da umursamayacağım. Senin o kadar acı çektirmeye hakkın var mı sanki?
Yiğit: Gayet kibar olduğumu düşünüyorum. Ki, tanımadığım insanlara pek kibar değilimdir.
Yiğit: Kırılmaya hakkın var ama beni sevdiğin için değil.
Yiğit: Benim, senin beni sevdiğini bildiğim hâlde konuşmayı kabul ettiğim için hakkın var.
Yiğit: Ama şunu bil ki, sana umut verdiğimi düşünmüyorum. En başta da söyledim, sadece canım sıkılıyor ve saçma şeyler yapmadığın sürece konuşabiliriz.
Yiğit: Yanlış anlama, seni kırmak için söylemiyorum bunları. Sadece, eğer sana umut veriyorsam hayatımda ilk defa bu konuda vicdan azabı çekeceğim.
Yiğit: Neden bilmiyorum ama, üzülmeni istemem.
Yazdıklarını okuduğumda istemsizce gözlerim doldu. Üzülmemi istemiyordu ama üzülmüştüm.
Dürüsttü, fazla dürüst.
Açıkçası, üzse de dürüst olmasını seviyordum. Aklıma yazacak bir şey gelmediğinde WhatsApp'tan çıktım. Belki, bi ihtimal cevap bekliyordu ama hiç zannetmiyordum.
Telefonu şarja taktım, sanırım biraz uyumam gerekiyordu artık
Sizce kim haklı?
Instagram: Hyersya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galatasaray Gibi || Yarı Texting [TAMAMLANDI]
Genel Kurgu0531*******: Aklın yok, keyf ediyorsun. Yiğit: Allah Allah, sen nereden biliyorsun?! 0531*******: Ha yani aklının olmadığını kabul ediyorsun? ••• 0531*******: Sana, beni Galatasaray'dan daha çok sev demiyorum. 0531*******: Beni Galatasaray gibi se...