_.prince._.of._.world._: Good morning Korea ^^
_foxie_: Shut the fuck up :D_.prince._.of._.world._: Jo, přesně něco takovýho jsem čekal, i kdyby si to neznal (θ‿θ)
_foxie_: Je to tak :D
_.prince._.of._.world._: Řekni mi něco o sobě? ^^
_foxie: No samozřejmě, beze všeho. Je mi 13, doufám že nevadí, mám rád růžovou barvu a západy slunce nejlépe se sklenkou vína v ruce, klidně jen na efekt, bez svého líčení nebudu k vidění, mám bílého pudla v oblečku, jím jen nekalorická jídla a nejraději surfují na internetu. Ještě něco chceš vědět?
_.prince._.of._.world._: (●__●)
_.prince._.of._.world._: Mám pocit, že mě zasáhla tsunami ironie...
_.prince._.of._.world._: Cítím, že v hodině dějin plavu víc, než jindy, někdo by měl zavolat na katastrofy_foxie_: Třeba to tsunami odnesla z tvý hlavy všechny nepotřebný věci a konečně se budeš moci věnovat studiu
_foxie_: A nebo tam bude prázdno
_.prince._.of._.world._: Spíš to druhé :D
_foxie_: Taky si myslím XD
_.prince._.of._.world._: Co teď máš ty?
_foxie_: Chvíli času, než příjde učitel :)))
_.prince._.of._.world._: Jo, takový předmět bych si taky přál ;)
_foxie_: Vidím, že si se lépe seznámil s ironií :D
_.prince._.of._.world._: Není divu, když mě zasáhla celá vlna! XD
_foxie_: To jednoho donutí plavat :D
_.prince._.of._.world._: Přesně tak :'(
_foxie_: Tak se hezky uč dějiny, mně přišel učitel korejštiny ;)
_.prince._.of._.world._: Ha! Teď si se přepsal, už vím, co máš za hodinu 0:)
Uživatel _foxie_ je offline
_.prince._.of._.world._: Hej! Ty si opravdu šel?
_.prince._.of._.world._: Kdo si teď se mnou bude psát?!
_.prince._.of._.world._: Já se nudím a můj kamarád spí
_.prince._.of._.world._: Spí v hodině! Nechceš ho jít vzbudit, aby se učil?
_.prince._.of._.world._: Tak nic
_.prince._.of._.world._: Asi ahoj potom :(______________________________________
Opravdu jsem neměl v úmyslu být v hodinách na mobilu a už vůbec ne kvůli někomu koho znám, vlastně neznám, pár dní. Potřeboval jsem dobré známky a mnoho znalostí, abych se dostal tam, kam jsem chtěl. Mířil jsem vysoko, pro někoho snad příliš, ale to mě nezajímalo.
Otec očekával, že po něm převezmu firmu, ale já měl poněkud rafinovanější plán. Vystudovat marketing a podnikání, právo a možná něco dalšího, abych měl dostatek zkušeností v podnikání a podobných věcech. Jakmile se budu orientovat, skoupím nejlepší pozemky a rozšířím otcovu, tedy v té době už moji, firmu, tak abych na tom neprodělal a obchody šly jak mají.
Základ, neboli obor marketing a podnikání, se pomalu rýsuje, avšak je to jen začátek. První díl skládačky.
Při poslouchání výkladu o nějakém spisovateli, který nenapsal, pro mě, nic zajímavého, mi na mysl přijde Hyunjin. Jestli se tak skutečně jmenoval, nebyl jsem si v tu chvílí jistý, ujistit o tom jsem se chtěl později.
Byl to jeden z mála lidí, co vydržel můj sarkasmus. Jsem sice sarkastický i normálně, je to součást mojí povahy, mí přátelé na to jsou zvyklí, ale na něj, jakožto neznámého člověka, to musela být silná dávka. On to však bral jako by nic, řekl bych i sportovně.
Myslím, že mě ty konverzace, kdy ho vlastně pošlu do háje a on zahraje dramatickou scénku nebo zasmečuje hloupým vtipem, jen tak nepřestanou bavit. Celé to ve mně vzbuzuje zájem a nutkání vědět jak vypadá, ale zatím s tím počkám.
---------------------------------
Boha mýho, co mi z toho vzniká 😅
Baví mě to, o tom žádná, ale když si to po sobě čtu, tak nevím, co si myslet, hlavně co jsem to udělala z hlavní postavy (nebudu říkat jméno, je dost možný, že nevíte o koho jde) 🤣🤣
Potřebovala bych ducha hlavní postavy, abych se učila, ale ten jaksi zůstal zaseklý v této ff 😀Jinak doufám, že se vám to líbí
Chyby a překlepy ignoruje, děkuji
-Katsura
ČTEŠ
Instagram Boy [Skz texting]
Fanfiction[Dokončeno] Když mladík sdílel na instagramový příběh vzkaz, že se nudí, očekával odezvu od nějakého ze svých přátel. Určitě v tu samou chvíli, kdy on nevěděl co dělat, hleděli do mobilu a znuděně projížděli sociální sítě, aby se zabavili. Byl si tí...