Seznamování bylo v plném proudu, když v tom se u stolu objevil mladík s černými vlasy a hovor utichl.
,,Dobrý den, máte objednáno?" Zeptal se slušně a postupně si je všechny prohlédl.
,,Ahoj, Hongseoku," zamával mu Jeongin sedící uprostřed s úsměvem na tváři.
,,Jé, ahoj, nevšiml jsem si tě v té skupince," podrbal se na zátylku a nahodil omluvný pohled. ,,Jak se máš?"
,,Když mi dáš dortík na účet podniku, tak na to zapomenu," uculil se. ,,S dortíkem bych se měl dobře," dodal.
Hongseok se zasmál a nepřikládal tomu větší význam. Zbytek ho mlčky pozoroval a čekal, až odejde. Chtěli vše řešit v tajnosti.
,,A nechybí ti někdo?" Rozhlédl se po přísedících.
,,Nechtěl jít," pokrčil rameny Jeongin se smutným výrazem.
,,Zase se učí celou učebnici nazpaměť?" Zasmál se, Hongseok.
,,Asi jo, od rána jsem ho neviděl," klesly mu koutky o něco níže.
,,Tak to jo," zakýval chápavě hlavou. ,,A máte vybráno nebo mám přijít později?"
Chlapci mu nadiktovali své objednávky a Hongseok je šel sdělit k přípravě. U pultu zrovna stála jeho kolegyně, tak se rozhodl ji trochu využít.
,,Sunmi?" oslovil ji, aby si získal její pozornost.
,,No?" otočila se k němu s tázavým výrazem. Na tváři ji hrál jemný úsměv, i když ji při prudkém pohybu trefil ohon do obličeje.
,,Potřeboval bych s něčím pomoct," zašeptal, aby jej nikdo nezaslechl. Neuvědomoval si, že svou snahou o nenápadnost přilákal více pozornosti, než kdyby mluvil normálně.
,,Poslouchám," pokynula mu hlavou, že má pokračovat.
,,Vidíš támhle tu početnou skupinku kluků," naznačil jí pohledem, aby se podívala do prava. ,,Potřebuju, aby sis každou větu, kterou od nich zaslechneš, zapsala. Je to pro kamaráda, asi na něj něco chystají." Prosil ženu pohledem.
,,Nevím, co si o tom myslet..." prohlédla si kluky, kteří si povídali podezřelé blízko u sebe. Zkoumala situaci pohledem, a po chvíli řekla: ,,Vypadá to tam na plánování. Že si to ty, tak to udělám, ale pak mi koupíš oříškovy laté." Mrkla na něj a upravila si volné kalhoty obsluhy.
,,Proč všichni něco chtějí?" rozhodil nechápavě rukama.
,,To tak je," zvedla ukazováček. ,,Ty chceš pomoct kamaradovi, já chci oříškovy latéčko, takhle oba dostaneme, co chceme." Po těchto slovech vzala tác s připravenými nápoji a odešla obsluhovat.
,,Trochu dobročinnosti by nezaškodilo," zamumlal si pro sebe a taktéž se vrátil ke své práci.
Po půl hodině se Hongseok zastavil u pultu a vyčkával příchod Sunmi. Žena odložila tác se špinavým nádobím a z bločku vytrhla popsaný papírek.
,,Díky," převzal si papírek a začal si jej rychle pročítat.
,,Napsala jsem tam i to oříškové laté," ukázala na konec řádkování a usmála se. ,,A nemáš zač, brzy zase tady." Dřív, než jí Hongseok stačil cokoliv říci, tak byla u zákazníků a zapisovala si objednávku.
Hongseok zakroutil hlavou, ale usmíval se přitom. Chovala se jako malé dítě, co chce novou hračku a prostě ji dostane, tečka.
Dále se nezdržoval. Roznesl další z objednávek a pospíchal sdělit, co zatím zjistili. Už takhle to bylo velmi zajímavé, natož co ještě se Sunmi pochytí.
----------------------------
Zdravím ^^Tohle je taková přechodovka (lol, co to používám za výraz, snad to chápete) mezi minulou a příští části, takže je ještě víc o ničem než to ostatní 😅😂😂😂
Měla jsem původně v plánu, že tady prozradím jméno hlavní postavy, ale nakonec jsem do dala do další části. Avšak pořád přemýšlím, že to nechám až na později 🤔
Chyby a překlepy ignorujte, děkuji
-Katsura
ČTEŠ
Instagram Boy [Skz texting]
Fanfiction[Dokončeno] Když mladík sdílel na instagramový příběh vzkaz, že se nudí, očekával odezvu od nějakého ze svých přátel. Určitě v tu samou chvíli, kdy on nevěděl co dělat, hleděli do mobilu a znuděně projížděli sociální sítě, aby se zabavili. Byl si tí...