sour_orange: Potřebuju bezpečný azyl.
teddy_b.e.a.r: Cože?
sour_orange: Všechno ti vysvětlím, ale potřebuju pomoct.
teddy_b.e.a.r: Odkud a před kým prcháš, že potřebuješ zrovna azyl? ಠಿ_ಠ
sour_orange: O útěku se nedá mluvit, to jsem si domluvil, naštěstí je jim to jedno :D
teddy_b.e.a.r: Kdyby to byl normální intr a ne byty pro studenty, tak by tě nepustili.
sour_orange: To bych byl mírně řečeno v háji a rozhodně by nebyl zelený ¯\_( ͠° ͟ʖ °͠ )_/¯
teddy_b.e.a.r: A proč ses najednou rozhodl přespat u mě? Něco se stalo, Jeongina by si samotnýho nenechal, kdyby to nemělo vážný důvod. Tohle se ti nepodobá....
sour_orange: Seš si jistý? Všichni říkají, že jsem svině, takže proč by ne ;)
teddy_b.e.a.r: Nehraj to na mě. Znám tě dost dobře, abych řekl, že si svině, co má srdce :)
sour_orange: To potěší :')
teddy_b.e.a.r: Ty! ಠ_ʖಠ
sour_orange: Ops, sorry mami :D
teddy_b.e.a.r: Ta dnešní mládež je hrozná ಠ﹏ಠ
sour_orange: Co naděláš ¯\_(ツ)_/¯
teddy_b.e.a.r: Pošlu tě zpět :D
teddy_b.e.a.r: Ale teď vážně, řekni mi, co se stalo?sour_orange: Nechci se o tom bavit přes telefon, radši bych ti to řekl osobně.
teddy_b.e.a.r: Tak dobře, že si to ty ◉‿◉
teddy_b.e.a.r: Jinak právě se chystám dělat večeři, tak co by sis dal? ^^sour_orange : Něco dobrého (◔‿◔)
teddy_b.e.a.r: Udělám ti vzduch obalovaný vodou, jestli chceš. Je to mňamka XD
sour_orange : Zase tolik práce si s tím dávat nemusíš, stačí mi něco jednoduššího ;) Od tebe chutná všechno dobře :)
teddy_b.e.a.r: Když to tak chceš :D Zvolil bych těstovinový salát :)
sour_orange : S kuřecím masem navíc? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
teddy_b.e.a.r: Ano, ano, přesně tak :D
sour_orange: To si celý ty, ale nestěžuju si, je to pak lepší :)
teddy_b.e.a.r: Taky si myslím (θ‿θ)
teddy_b.e.a.r: Kde teď si?sour_orange : U té nechutně žluté budovy s modrými dveřmi, co jste ji s Jeonginem křtili na Mimoně :')
teddy_b.e.a.r: Dětská fantazie se musí podporovat ^^
teddy_b.e.a.r: Když si tak blízko, tak ti dám vařit vodu na čaj.sour_orange: To by si mi udělal radost. Víš jakou přechuť? (◔‿◔)
teddy_b.e.a.r: No samozřejmě! Granátové jablko, kterého mám kvůli tobě strašně moc. Občas se bojím, že přijde policie a já ho budu muset spláchnout do záchodu ( ∵ )
sour_orange : Znáš mě až moc dobře, no :D
sour_orange : Proč by si kvůli policajtum splachoval čaj do záchodu? To nejsou drogy, Woojine :Dteddy_b.e.a.r: S takovým množstvím to působí jako by se v tom čaji byly ukryty nějaký omamný látky
¯\_( ͠° ͟ʖ °͠ )_/¯sour_orange : Hele, za chvíli budu u tebe a těch ohromných zásob tě zbavim, jo?(◠‿◕)
teddy_b.e.a.r: To zní jako dobrý nápad :D
sour_orange : Tak mi pojď otevřít, ať můžu začít ;)
teddy_b.e.a.r: Fakt si teď připadám, jako bych dealeroval drogy...
______________________________________
Ve chvíli, kdy jsem se posadil na pohovku mě Woojin upřeně sledoval. Čekal, až začnu mluvit sám. Nikdy nikoho nenutil, alespoň ne slovy, jeho pohled úplně postačil. Měl jsem pocit, že skenoval celou moji osobu.
Nad šálkem horkého čaje jsem mu převyprávěl celý příběh. Mluvil jsem pomalu a snažil se mu říct vše do detailu. Mlčel a poslouchal každé mé slovo. Byl jsem si jist, že dostanu vyhubováno, ale chtěl jsem se z toho nějak vymotat a k tomu jsem potřeboval pomoc. On byl momentálně jedinou osobou, které jsem stoprocentně věřil.
Mé vyprávění bylo u konce. S povzdechem jsem odložil prázdný šálek a pohlédl na zamýšleného Woojina. Čekal jsem na jakoukoliv reakci, ale nic se nedělo.,,Takže se z tebe stala lovená zvěř?" zeptal se z ničeho nic klidným hlasem.
,,Dalo by se to tak říct," přikývl jsem.
,,A nemyslíš si, že tě tu Jeongin bude hledat?" nadzvedl obočí a upil ze svého čaje.
,,Tím jsem si jistej," přikývl jsem, ,,ale nenajde. Musím to udělat tak, aby mě nechytil u školy ani tady."
,,Plánuješ se schovávat věčně?" Jeho klidný výraz mi nedovolil zjistit, co si myslí.
,,Jen do doby, než najdu nějaký řešení," sdělil jsem mu svůj plán.
Párkrát zakýval hlavou, a pak řekl: ,,Promluvíme si o tom zítra, až si to trochu promyslím. Popravdě, nebude to lehký s tvojí tvrdohlavostí."
,,To nebude," vydechl jsem a pohodlněji se usadil na pohovce. Po celý čas jsem seděl napnutý jako struna, takže přišla chvíle se trochu uvolnit. ,,A nejsem tvrdohlavý," dodal jsem, přičemž jsem si překřížil ruce na prsou.
,,Nebudeme se dohadovat, když oba víme, kde je pravda, a půjdeme se najíst. Už je hodně hodin a já mám hlad." Rozhodl nekompromisně Woojin a odebral se do kuchyně.
Můj žaludek vydal prazvláštní zvuk, což měl být zřejmě souhlas. Zvedl jsem se a šel se najíst. Potřeboval jsem energii na napínavé zážitky, které mě čekaly.
----------------------
Zdravím ^^
Původně jsem tuto část chtěla vydat později, ale byl fajn den. Tedy hlavně skvělá novinka, protože Wonho z Monsta X bude pokračovat jako sólista. Mám z toho radost, tedy kdyby byl zpět ve skupině, tak by to bylo lepší, ale i tak. (。♡‿♡。)
Teď ještě, aby se pořádně na scénu vrátil Woojin a bude. ^^Jak se vám daří v karanténě?
Chyby a překlepy ignorujte, děkuji
-Katsura
ČTEŠ
Instagram Boy [Skz texting]
Fanfiction[Dokončeno] Když mladík sdílel na instagramový příběh vzkaz, že se nudí, očekával odezvu od nějakého ze svých přátel. Určitě v tu samou chvíli, kdy on nevěděl co dělat, hleděli do mobilu a znuděně projížděli sociální sítě, aby se zabavili. Byl si tí...