34.

473 47 6
                                    

_.prince._.of._.world._: Jisungu?

cool_j.one: Co je?

_.prince._.of._.world._: Buďte tam zticha! Lidi chtějí spát! (눈‸눈)

cool_j.one: Však jsme ticho ┐('ー`)┌

_.prince._.of._.world._: Jo, jasně. Proto slyším uh, ah, víc, tam, Minho -_-
_.prince._.of._.world._: Moment...
_.prince._.of._.world._: Minho?

cool_j.one: To asi sotva :D

_.prince._.of._.world._: Do psí díry! Jisungu, ty si to teď rozdáváš s Minhem? S mým spolužákem Minhem?! ヘ(。□°)ヘ

cool_j.one: Chceš se přidat? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

_.prince._.of._.world._: Jdi se zahrabat, Minho ಠ_ಠ
_.prince._.of._.world._: Tohle by Jisung nenapsal, ani kdyby byl na mol.

cool_j.one: Mám to brát jako možná? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

_.prince._.of._.world._: Zabte to, než to naklade vajíčka!

cool_j.one: Hyunjine, uklidni se :')
cool_j.one: Nezáviď :P
cool_j.one: To psal Minho!

_.prince._.of._.world._: To ti tak věřím.
_.prince._.of._.world._: Nikdy jste se spolu pořádně nebavili. A teď tohle! ಠ,_」ಠ

cool_j.one: Hyunjine, si pořád panic nebo panna? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
cool_j.one: To jsem nepsal, to vím!

_.prince._.of._.world._: Běžte do háje, oba (ー_ー)

cool_j.one: Já znám lepší místo, kam jít, ale ty si ho asi nepoznal (◔‿◔)
cool_j.one: Sorry, už budeme ticho :(
______________________________________

Hyunjin podrážděně odložil mobil. Zdálo se, že toho opravdu nechali a bude moct spát.

Pomalu se propadal do říše snů, když se bytem rozeznělo hlasité vzdychání a narážení čela postele do zdi. Muselo to vzbudit celou ulici, protože to byly rány, jako když Godzilla procházela Tokiem.

,,Hovada," ulevil si. Oči ho pálily z únavy, ale usnout se mu v tom hluku nedařilo. Schoval hlavu pod polštář a pokusil se pomocí něj získat vytoužený klid pro spánek.

Veškeré jeho snahy byly zbytečné. Pořád je slyšel, jako by stěny byly z papíru. Hleděl do tmy bez jediné myšlenky, v mysli měl pusto.

Do jeho mrtvolného stavu vědomí se vkradl nový zvuk. Cinknutí. V ten okamžik se probrala zvědavost a rozproudila chod mozku, který začal pomalu pracovat.

Natáhl se pro mobil, aby zjistil, kdo ho v tuto nekřesťanskou hodinu shání.
______________________________________

sour_orange vám chce poslat zprávu

Ignorovat       Odstranit         Přijmout

sour_orange: Dobré ráno :D

Přijmout


_.prince._.of._.world._: Kdo si, a proč píšeš v tak nekřesťanskou hodinu? -_-

sour_orange: Zlo nikdy nespí, takže ti to může být jedno ;)

_.prince._.of._.world._: Jestli já jsem zlo, tak všichni, co mě dneska budí jsou nadzlo →_→
_.prince._.of._.world._: A kdo si?

sour_orange: Jsem někdo, koho znáš (◔‿◔)

_.prince._.of._.world._: Pfff, to je nápověda.
_.prince._.of._.world._: Aechan, jestli si to ty, tak s tebou nikam nejdu! Nejsi můj typ a nikdy nebudeš. Nemám rád zmalovany princezničky.

sour_orange: Ty sám si taková princezna :D
sour_orange: Jestli neuhádneš, kdo jsem tak ti už nikdy nenapíšu. Litovat můžeš později ;)

_.prince._.of._.world._: Asi dík? 
¯\_( ͠° ͟ʖ °͠ )_/¯
_.prince._.of._.world._: Jak mám vědět, kdo si, když si teď sotva uvědomuju, kdo jsem já?!

sour_orange: Zase se ztrácíš v čase? XD
sour_orange: Třeba se stihneš najít, než budu mít smysl pro humor ;)

_.prince._.of._.world._: Tohle je...

-----------------------------
Zdravím ^^

Za tu minsung scénku můžou dva lidé, co si spolu nedávno udělali fotky. Ano, je to Minho s Jisungem a já z toho mám až moc velkou radost (≧▽≦)

Nemám, co víc bych řekla, snad jen krásný den všem :)

Nemám, co víc bych řekla, snad jen krásný den všem :)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Chyby a překlepy ignorujte, děkuji

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Chyby a překlepy ignorujte, děkuji

-Katsura

Instagram Boy [Skz texting]Kde žijí příběhy. Začni objevovat