Od toho dne, co si sliboval, že mě pozná, uplynuly dva týdny. Den, co den mi psal a v určité části, kdy se v plné síle projevil můj vrozený talent být zlý a nepříjemný na všechno a všechny, se začal vyptávat na osobní věci. Ze začátku mě bavilo ho sarkasticky odbýt, ale nyní už mi to lezlo na nervy. Uvažoval jsem, zda si jej zablokovat nebo započít ignoraci, která ho odradí, ale nic z toho jsem neuskutečnil.
Proč jsem nadále trpěl toho otravného, dle jeho vyprávění, oblíbeného chlapce? Odpovědět byla zřejmá. Mohl jsem mu napsat i tu nejhorší či nejurážlivější věc pod širým nebem a on, i když byl hysterický, nereagoval tak jako ostatní. Odpověděl, že jsem zlý nebo to přešel, ale i tak vždy napsal znovu.
Fascinující. Přesně tohle slovo mi pokaždé prolétlo hlavou, když odepsal. I po měsíci a půl mě to stále překvapovalo a občas nutilo zamyslet se.
Přátele jsem měl, sice ne mnoho, ale existovali a to bylo důležité. Ale. Ani ani jeden z nich by nevydržel to, co jsem dělal mu. Byl vytrvalý až mě to trochu děsilo. Připomínal takového toho vlezlého chlapce v chat stories, co otravoval hlavní postavu, často i nemravnými věcmi, které se v tomhle případě nevyskytovaly, a nakonec s ní skončil. Jenomže tohle je realita a já jsem jaký jsem, takže nic takového se opravdu nestane. V našem případě se možná spřátelíme, tedy pokud to do té doby nevzdá. Ano, rád zkouším trpělivost druhých a rozhodně jim jejich zkoušku nehodlám ulehčovat.
Jistě by někoho zajímalo, proč jsem něco takového dělal, když jsem věděl, že to nebylo vůči němu fér. Řekl bych, že je to zábava, ale to by nebylo vše, také to dělalo můj zaneprázdněný den hezčí a barevnější. Byly to paprsky slunce, co se prodraly skrz mraky zakrývající oblohu. Byl jsem taková příšera, kterou živilo, když někoho mohla urazit nebo použít na něj sarkasmus. Spolubydlícího jsem mohl odbýt nebo být na něj sarkastický jen do určité hranice, pak začal být smutný, což vypadalo tak, že si sedl do rohu místnosti, a skoro v depresi tam přečkával do doby, než jsem ho utěšil. Nebýt to můj kamarád, tak bych si to celé užíval, a dokonce bych si k tomu udělal popkorn, ale ho mi bylo líto. Navíc, utěšit někoho byl pro mě nadlidský úkol, proto jsem si dával pozor, aby se to nestalo.
Co jsem tím vším chtěl říct? Že jsem byl po dlouhé době bezradný a nedokázal jsem se rozhodnout, co dělat.
Do mého hlubokého zamyšlení proniklo zapípání mobilu. Podrážděně jsem pohlédl na zdroj mého vyrušení. Zprvu jsem jej chtěl ignorovat, ale zvědavost mi nedala.
Uchopil jsem mobil do ruky a podíval se, kdo píše. Jen při tom jméně jsem si hluboce povzdechl, otravný problém napsal.
Kdyby napsal pouze jednu zprávu, nechal bych to být, ale ten spam byl opravdu hrozný.
Vzhůru do další nesmyslné konverzace.
_______________________________________.prince._.of._.world._: Řekneš mi, alespoň první písmenko ve jméně? ^^
_.prince._.of._.world._: Notaaak
_.prince._.of._.world._: To není fér!
_.prince._.of._.world._: A ne, že napíšeš, že život není fér...
_.prince._.of._.world._: Raději napiš to písmeno!
_.prince._.of._.world._: Zahrajeme si šibenici co ty na to?
_foxie_: A když prohraješ, můžu tě doopravdy oběsit? ^^_.prince._.of._.world._: Nemůžeš -.-
_foxie_: V tom případě nehraju ;)
_.prince._.of._.world._: Písmeno! Písmeno! Písmeno!
_foxie_: A, B, C, D, E, F, G, H, CH, I, J,K, L, M tak a teď si stačí jen vybrat ;)
_.prince._.of._.world._: Začíná tvoje jméno na nějaký z těch písmen? *.*
_foxie_: Jop :D
_.prince._.of._.world._: H?
_foxie_: Ne
_.prince._.of._.world._: D!
_foxie_: Ne :D
_.prince._.of._.world._: G?
_foxie_: Jojo, je to G :D
_.prince._.of._.world._: Co? O.o a jak se teda jmenuješ?
_foxie_: To by si chtěl vědět, hm?
_.prince._.of._.world._: Tahle věta mě bude pronásledovat do konce života :(
_.prince._.of._.world._: Samozřejmě, že to chci vědět_foxie_: Já bych chtěl mít klid, a taky ho nemám, nikdo nedostane to, co chce ¯\_(ツ)_/¯
_.prince._.of._.world._: Tak mi řekni jak se jmenuješ a já ti dám pro dnešek pokoj
_foxie_: Bude mi stačit klid, pokoj si nech :D
_.prince._.of._.world._: Jak to myslíš? O.o
_foxie_: Neřeš to, to je moc složitý na tvoje piliny :D
_.prince._.of._.world._: To není pravda :(
_foxie_: Mám na háku, co je a není pravda, prostě mi slib, že mi dáš dneska klid, když ti řeknu svoje jméno ;)
_.prince._.of._.world._: Slibuju, že to tak bude, když mi to řekneš ^^
_.prince._.of._.world._: Jsem zvědavej na jméno, který začíná na G_foxie_: Domluveno :D
_foxie_: Jsem God XD_.prince._.of._.world._: To se nepočítá! 0.0
_foxie_: To je mé druhé jméno ;) A teď už pšššt
_.prince._.of._.world._: Ale!
_.prince._.of._.world._: Na tomhle jsme se nedomluvili, to je podvod :(
_foxie_: Není, chtěl si znát moje jméno začínající na G a já ti ho řekl ;)_.prince._.of._.world._: -_-
_.prince._.of._.world._: Fajn, vyhrál si, pro tentokrát..._.prince._.of._.world._ je offline
______________________________________Odložil jsem mobil a vyměnil jsem ho za sešit. Dnes jsem nepotřeboval rozptýlení, spíš klid na učení a ten mi byl dán.
-----------------------------
Tohle je spíš kecací část naší hlavní postavy, ale doufám, že se vám líbí :)Chyby a překlepy ignoruje, děkuji
-Katsura
ČTEŠ
Instagram Boy [Skz texting]
Fanfiction[Dokončeno] Když mladík sdílel na instagramový příběh vzkaz, že se nudí, očekával odezvu od nějakého ze svých přátel. Určitě v tu samou chvíli, kdy on nevěděl co dělat, hleděli do mobilu a znuděně projížděli sociální sítě, aby se zabavili. Byl si tí...