19.

642 53 2
                                    

Párkrát jsem nevěřícně zamrkal, a pak opět pohlédl na jeho novou fotku. Zakroutil jsem hlavou a chvíli těkal pohledem z mobilu na stěnu naproti a zase zpět, až se mi z toho lehce motala hlava. I tak jsem stále nemohl uvěřit tomu, co vidím.

,,Si v pohodě?" Zeptal se mě právě příchozí spolubydlící starostlivě. ,,Vypadáš, jako by si viděl ducha," dodal.

,,Tak nějak," zamumlal jsem hledíc stále do zedi.

,,Cože?!" Vyjekl a uskočil od stěny. Nadpřirozenou rychlostí, až jsem měl dojem, že se spíše teleportoval, zalezl pod peřinu vedle mě. Jediné, co z něj bylo vidět byly oči plné strachu. ,,Řekni mu, a-ať jde pryč," zašeptal a s nezastavitelným třesem sledoval zeď.

,,Takhle jsem to nemyslel," přitočil jsem očima. ,,Ten údajný duch je v mým mobilu." Ukázal jsem na obrazovku, ale bylo mi jasné, že dneska nespím v posteli sám.

,,Tak to musíme rozbít!" Stále zabalen v peřině se vyškrábal na nohy, aby byl dál od mobilu. ,,Nebo ne! To by ho dostalo ven. Tak ho vezmeme do kostela a pošleme pryč." Mluvil rychle, jako by mu šlo o život.

,,Klid," zastavil jsem ho. Z jeho vyvádění mě bolela hlava. ,,Žádní duchové nejsou."

,,Ale-" chtěl namítat, ale já ho předběhl: ,,A kdyby náhodou byli, tak sem by si netroufli." Ukončil jsem to.

,,Podívej se na tohle." Podal jsem mu mobil, čímž jsem téma s duchem, alespoň pro teď, ukončil.

,,On zná FELIXE!" vykřikl, dnes už po několikáté, a prohlížel si fotku. ,,To je skvělý." Věnoval mi široký úsměv, který mě nemálo znepokojil. Nic dobrého z toho nevyplývalo.

,,Hrozně moc," odvětil jsem nepříjemně, ale uvnitř jsem byl ztracen.

,,Nebuď nepříjemný. Tohle je skvělá příležitost seznámit se." Zatočil se s peřinou kolem ramen a stále se usmíval.

,,Asi ti zakážu cukr," zakroutil jsem hlavou, ,,a seznamovat se tady nikdo nebude. Opovaž se to říct Felixovi, jinak nás opravdu navštíví duch."

,,Ne! To ne! Neboj, nic se nedoví." Zastavil se a začal slibovat, čímž jsem vyřešil jednu věc, teď ty ostatní.

Zahleděl jsem se na fotku a přemýšlel, co udělat. To jsem ještě nevěděl, co mě čeká v chatu.

______________________________________

_.prince._.of._.world._:  Mám příspěvek, co má méně než 200 srdíček (。•̀ᴗ-)✧
_.prince._.of._.world._:  Může nám začít sázka ;)

                          _foxie_: Já ale neřekl, že s tou pochybnou sázkou souhlasím ;)

_.prince._.of._.world._: Souhlasil si, že když najdu fotku, která má méně jak 200 srdíček, tak to platí ^_________^

                          _foxie_: Přečti si to ještě jednou a zamýsli se nad tím

_.prince._.of._.world._: Co s tím je?

                         _foxie_: Měl si najít příspěvek a ne ho přidat ;)

_.prince._.of._.world._: Přestaň s tím smajlíkem ಠ_ಠ

_.prince._.of._.world._: Nenapsal si, že nemůžu ^^

                         _foxie_: Domníval jsem se, že je to jasné, ale jak se zdá, tak ty myslíš jen na to, jak si užíváš na pláži se svojí figurkou Iron mana...

_.prince._.of._.world._: Neber si moji milovanou figurku do huby! ಠ﹏ಠ

                          _foxie_: To přenechám tobě ;)

_.prince._.of._.world._:  A já jsem prý uchylnej, to tak (ب_ب)
_.prince._.of._.world._:  A neměň téma! Bojíš se, že to projedeš, že?" :D

                         _foxie_: Nebojím XD je mi jasný, že nemám šanci vyhrát 
                          _foxie_: A právě proto nic nebude, už se s tím smiř!

_.prince._.of._.world._: -_-
_.prince._.of._.world._: Notááák
 (ŏ﹏ŏ)
_.prince._.of._.world._: Tak si každý vybereme tři kamarády a ještě jednoho člověka, aby to pro jistotu rozsoudil :) Co ty na to? 

                              _foxie_: Nelíbí se mi to

_.prince._.of._.world._: Bojíš se

                          _foxie_: Ne, nelíbí se mi to -_-

_.prince._.of._.world._:  Bojíš se

                    _foxie_: Nebavíš mě ;)

_.prince._.of._.world._:  Bojíš se

                   _foxie_ je offline

_.prince._.of._.world._: Bojíš se
_.prince._.of._.world._:  To si se naštval?
_.prince._.of._.world._:  Nezlob seee, já už toho nechám
_.prince._.of._.world._: Ach jo :(

----------------------
Zdravím, vůbec nestíhám, proto mi to tak dlouho trvá a zřejmě to ani není moc dobré, ale příště si dám víc záležet

Chyby a překlepy ignorujte, děkuji

-Katsura

Instagram Boy [Skz texting]Kde žijí příběhy. Začni objevovat