Zasady gry

255 9 0
                                    

(Jeżeli przyszliście tu po prostu poczytać opowiadanie - zapraszam Was do następnego rozdziału. Jeśli chcecie pomagać mi decydować o losach bohaterów, to wprowadzenie jest dla Was)

Witajcie.

Przychodzę dziś do Was z czymś zupełnie nowym. Jakiś czas temu zapragnęłam stworzyć interaktywne opowiadanie dla MCRmy, ale nie do końca uśmiechało mi się ograniczać własną fantazję do tego, co proponuje Twitter. Postanowiłam więc przenieść moje małe dzieło tu.

Opowiadanie Parallels jest zainspirowane filmem krótkometrażowym o tytule A summoning... stworzonym oczywiście przez zespół My Chemical Romance.

Historią pokierujecie Wy i to od Was zależeć będzie jej zakończenie.

W świecie, do którego Was zabiorę, istnieje wiele równoległych rzeczywistości. Zaczniemy we względnie współczesnym Nowym Jorku, skończymy podróżując pomiędzy wymiarami. Wszystkie z nich nawiązywać będą do uniwersów wykreowanych przez nasz ukochany zespół.

Niektóre wybory będą mogły doprowadzić Was do postaci stworzonych przez MCR.

Ukryłam je w miejscach, do których będziecie mogli trafić jeśli tylko podejmiecie odpowiednie decyzje. Niektóre z postaci będą mogły Wam pomóc, niektóre zaszkodzić. Jako że w chwili rozpoczęcia właściwej akcji rzeczywistości zaczną się przenikać, nie jest powiedziane, że nie możecie spotkać na ten przykład Show Pony'ego w wymiarze nawiązującym do The Black Parade.

Choć całe opowiadanie pisane będzie z perspektywy Franka, decydujecie o losie wszystkich bohaterów, za których miejscami też będziecie musieli podjąć ważne decyzje.

Waszym celem jest odnalezienie Gerarda, poznanie prawdy o jego zniknięciu i utrzymanie całej czwórki przy życiu aż do końca a ich życia będą zagrożone OD PIERWSZEGO WYBORU.

Być może jeszcze mnie nie znacie, ale w moich pracach zazwyczaj wchodzimy w hard mode, a nawet w tryb przetrwania.

Tak, główny bohater też może umrzeć, jeśli tak się stanie, zacznę pisać z perspektywy innej osoby.

Opowiadanie ma cztery możliwe zakończenia.

Podejmowanie decyzji będzie to wyglądało w następujący sposób:

[...] Na talerzu leżała kanapka a obok niej ser i masło orzechowe. Przez krótką chwilę nie wiedziałem, na co się zdecydować.

W komentarzu napisz literę odpowiadającą swojemu wyborowi.

a - jeśli chcesz, żeby Frank wybrał ser.

b - jeśli chcesz, żeby Frank wybrał masło orzechowe.

c - jeśli uważasz, że Frank nie ma czasu na jedzenie śniadania.

Na każdą odpowiedź dostaniecie określoną ilość czasu (która zależeć będzie zarówno od jej wagi, jak i od mojej sytuacji życiowej polegającej na funkcjonowaniu na trzecim roku studiów). Po upływie zapowiedzianego czasu dostaniecie ode mnie komunikat brzmiący "głosowanie zakończone". Podliczę głosy i na ich podstawie napiszę kolejny rozdział, który postaram się zamieścić jak najszybciej.

Wskazówki

Pod większością wyborów umieszczona zostanie minimum jedna wskazówka. Będzie to wyglądać w następujący sposób:

Wskazówka: Ser nie wygląda najlepiej.

Dzięki wskazówkom będziecie mogli domyślić się niektórych konsekwencji swoich wyborów. Nie będę Was za ich pomocą zwodzić ani oszukiwać. Jeśli Frank zje zepsuty ser, wszyscy wiemy, jak to się dla niego skończy. Mimo to zalecam uważać, wybierać mądrze i zwracać uwagę na wszystko, co dzieje się w danym rozdziale, tak jak i na wszystko, co działo się wcześniej. Nieciekawe konsekwencje mogą czasami okazać się tak zwanym mniejszym złem.

Każdy może proponować jedną odpowiedź na wybór.

W przypadku remisu znajdę sposób na to, by połączyć obie zwycięskie opcje.

Czy możecie proponować swoje własne rozwiązania?

Tak. Mimo to, ponieważ mam już w głowie zarys wszystkich możliwych linii fabularnych i wszystkich czterech zakończeń, nie będę wprowadzać każdego luźnego pomysłu do fabuły. Możecie proponować mi zwroty akcji i sprawiać, że bohaterowie zachowywać się będą zupełnie nieprzewidywalnie, ale Wasze zmiany wprowadzę tylko jeśli sama uznam je za korzystne dla rozwoju gry albo/i gdy reszta czytelników w komentarzach postanowi się z nimi zgodzić JEDNOGŁOŚNIE.

Do zabawy można dołączyć w każdej chwili.

Na koniec chcę powiedzieć, że to moje pierwsze interaktywne opowiadanie. Jestem podekscytowana i przerażona zarazem, nie mam pojęcia, dokąd nas to doprowadzi. Mam nadzieję, że wszyscy będziemy się dobrze bawić i że uda mi się Was zainteresować.

Zaczynamy.

Parallels • FrerardOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz