Fifteen

8K 693 456
                                    

Herkese merhabaaaaaa!Çok, çok mutluyum şuan. 3,3k olmuşuz 🎉🎉
Herkese çoook teşekkürler. Lila sizi kocamaaaan seviyor 💜💜

Bu arada bu bölümü 2 part yapmak istiyorum. Muhtemelen 2. part hafta sonuna kadar gelir. Öpüldünüz 🤭

İyi okumalar ('。• ω •。') ♡

"I could be your red"

1/2

Jk-13 Th-15 Hs-18

"Hyung ya! Neden yapıyoruz ki bunu?"

Taehyung sızlanarak eline eldiven giymeye çalışan Hoseok'a sordu.

Hoseok ise tanrıya kısık sesli bir dua gönderip milyonuncu kere yaptığı açıklamayı tekrar yapmak için Taehyung'a baktı.

"Bak Tae, bunu kaçıncı kez söylediğimi bilmiyorum ama lütfen daha fazla sorma. Bu akşam Jinnie ve Joon hyungun evlilik yıl dönümleri kutlanacak. Ve konsept kişiye göre renkler. Altı üstü saçlarını maviye boyayacağız sadece."

Taehyung surat asmaya devam etti.

"Pekala herşey tamam ama ben neden mor değilde mavi olmak zorundayım?"

Hoseok dikkatle mavi saç boyasının kapağını açarken Taehyung'un mızmız haline güldü.

"Çünkü Namjoon hyung mor. Biliyorsun Jin hyung ile aynı olmak istiyor."

Bugün Namjoon ve Seokjin'in 17'nci evlilik yıl dönümleriydi. Bu yüzden herkes harıl harıl akşam için uğraşıyordu.

Namjoon'da renkli şeyleri çok seven kocası için rengarenk bir parti düzenlemek istemişti. Yani Yoongi'nin tabiri ile Unicorn kusmuğu gibi.

Eh, saç boyama işide bunun altından çıkmıştı işte.

Önce herkes parlak renkler ile donatacaktı kendini. Sonra ise Seokjin restorandan dönene kadar bahçeyi süsleyeceklerdi.

Renkli led ışıkların altında hâlâ daha varlığını katlayarak sürdüren aşkını bir şarkı ile anlatacaktı herkese Namjoon.

Sonra ise ilk danslarını ettiklerindeki şarkıda tekrar dans edeceklerdi bu gecede.

En azından Namjoon'un aklında olan kusursuz yıl dönümleri bundan ibaretti.

İşin ilk kısmını tamamlamak için sprey saç boyasını Taehyung'un saçlarına sıkmaya başladı Hoseok.

~~~~~~

Taehyung'un bolca somurtarak mızmızlanması ve Hoseok'un tanrıdan dinlendiği sabırlar sonucu boya seansı atlatılmıştı.

"Tamam seninle işimiz bitti. Şimdi ben, Jimin ve Yoongi hyung bahçeyi hazırlarken sende Jeongguk'un saçlarını boya."demişti elindeki temiz eldivenleri Taehyung'a uzatan Hoseok.

Taehyung'un gözleri 'Jeongguk' ismini duyunca güzelce parlamıştı.

"Ona ben mi yardımcı olacağım yani?"

Hoseok küçük bir kahkaha salıp işaret parmağı ile Tae'nin kafasını itmişti.

"Saf aşık hallerin çok tatlı ama."

Taehyung yüzündeki kendinden geçmiş ifadeyi topladı ve kaşlarını çatarak hyunguna baktı.

"Yo, yo ben kesinlikle aşık değilim. Pfft kim aşık ki? Hehe."

Hoseok kollarını göğsünde buluşturdu ve bilmiş bir gülümseme sundu.

"Evet, bende ilk başta böyle reddediyordum. Ama Lils beni çok güzel yola getirdi biliyorsun. Sende yola geleceksin Taehyungie~"

So Perfect ✔ Bangtan Fam. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin