Thirty Nine

1.8K 169 176
                                    

Merhaba güzel gülüşlü bebekler! Nasılsınız bakalım? Musmutlu olduğunuzu umuyorum. Sonunda finalden önceki son bölümdeyiz ve ağlamamak için kendimi sıkıyorum şuan. Burayı çok fazla özleyeceğim ben. Uzun bir konuşma yapacağım ama bunu sonraya bırakıyorum sıkmayayım sizi shsjspfod bu arada benden yana çok bir beklentiniz olmasın ama bölüm sonuna kendi fotoğrafımı ekleyeceğim ki bütüüüün bunların arkasında kim var görün. Kocamaaaaan, çokçaaaaa seviliyorsunuz 💜

Notcuk: medya alakasız ama Puma'yla aşk yaşadığım için koymak istedim hehe ^^

Notcuk2: Daha yeni gördüm, 50k mı? Isırırım sizi ama 🥺🤧

"Let's create our finale, last 1 chapter"

"Kameraya gülümseyin bakalım."

Jeongguk kameranın arkasından coşkuyla konuştu. Jungwoo eğilmiş kız kardeşiyle aynı boydayken ikiside kameraya kocaman gülümsedi böylece. Jeongguk birkaç poz çektikten sonra yüzüne yapışan büyük gülümsemesiyle kamerayı indirdi ve çocuklarının saçlarından onları öptü.

"Tutun bakalım çantalarınızı."

Taehyung araba biraz uzakta olduğu için çantaları verirken hâlâ daha derin nefesler alıyordu.

Jisoo sırtında kanatlar olduğu için çantasını kucağına alırken Jeongguk tatlı bir heyecanla Taehyung'a baktı.

"Çok sevimli görünmüyor mü benim küçük perim?"

Ah, evet Kim Jisoo okuldaki küçük bir etkinlik için peri kostümü giyiyordu. Ona kalırsa gökkuşağı şeklinde bir kostüm istiyordu, uçlarında bulutlar olan bir gökkuşağı kostümü, ama öğretmeni bunun ona daha uygun olacağını söyleyince mecburen bunu giymişti.

"Biraz daha gülmeli ama bu sevimli peri." diyerek kızının burnunu sıktı Taehyung.

Jisoo daha büyük gülümsediğinde Taehyung onun saçlarını öptü ve yanında duran Jungwoo'nun da saçlarını eliyle dağıttı.

"Hadi bakalım okula şimdi."

Çocukların okullarına girdiklerine emin olduklarında iki sevgili el ele tutuşarak arabaya doğru yürümeye başladılar.

"Markete uğrasak iyi olur hayatım. Evdeki şeylerin çoğu bitmiş."

Jeongguk'un dediklerini kafasını sallayarak onayladı Taehyung.

"Yakınlarda market olacaktı, uğrarız şimdi."

Bunun ardından sonunda arabaya ulaştılar ve yaklaşık 3 dakika uzaklıktaki markete geçtiler. Taehyung market arabasını rastgele reyonlar arasında sürerken Jeongguk raftan aldığı şeyleri arabanın içine koyuyordu.

"Eksik olan bir şeyler var sanki." diye mırıldandı aldığı şeylerde göz gezdirirken.

"Pekala, avokadoların burada, suda var. Çilek, mısır gevreği ve çikolatada var. Aklıma eksik olan ne gelmiyor şuan."

Jeongguk'un gözleri reyonun ucundaki soğutuculara takıldığında unuttuğu şey aklına geldi. Taehyung şaşkın şaşkın ona bakarken bir koşu gidip kucağını doldurduğu şişelerle geri döndü. Taehyung kucağındakileri görünce ilk kaşlarını çatsada ardından sesli bir kahkaha attı.

"Ne yani bu muydu bebeğim?"

Jeongguk şirince sırıtarak kucağındaki muzlu süt şişelerini arabaya bıraktı.

"Onlar hayati bir kere."

Taehyung onun bu çocuksu alışkanlığına yok boyunca kıkırdayıp durdu. Sevgilisi kaç yaşına gelirse gelsin asla büyümeyecekti..

So Perfect ✔ Bangtan Fam. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin