Nine

8.8K 778 377
                                    

Merhaba! Öncelikle sekizin aceleye geldiğine itiraf ediyorum. Cidden yarım saat içinde aklımda herhangi bir şey yokken sıfırdan başlamam kötü olmasına sebep oldu :/ Eh, ama ne kadar kötü olursa olsun ışığım için olan bir bölümdü de. Her neyse umuyorum ki bu bölümü beğenirsiniz :)

Şuan gözümle karın keyfini çıkarırken içten içe sıcak havanın ve denizin verdiği mutluluğu yazmak istediğim için 'Busan denizinde bir gün' adlı bölüme hoş geldiniz.

"A day in a Busan's sea."

Jk-9  Tk-11  Hs-14

"Bebeğim güneş kremini kullanmadan denize girme sakın!"

Yaz tatilinin başlangında Kim'ler ve Min'ler birkaç yıldır yaptıkları gibi Busan'a tatile gitmişlerdi.

Elbette her seferinde adı Min Yoongi olan kedicikleri ikna etmesi zor oluyordu.

Biliyorsunuz. D-boy.

Çocuklar sabıesızca birbirlerini beklerken büyükler çoktan şezlonglarda güneşin tadını çıkarmakla meşguldü.

Tabi ki bu keyif Namjoon'un sahiplenici bir şekilde Seokjin'in belini tutması ve Yoongi'nin kısık gözleri ile etrafa ölümcül bakışlar atması ile gerçekleşiyordu.

~~~~~~

"Tamam hyung hallettim."

Hoseok yerinde gerindikten sonra Taehyung'un saçlarını karıştırdı ve yavaşça kumsalda yürümeye başladı.

Taehyung'da peşinden gidecekti ki ona seslenen ses ile gülümseyerek ardına döndü.

"Bana da güneş kremi için yardım edebilir misin Tae?"

Onaylama amaçlı başını sallayınca nedensiz bir utançla önüne oturdu Jeongguk.

"Çok yumuşaksın."

Taehyung bunu Jeongguk'un sırtına kremi yayarken söylemişti.

Jeongguk'tan ses çıkmıyordu.

"Tamamdır. Şimdi de bana dönebilir misin Ggukie? Tavşan kızartması olmanı istemiyorum."

Tae'nin benzetmesi ile Jeongguk ona dönerken kıkırdamadan edemedi.

Onun aksine Taehyung bunda komik bir taraf bulamıyordu.

Cidden bu tavşan yanmaya müsait bir şekilde bembeyazdı.

Şirin göbeğine ve omuzlarına iyice kremi yaydıktan sonra burnun ucuna da biraz dokundurdu.

Jeongguk gözlerini kırpıştırararak sordu.

"Bitti mi sonunda? Artık denize girebilir miyiz?"

Taehyung başını salladı ve uzanarak Jeongguk'un kendine göre biraz daha küçük olan elini tuttu.

Parlak bir gülümseme ile onu çekiştirdi.

"Hadi gidelim."

~~~~~~

"Biz hamburger alacağız, Hoseok hyungda pizza alacak baba."

Busan'da ki ilk gün gerçekten hızlı geçmişti.

Saatlerce denizde oynamak büyük küçük herkesi yormuş ve acıktırmıştı.

Bu yüzden şimdi rastgele girdikleri bir yerde yemek siparişi veriyorlardı.

"Başım cidden çok ağzıyor." diye mırıldandı masaya kafasını koyan Taehyung.

So Perfect ✔ Bangtan Fam. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin