Merhaba tatlı okurlar. Bugün bir tarafım buruk olsada mutlu hissediyorum. Hem 4,5 k olduk hem de bütün bölümlere istisnasız yorum yapan AveryandHerronsgirl beni çok pozitive etti teşekkürler sana sevgili arkadaşım 💞 Diğer yorum yapan ve oy veren herkese de çok teşekkür ederim. Lila sizi çokça seviyor 🤭💜
Notcuk: Medyanın bölüm ile bir alakası yok. Sadece sevdiğim bir şarkıyı sizinle paylaşmak istedim ( ⁎ᵕᴗᵕ⁎ )❤︎
"Yeontan"
Jk- 15 Th- 17 Hs- 20
"Hyung böyle yapılacağından emin misin?"
Hoseok önüne gelen saçları üfleyerek kenara itti.
"Eminim ya Seokjin hyung böyle yapıyordu."
Taehyung düşünceli bir şekilde hyunguna baktıktan sonra önüne dönerek yemeğin sosunu yapmaya devam etti.
Güzel bir pazar günüydü ve çocuklar beraber yemek yiyeceklerdi.
Bu yüzden Hoseok binbir güçlük ile deniz mahsüllü Jeon ve Bulgogi yapmaya çalışıyordu.
(y/n : deniz mahsüllü Jeon harika bir seçenek kabul edelim djjcodflg şaka falan sebzelisi cidden güzel tavsiye ederim 👌🏻)
Eh, Seokjin kadar olmasa da lezzetli bir ele sahipti.
Bir taraftanda biraz gergindi çünkü sevgilisi ilk defa onun elinden yemek yiyecekti.
(y/n 2: Evet gelelim sevgili konusuna. Burada bir seçenek belirtmiyorum Lila'yı istediğiniz kişi olarak hayal edebilirsiniz. Açıkçası ben bir idol olarak belirtmek istemediğim için kendimi yaptım çünkü seven var sevmeyen var. Mesela bangtan/pink çok destekçisi olan fakat benim hoşlanmadığım bir ship. Bu yüzden haksız yere linç falan atıyorlar insanlara. Kötü düşüncelere gerek yok değil mi? Ama yine de sevgilisi yazar olduğu için sevin bence mxjdjsjfjs)
Düzgünce halledebilmeyi umuyordu.
"Hyung artık eti marine etmeli miyim?"
Taehyung'un sesi sarımsak kokusunu daha fazla almamak için burnunu kapattığından komik geliyordu.
Hoseok saate baktıktan sonra kafasını salladı.
"İyi olur Tae. Yaklaşık 1 saatimiz var galiba."
~~~~~~
İkisi beraber çalışırken işlerini çok kolay bir şekilde bitirmişlerdi. Şimdi ise Jeongguk ile Lila'nın gelmesi kalmıştı.
Hoseok sakince beklerken Taehyung endişeli bir şekilde sürekli telefonunu ve saati kontrol ediyordu.
"Hyung, Gguk bir saat önce konuştuğumuzda en fazla 15 dakikaya burada olacağını söylemişti. Neden bu kadar geç kaldı?"
Hoseok sakin kalma devam etti.
"Eminim korkulacak bir şey yoktur Tae. Belki Gyeom'a falan takılmıştır."
O endişeden tırnaklarını kemirirken zil çalmıştı.
Taehyung derince bir nefes verdi ve ayağa kalktı.
"Tanrım sonunda geldi."
Hızlıca kapıya ulaşıp ardına kadar açtı.
"Nerede kaldın Jeongguk? Meraktan öld-"
Karşısında beklediği kişiyi göremeyince cümlesini yuttu.
Lila ise böyle bir karşılama beklemediği için şaşırmıştı ama şaşkınlığını hızlıca bırakarak gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
So Perfect ✔ Bangtan Fam.
Fanfic*Tamamlandı* Kim ailesi ve Min ailesi komşudur. Ayrıca yakın aile dostları da. Mpreg 04/05/2020 Taekook #1 24/04/2020 Namjin #2 15/05/2020 Yoonmin #5