Kapitola dvanáct

918 53 2
                                    

"Vstávejte! Vstávejte!", to bylo to, co mě probudilo. Křik Louise a Harryho. Zamrmlal jsem a otevřel oči.

"Kluci...", fňukl jsem, když v tom na mě někdo skočil. Byl to Harry.

"Strejdo, NiNi! Musíte vstavat! Dneska jedeme do Disneylandu?!", vyjekl radostně.

"My víme, kluci. Máme nastaveného budíka, takže víme, kdy máme vstávat", odůvodnil jsem.

"Budete vstavat teď, protože jste pomalý a abychom to vůbec stihli!", přikázal nám Louis. Spíše mě. Liam ten pořád chrápal.

"Dobře. Ale vzbuďte i strejdu Liama, ano?", řekl jsem a oni přikývli.

"Tak fajn", řekl jsem a zvedl se. Přešel jsem do koupelny, kde jsem se postavil před umyvadlo a pohlédl na sebe do zrcadla. Pustil jsem do umyvadla vodu a počkal, až odtečte ta ledová. Když se tak stalo, nabral jsem trošku vody do dlaní a opláchl si obličej. Když v tom slyším...

"Kluci! Přestaňte po mě skákat a nechte mě spát!". Usmál jsem se a vyšel z koupelny. Tam kolem mě proběhli kluci a odběhli někam na chodbu. Liam seděl na posteli a hleděl do blba.

"Tak vstávej, méďo. Kluci chtějí, abychom vyrazili o něco dřív", řekl jsem a přistoupil k němu.

"Jsem vyřízený...", zamumlal Liam a já ho pohladil po vlasech, což ho přimělo se na mě podíval.

"Prospíš se v letadle, co ty na to?", zeptal jsem se. On se usmál a přitáhl si mě za zadek k sobě.

"Doufám, že dneska ty haranty něčím nadopujeme, protože chci s tebou mít sex v Orlandském stylu", řekl mi Liam a já si skousnul ret.

"Pokud tvrdě usnou, můžete mě mít, pane", zavrčel jsem a pak dlaněmi sjel za jeho zátylek. Usmál jsem se a políbil ho na rty. On na ně navázal a chtěli jsme pokračovat intimněji, jenže do pokoje vběhli kluci. Ihned jsme se odpojili a dělali, jakože nic.

"Hele, to sexování si nechte na jindy", řekl nám Louis.

"Co je to sexování?", zeptal se Harry a Louis se ušklibl.

"To je, když ženská a chlap-"

"To stačí, Louisi!", přerušil jsem ho a oni se na mě podívali.

"Myslím si, že to zatím Harry nepotřebuje vědět a ty taktéž ne", řekl jsem a Louis se uchechtl.

"Dobrá. Ale teď pohněte", řekl nám a pak s Harrym odběhli.

"Slyšel si", podíval jsem se na Liama a ten kývl.

"Ovšem. Ale myslím, že by oni měli poslouchat nás a ne my je", zasmál se, pak se zvedl.

"Jsou natěšení", omluvil jsem je, mezitím co jsem se převlékal do oblečení.

"To až se dozví, že do Disneylandu jedeme až zítra, tak mě asi ukřižují", řekl Liam a já se zasmál.

"Na to se připrav", řekl jsem, mezitím co jsme se dooblékli. Vzali jsme kufry a sešli po schodech dolů. Kluci už se obouvali.

"Pohněte! Už je tu taxi!", popohnal nás Louis a já nadzvedl obočí.

"Taxi?"

"Ještě jsme ho neobjednávali", poznamenal Liam.

"Já už ano, tak šup!", odpověděl Louis a pak s Harrym vyšli ven.

"Ty děti jsou tak nepředvídatelný", řekl jsem a sešel dolů. Nasadil jsem si tenisky a začal si je zavazovat.

"Hlavně vychcaný", zduraznil Liam.

"Liame...", povzdechnul jsem si a podíval se na něj.

"Co je?", zeptal se.

"V tomhle s tebou nemohu nesouhlasit", odpověděl jsem a on se usmál. Pomohl mi na nohy a uchopil mě za ruku. Vzali jsme kufry a vyšli z domu. Liam za námi zamknul, mezitím co já přešel k řidiči.

"Dobrej", pozdravil jsem ho.

"Dobrý den", pozdravil mě a vzal si ode mě kufry, které dal do kufru. Usedl jsem ke klukům do zadu a po chvilce se posadil přede mě Liam. Pak dosedl i řidič a ohledl se na nás.

"Kam to bude?". Já se podíval na kluky.

"Na letiště"

Další kapitolka🙈

Criminal Parents /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat