Louis
"Ne... prosím... Tati, přestaň!", křičel jsem zamčený ve skříni, vzlykajíc do polštáře.
"Otevři, Louisi. Chci si jen hrát", ozval se jeho hlas. Šlo slyšet z něj ta zákeřnost a zlo.
"Běž si hrát s Harrym! Vem si Harryho!", zakřičel jsem zoufale.
"Ale já si chci hrát s tebou! Ty jsi dneska zlobil! Ty si zasloužíš výprask!", řekl a já se rozbrečel ještě víc.
"Zavolám mámu! Zavolám mámu!", křiknul jsem, když v tom on otevřel. Vykřikl jsem a kopnul do něj, ale on mou nohu uchopil a přehodil si mě přes záda.
"Pusť mě?!"
"Maminka ti nepomůže, spratku!", okřikl mě a plesknul mě přes zadek.
"Auuu?!"
"Jde se na to"
"Ne, prosím! Prosím ne?!"
Liam
Probudil mě křik vycházející z pokoje, kde je Louis s Harrym. Podíval jsem se na Nialla, který tvrdě spal. Zvedl jsem se a vzal si baseboalku. Přeběhl jsem do jejich pokoje a vlítnul tam. Zarazil jsem se, když jsem spatřil Louise, jak sedí na kraji postele a pláče.
"Co se stalo?", zeptal jsem se a odložil baseboalku. On se ohledl a já viděl ohromné slzy v jeho očích.
"Chlapáku, co se děje?", zeptal jsem se a přistoupil opatrně k němu. Usedl jsem vedle něj a on mě obejmul. Pevně se chytl mého trička a rozplakal se.
"Popadni dech a řekni mi, co se stalo", řekl jsem mu a on začal popadat dech.
"M-Můj t-táta... ubližoval mě a mámě... pokaždé ublížil jen mě a mámě...", vzlyknul. Jeho drobounké tělíčko se úplně třáslo a jeho tvářička začala úplně hořet. Jakoby měl teplotu.
"Přestaň plakat. Budeš mít teplotu", řekl jsem a on se na mě podíval.
"Už je to pryč. Teď budete u nás, ano?", řekl jsem a setřel mu slzy.
"Slibte mi něco", řekl a já kývl.
"Copak?"
"Už mě k němu nepustíte, ani mého brášku", řekl a já se usmál.
"Nepustíme", odpověděl jsem.
"Na malíček?", zeptal se a nabídl mi malíček. Bylo rozkošné, jak měl malinký malíček oproti tomu mému.
"Na malíček", řekl jsem a spletl naše malíčky dohromady. On se usmál a obejmul mě.
"Dobrou", řekl a pak si znovu lehnul vedle Harryho. Chytl ho za ruku a zavřel oči. Usmál jsem se a nechal jim rozsvícenou lampičku. Kdyby náhodou...
Vrátil jsem se do ložnice, kde jsem viděl Nialla, jak se rozvaluje po posteli a jak mu teče z úst slina. Do toho chrápal jako čuník. A pak kdo tu chrápe. Ulehl jsem vedle něj a přitáhl si ho k sobě na hruď. Zivnul jsem a pak upadl do hlubokého spanku...
Další kapitolka po nějaké době🥰
Na přání @crazystrangeunicorn , vydala jsem co nejdříve jsem mohla🤣💁🏼♀️
ČTEŠ
Criminal Parents /DOKONČENO/
FanficLiam and Niall Paynovi. Dva nezávazní kriminálníci. Všichni okolo z nich mají respekt a drží se dál. Co však nastane, když těmto nezastavitelným kriminálníkům skříží cestu dva malý darebáci? 13.ledna - 2.truth 8.března - 1.true