Kapitola patnáct

787 49 2
                                    

"Už se nemůžu dočkat! Nemůžu se dočkat!", poskakoval Harry ze strany na stranu, mezitím co mě tahal za ruku.

"Kde je?! Trvá mu to mega dlouho!", zastěžoval si Louis docela nervózně.

"Kupuje lístky. Viděl jsi tu frontu?", odpověděl jsem a pak se ho zeptal.

"Jo. Ale když tam bude tak dlouho, tak nic nestihneme", zdůraznil Louis a já se zasmál.

"Nebuď nedočkavý, vždyť už jde", řekl jsem a poukázal k Liamovi, který mířil k nám.

"Konečně!"

"Tak... mám pro vás permice, které budete nosit kolem krku. Nesmíte je ztratit, jinak vás nepustí na žádné atrakce", řekl Liam a dal klukům kolem krků visačku s permicemi. Pak dal jednu i mě.

"Tak už pojďte!", zakřičel Harry a chytl mě za ruku a začal mě táhnout do parku. Kluci nás doběhli a já se zasmál jeho chování. Ukázali jsme své průkazky securiťákům a ty nás pustili do parku.

"Kam byste rádi, jako první?", zeptal se kluků Liam. Kluci se rozhlédli, jenže přes dav těch lidí nemohli vidět ani prd.

"Chtělo by to mapu", řekl Louis a podíval se na nás.

"Támhle jsem viděl nějaký stánek s mapkami", prohlásil jsem a ukázal na stánek.

"Skočím tam", řekl jsem a doběhl ke stánku. Vzal jsem mapku a vrátil se ke klukům. Rozevřel jsem mapku a podívali jsme se na plánek Disneylandu.

"Kam tedy půjdeme?", zeptal jsem se.

"Já chci na Arielku a Mickey Mouse!", řekl Harry a chytl se za Liamovu nohu.

"Ale já chci na Piráty z Karibiku a na ten strašidelný hrad! A ještě na tu vodní atrakci?!"

"A já chci ještě Petera Pana! A průvod princezen?!"

"A Buzze rakeťáka!". Podíval jsem se na Liama a lehce se uchechtl.

"Tak jo. Začneme tedy u Pirátů z Karibiku, pak to projdeme ke strašidelnému domu, poté to vezmeme přes vodní svět, až k disney princeznám. Tak půjdeme na Arielku a Buzze rakeťáka. A nakonec dne půjdeme na průvod", naplánoval to Liam a kluci přikyvli v souhlas.

"Dobře"

                                  xxx

"Pojďte si sednout", řekl jsem klukům a my se posadili na kraj chodníku. Dal jsem si Harryho mezi nohy, abych ho měl pod kontrolou. Aby se neztratil. Pak jsme si s Liamem mezi sebe posadili Louise a kluci se spokojeně pustili do cukrové vaty.

"Ještě jste stále mokrý", řekl jsem a rozcuchal Harrymu vlásky.

"Ale stálo to za to", řekl Louis.

"To jo. I když jsem se ze začátku bál", řekl Harry a já si od něj utrhl kousek cukrové vaty. Pak jsem si ho strčil do úst.

"Ale libový byl ten děsivý hrad!", zduraznil Louis.

"To souhlasím. Byl opravdu dobrý", řekl Liam.

"Mě se nelíbil, protože se na mě lepil Harry a brečel mi do ramene", řekl jsem a Harry se ke mě přitulil.

"Bál jsem se", pípnul a já se zasmál.

"Jo, to já taky"

"Vite co se mě třeba líbilo?", zeptal jsem se jich a oni se na mě podívali.

"Co?"

"Peter pan", odpověděl jsem.

"Hlavně se mi líbí ta čepka, co si Louis u něj koupil", dodal jsem a Louis se usmál.

"Protože jsem Peter Pan!", řekl.

"A co moje ouška?", zeptal se Harry a ohledl se na mě.

"Ty jsi odted taková myšička naše", řekl jsem a opřel svůj nos o ten jeho. On se zaculil.

"Ale mě se nejvic libila ta vodní atrakce, i když jsme všichni mokrý", řekl Liam a my se zasmáli.

"Jsme si měli koupit ty pláštěnky, jak nám radili", zdůraznil jsem.

"To jo no. Ale my nikdy přeci neposlouchame. Navíc... Chytrej Niall říkal, že je přeci nebudeme vůbec potřebovat", řekl Liam a já se zamračil.

"Jak jsem to mohl vědět?!", vyhrkl jsem a kluci se nám zasmáli.

"Jste srandovní". Když v tom se všechno zhaslo a zámek začal svítit.

"Už to začíná!", vyjekl Harry radostně.

"Ale teď pššš. Sleduj to", řekl jsem mu a on kývl. Harry s Louisem oba dva upreli zrak na hrad a princezny a různé pohádkové postavy, co dělali představení. Do toho hrála hudba a kluci si stoupli a začali tančit jako šílení. Podíval jsem se na Liama a přišoupl se k němu.

"Jsou šťastní", řekl jsem a podíval se na něj.

"Udělali jsme dobře"

Další kapitolka, tentokrat z Disneylandu🥰😅

Criminal Parents /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat