Kapitola osm

1K 59 3
                                    

"A co přesně jdeme koupit?", zeptal se Harry mezitím co jsme vešli do obchoďáku.

"Jenom něco k jídlu, aby se neopakovalo to, co dneska", odpověděl jsem a vyrazili jsme po schodech k obchodu s jídlem.

"Hlavně se mě drž, je tu hrozně moc lidi", řekl jsem mu. Nebo jak by řekl Liam "lidí jak nasráno". Harry přikyvl a chytl se mě za ruku. Zašli jsme společně do obchodu a já vzal košík. Z kapsy jsem vytáhl seznam toho, co mám koupit. Tak se na to jukneme...

Rajčata
Těstoviny
Okurku
Papriku
Kuřecí maso
Mlíko
Ocet
Banány
Džus
Šťávu
Pivo
Jogurty

Oki. To bude rychlé...

"Tak jo, Harry. Bude to rychle a pak pojedeme domů", řekl jsem a on se na mě podíval.

"Dobře". S košíkem jsem se rozešel k mrazákům, které jsem otevřel. Vytáhl jsem pár proteinových jogurtů, které Liam tak rád mlsá.

"Chtěl bys nějaký specifický jogurt?", zeptal jsem se a podíval se na Harryho. On se podíval do mrazáku a natáhl se pro takový ten dětský tvarohový jogurt.

"Tenhle...", řekl a já jich pár tedy naházel do košíku. Pak jsme vyrazili do regálu s ovocem. Vzal jsem banány a dal je do košíku. Chtěl jsem se natáhnout po jablkách, ale někdo vzal ty poslední.

"Hele", řekl jsem a podíval se na tu osobu. Zarazil jsem se.

"Gregu?"

"Nialle"

"Gregu?!", vyjekl jsem a obejmul ho.

"Oh můj bože. Je to věčnost, co jsme se viděli", řekl jsem, během objímání. Greg je můj bratr a žije v Irsku, v Dublinu.

"Já vím. Tak tři roky zpátky?", odpověděl a odpojili jsme se.

"Něco takového to bude. Co Denis a Theo? Jak se mají?", zeptal jsem se zvědavě. Byl jsem opravdu rád, že ho vidim.

"Deniska je úžasná! Je to ta nejlepší ženská, co jsem kdy mohl potkat. A Theo nám dělá radost. Přihlásili jsme ho na fotbal a je nejšikovnější ze všech", rozkecal se Greg a já se musel zasmát.

"To ti přeju. Zasloužíš si to", řekl jsem mu a on se na mě usmál.

"Děkuji"

"A co vlastně ty a Liam?", zeptal se naopak mě.

"Je dokonalej. Fakt jsem s nim nejvíc šťastný", odvětil jsem a překřizil ruce na hrudi.

"To moc rád slyším. A plánujete prcka?", zeptal se a usrkl si kávy, kterou držel v ruce.

"No vlastně... už tak trochu máme", odpověděl jsem a uculil se.

"Kecy?! A to jsi mi to neřekl?!", vyjekl Greg a já zrudl.

"To víš no. Chtěl jsem ti to dnes zavolat, ale ještě se nenaskytla příležitost", řekl jsem.

"Tak Povidej!", pobidl mě.

"Tak doma s Liamem je teď Louis. Ten je starší a tady je Harry", řekl jsem a podíval se na svou pravici. Zadrhl jsem se. Nebyl tu.

"Kde přesně?", uchechtl se nervózně Greg.

"Teď tu byl...", špitnul jsem a podíval se za sebe. Pak jsem se podíval na Grega.

"Já ho ztratil", řekl jsem a zakryl si ústa.

"Cože?"

"Asi se mi ztratil!", vyjekl jsem a začal se kolem sebe rozhlížet.

"Kurva?!", křiknul jsem.

"Gregu, musíš mi ho pomoct najít. Je malej, kudrnatej a má v rukou medvídka", řekl jsem mu a on pokývl hlavou v souhlas.

"Dobrá"

                                 xxx

"Harry?! Harry?!", křičel jsem, mezitím co jsem probíhal nákupákem.

"Neviděli jste malého kudrnatého chlapečka?", zeptal jsem se dívek, ke kterým jsem sběhnul.

"Ne"

"A vy?", přeběhl jsem k nejakymu muži.

"Neviděl jste tu malého kluka? Má medvídka v rukou a má kudrnaté vlásky", řekl jsem a on pokroutil hlavou.

"Bohužel"

"Kruci", špitnul jsem a vytáhl mobil. Vytočil jsem Grega a u toho si okusoval nehet.

"No?"

"Máš ho?"

"Nemám, Ni"

"Kurva, kde muže být?!"

"Já-"

"Co když to nikdo unesl? Nebo se prostě zatoulal a teď někde sedí a pláče?"

"Nějak se to vyřeší"

"Na to ti seru! Tobě se dítě neztratilo?!"

"NiNi?", ozvalo se za mnou. Já se otočil a spatřil Harryho.

"Panebože, Harry?!", vyjekl jsem a odložil mobil. Padl jsem k němu na kolena a přitáhl si ho do objetí.

"Jsi celý... a v pořádku", vydechl jsem a libnul ho na tvář.

"Teddy chtěl do hračkářství, tak jsme šli", řekl Harry a já se na něj podíval.

"Ale když řeknu, aby ses držel u mě, tak se budeš držet u mě, je ti to jasné?", řekl jsem a on s úsměvem na tvari kyvnul.

"Jasné", odpověděl.

"Dobrý", oddychl jsem si.

"Půjdeme domů"

Další kapitolka je tu🙈

Criminal Parents /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat