Bölüm 6

4.3K 246 109
                                    

Maç başlamıştı ve biz öndeydik.
Lisa topu karşıya attı ve Jungkook topa çok sert bir şekilde smaç bastı.Lisa inleyerek yere düştü.Jungkook'un attığı top bileğine gelmişti.Koşarak yanına gittim.
-Lisa iyi misin?(Jennie)
-Gel buz koyalım çok kızarmış(Jisoo)
Eline buz koyduk.Ayağa kalkıp karşıya doğru bağırdım.
-Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz(Jennie)
-Pes ediyorsanız bırakalım direk(Taehyung)
-Hala pes etmek diyor ya(Jennie)
Bu çocuğun bu umursamazlığından nefret ediyorum yada vargeçtim ben bu çocuktan nefret ediyorum.Lisa'nın yanına gittim.
-Sen otur biz oynarız(Jennie)
Lisa tamam der gibi başını salladı.Yerimize geçtik...
Ve maç bitti kim mi kazandı ONLAR.
Yanımıza geldiler bu sırada Lisa da gelmişti.
-O zaman kim kimin kölesi belirliyorum(Taehyung)
-Lisa-Jungkook
-Rose-Jimin
-Jisoo-Jin
-Ve sende
Parmağıyla beni işaret ediyordu.Geriye sadece Taehyung kalmıştı.Onun kölesi mi olacaktım.
-Benim kölemsin
YETİMHANEYE DÖNERKEN
-Sizi de bu işe bulaştırdığım için özür dilerim(Jennie)
-Saçmalama Jennie en fazla ne yaptırabilirler ki(Lisa)
ODADA
benim yatağımın üstüne oturmuş konuşuyorduk.Bir andan telefonumun titrediğini hissettim. Telefonu elime aldım.
-Kim arıyor?(Rose)
-Anlarız şimdi(Jennie)
Telefonu açtığımda tanıdık bir ses duydum.
-Alo merhaba Köle(Taehyung)
Al işte. Cevap vermedim
-Şimdi sana ilk görevini veriyorum beni iyi dinle(Taehyung)
Nefesimi hızlı bir şekilde verip onu dinlemeye başladım.
-Yarın herkes okuldan çıktıktan sonra öğretmenler odasına gireceksin ve önümüzdeki hafta olucağımız sınavların cevap anahtarının fotoğrafını çekip bana atıcaksın.Biri gelince ben sana mesaj atıcam kapının önünde olucam.Anlaşılmayan bişey var mı?(Taehyung)
Duyduklarıma inanamıyorum ben nasıl böyle birşey yapıcaktım.
-Ben nasıl böy...(Jennie)
Daha lafımı bitiremeden telefonu kapatmıştı.Kızlar bana meraklı gözlerle bakarken Taehyung'ın söylediklerini bir bir anlattım onlara.
-Ne?!(Jisoo)
-Bukadarını da beklemiyordum ama (Rose)
-Yemin ederim salak bunlar(Lisa)
Sonra durumu kabullenip beni teselli etmeye başladılar.
-Boşver ya(Jisoo)
-Merak etme öğretmenler biz çıkmadan 1 saat önce çıkıyorlar(Lisa)
-Bişey olursa suçu ona atarsın biz seni okulun kapısında bekleriz(Rose)
-Hayır sizi de tehlikeye atmak istemiyorum lütfen burda kalın.(Jennie)
Bi süre sonra onları ikna etmiştim ve herkes kendi yatağına yatmıştı.Yarın zor bir gün olacaktı.
SABAH
-Hadi ama geç kalıyoruz(Jisoo)
Yatakta birkaç kere döndükten sonra kendimi yerde buldum.Ayağa kalkıp yüzümü yıkadım.İçeri geçip dolaptan birkaç eşya çıkardım.

İçeri geçip dolaptan birkaç eşya çıkardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giydim.Okula doğru yürümeye başladık.
SINIFTA
Sınıfa girdiğimde Taehyung'la oturduğumu hatırlayıp bugünün ilk lanetini okumuş oldum.
Dersler sanki bana inat çok hızlı geçiyordu.Jungkook'u sürekli Lisa'nın sarılı bileklerine bakarken görüyordum.Eminim o da üzülmüştü amacı bu değildi.Herkes okuldan çıktıktan sonra öğretmenler odasının yolunu tuttum Taehyung oradaydı.Karanlıkta az çok görebiliyordum onu.İçeri girip sınavları aramaya başladım tam bulduğumda Taehyung'ın koşarak içeri geldiğini gördüm.
-Niye mesajlara bakmıyorsun(Taehyung)
Ama çok geçti güvenlik karşımızda elinde fenerle duruyordu.
-Ne yapıyorsunuz burda?(güvenlik)
-E-e şey biz...(Jennie)
-Yarın müdürün odasına gidiceksiniz orda açıklarsınız
YETİMHANEYE DÖNERKEN
-Yarın görüşürüz(Taehyung)
-Görüşürüz(Jennie)
İlk defa normal insanlar gibi konuşmuştuk.
Odaya girip hemen uyudum saat 11.30 olmuştu.
SABAH
Bu sabah erken kalkmıştım.Yüzümü yıkadım üstümü giyindim.

Bu sırada kızlar da uyanmışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu sırada kızlar da uyanmışlardı.
-Vayy erkencisin bugün(Rose)
Gülümsedim
-Dün neler oldu(Lisa)
-Yolda anlatırım(Jennie)
YOLDA
Olayı anlattım.
-Merak etme bu okulun cezaları o kadar büyük değil ya kütüphaneyi yada spor salonunu silersiniz.(Jisoo)
-Umarım(Jennie)
OKULDA
Ve dedikleri gibi oldu müdür spor salonun silinmesine karar verdi.Şuan yerleri siliyoruz o bir köşede ben bir köşede hiç konuşmadan.Yer silmekten sıkılıp camları silmek için sandalyeye çıktım.Sonra bi anda dengemi kaybettim ve küçük bir çığlık atarak yere düşmeyi bekledim. Sonra üzerimde iki kol hissettim, yere düşmemiştim.Bir kol belimde bir kol ise bacağımdaydı.Gözlerimi açtığımda Taehyung'ın beni tuttuğunu fark ettim.

Beni tutmuş muydu? Nasıl?

Bu içimdeki his neydi böyle?...


Umarım beğenirsiniz lütfen bolca oy ve yorum yapın❤️💓🍪☁️💞💜💝💖🍒

~𝐼𝑚𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑀𝑒~𝙏𝙖𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin