Medya:Liskook
Bize doğru gelmeye başladılar.
-Oooo bakın kimler gelmiş(İrene)
Onların seviyesine düşmek istemediğim için gözümü devirmekle yetindim.Ama ne mümkün önümüze gelip durdular.
-Önümüzden çekilmeniz için zor yola mı başvurmamız gerekiyor.(Jennie)
-Hahaha sürtük konuştu(Seulgi)
-Sana adını söyle diyen mi oldu(Rose)
Tzuyu bir adım öne çıkıp
-Sende beyin yetmezliği var galiba adları karışıtırıyorsun(Tzuyu)
Lisa da onun gibi bir adım öne çıkıp
-Sende de hazmedememezlik var galiba hazmedemeyince havlamayı yeni öğrenen köpeklere benziyorsun(Lisa)
Tzuyu'nun elinin havaya kalktığını görünce gidip elini tutum.
-Dikkat et canım mazallah elin yakında kırılabilir(Jennie)
Elini döndürmemle yere yapışması bir oldu.
-Sonunda adam oldun benden özür dilemek için yerlere yapışıyorsun(Jennie)
-Az sonra sen de onun gibi olucaksın(Sana)
-Sana benim aklımdan geçenleri oku diyen oldu mu(Jisoo)
-Peki sana fikrini soran oldu mu patates çuvalı(İrene)
-Senin gibi bok çuvalı olmaktan iyidir(Jennie)
Son söylediğim lafa sinirlenmiş olacak ki bana vurmaya başladı.Altında kalır mıyım hiç çantamı çıkarıp kafasına indirdim bitane.Bu arada kızlar da öbürlerini dövmekle meşguldü.
Bi anda kimin olduğunu henüz anlamadığım bir anda iki el hissettim belimde.Beni tutup kenara çekti tam bağıracaktım ki arkamdan iki elini uzatım ağzımı kapattı.Yavaş yavaş arkamı döndüğümde Taehyung'u gördüm.Aramızda milimetreler vardı.Onun nefesini hissedebiliyordum yüzümde.Bu sefer elini ağızımdan çekti.
-Habire başını belaya sokmak zorunda mısın(Taehyung)
-Sanane(Jennie)
Hemen ittirdim onu.Çünkü daha fazla öyle dursaydım bişeyler hissedicektim ona karşı.Kızların yanına döndüm.Döndüğümde gerizekalı piçozların gittiğini fark ettim.
-Naptınız(Jennie)
-Sınıfa gelemeyebilirler(Rose)
Bi kahkaha attım çantamı da yerden aldıktan sonra sınıfa girdik.Ve gerçekten de sınıfta yoklardı.Nolduysa artık
ÖĞLE TENEFFÜSÜNDE
-Bu akşam bara mı gitsek yeni bir yer açılmış çok güzel diyorlar(Rose)
-Olabilir ama ben pek içmem(Jisoo)
-Evett hem uzun zamandır gitmiyoruz(Lisa)
-O zaman akşam çok güzel şeyler giyelim(Jennie)
YETİMHANEDE
Üstüme ne giyicem diye düşünürken Lisa geldi
-Ben sana kıyafet veriyim(Lisa)
-Yok gerek yo...(Jennie)
Derken Lisa bana doğru bir elbise fırlattı gerçekten çok güzeldi.Hepmiz giyindik.Jisoo
Jennie
Lisa
Rose
Hepimiz çok güzel olmuştuk.Bara girdik.Hepimiz birer içki aldıktan sonra bir yer bulup oturduk.
-Burda çok yakışıklı çocuklar var(Rose)
-Ben biraz dans edicem(Jennie)
Ayağa kalktım.Tanıdık bir yüzle karşılaştım.Ne?!Kai mi?
-Pek göremiyorum seni şu aralar(Kai)
Biraz sarhoş gibiydi.
Elini belime dolayıp beni kendine doğru çekti.
-Dans eder misin?(Kai)
-Keşke bunu dans etmeden önce sorsaydın.(Jennie)
Kai ile uzun bir süre dans ettikten sonra Kai durdu,bana uzunca baktı ve bana doğru eğildi.Giderek yaklaşıyordu.Öylece kalmıştım.Sonra bir anda Taehyung'u gördüm yanımıza geldi.
-Sevgilisi olan kızlara yavşamaya utanmıyor musun yavşak?(Taehyung)
Taehyung Kai'ye yumruk attı ve beni kolumdan çekerek bardan dışarıya çakardı.Dışarı çıktığımızda ne yapacağımı bilmiyordum.
-İyi misin?(Taehyung)
-İ..İyim(Jennie)
Taehyung bana baştan aşağı baktı büyülenmiş gibiydi.Sonra ceketini çıkarıp omzuma koydu.Taehyun'un söylediği cümle geldi aklıma.
-Sevgilisi olan kızlara yavşamaya utanmıyor musun yavşak?
-sevgilisi olan derken?(Jennie)
Taehyung'la göz göze geldik.Ela gözleri bi ayrı göründü gözüme bu kez...Umarım beğenirsinizzz.Oy ve yorum atmayı unutmayın sizi çoook seviyorum❤️💜🍭💞💝💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~𝐼𝑚𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑀𝑒~𝙏𝙖𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚~
Fanfiction💓Taennie 💜Liskook 💝Jirose ❤️Jinsoo 🤍Bangtanpink ve Txtzy shipleri bulunur!