Medya:Taennie
-Her üşüyene tişörtünü veriyor musun sen?(Jen)
-Hayır sadece senin için.(Tae)
Tae'nin dediği şey ile hem çok utanmıştım hemde çok şaşırmıştım.Hemen konuyu değiştirmeye çalıştım.
-Saat çok geç oldu.Gitsek mi artık?(Jen)
-Tamam hadi gidelim.(Tae)
Diyip beni elimden çekerek kaldırdı.O önden bende arkadan ilerliyordum.Bu arada da yere bakarak ilerliyordum.Sonra o birden durunca kafamı onun sırtına vurdum.Bildiğin kafam kırıldı.
-Ahh öküzzzz!!!(Jen)
-Geç önümden yürü gecenin bu saatinde sapığı var psikopatı var.(Tae)
Diyip beni öne doğru ittirdi.
-Yada vazgeçtim böylede güvende olmazsın.(Tae)
Diyip yanıma geldi ve elimi tuttu.
-Hadi gidelim şimdi.(Tae)
-Ta-tamam.(Jen)
Neden kekeledim ki.İyi halt yedim.Tae bana bakıp gülüyordu.Bende utancımdan yerin dibine giriyordum.Sanırım kalbim 1000 falan atıyordu.Çok heyecanlıydım.Bu gidişle kalbimin sesini duyabilirdi Tae.Neyseki varmıştık ve Tae'nin elinden kurtulup eve doğru koştum.Tae benim yaptığım harekete anlamsız bakışlar atıp gülüyordu.Kızlar kesin ağzıma sıçacak şimdi.Zili çaldım ve olacakları beklemeye başladım.Tae'de yanıma gelmişti.Kapıyı Jisoo açtı.Açması ile birlikte benim kaburgalarımın kırılması bir oldu.Jisoo bana öyle sıkı sarılmıştı ki.Sonra arkadan Rose ve Lisa gelip onlarda diğer kaburgalarımı kırdılar.
-Kızım nerdeydin sen?(Lisa)
-Meraktan ölüyorduk.(Rose)
-Bari arayıp haber verseydin.(Jisoo)
Yanımda Taehyung'un olduğunun daha farkına bile varmamışlardı.Tae'yi görünce kızların hepsi ona imalı bakışlar atmaya başladılar.Tae'de onlara "ne var be"bakışı atıyordu.
-Hadi geçin içeri.(Jisoo)
-Tamam.(Jen,Tae)
İçeri girdiğimizde gecenin yarısı değilmiş gibi herkes uyanıktı.Hatta Kai,Sehun,Chanyeol ve Suho'da gelmişti.Birde orada 4 tane kız daha vardı.Daha yakından baktığımda bunların İrene,Tzuyu,Seulgi ve Sana olduğunu gördüm.Onların burada ne işi vardı?Hemen Baekhyun'un yanına gidip kulağına fısıldadım.
-Baek bunların burada ne işi var?(Jen)
-Bende bilmiyorum birden kapı çaldı açtığımda onlar gelmişlerdi ellerinde bavullarla.(Baekhyun)
-Eee niye içeri aldın benim zeki gardaşım???(Jen)
-Beni ittirip girdiler.Kız oldukları içinde onlara elimi süremedim.Elimi öylelerle kirletemem.(Baekhyun)
Baekhyun'un bu dediği ile ona bakıp gülmeye başladım.Biz konuşurken Tae bizi izliyormuş.Baktığımda sinirli gözüküyordu.Aman banane.Taehyung'dan
İçeri girdiğimizde Jennie hemen Baekhyun'un yanına gidip birşeyler fısıldamaya başladı.Sonrada gülmeye.Ay ne konuşuyorlarki bunlar bu kadar komik.Baekhyun bak seni döverim cocuk.Ne diyorum ben banane ki ondan.(Kesin ksmmsks)Jennie'den
Baekhyun ile konuşmam bittikten sonra Kai ve arkadaşlarına selam verip bizimkilerin yanına gittim.Sonra İrene birden çok sıkıldığını söyledi.Bunun üzerine şişe çevirmece oynamaya karar verdik.Yani doğruluk mu cesaret mi.
-Ben oynamayacağım.(Baek)
-Tamam.(Hepsi)Baekhyun yanımızdan uzaklaştı ve odaya girip kapısını kapattı.
-O zaman ben şişe alıp geliyorum.(Rose)
-Tamam.(Herkes)
Arkasından Jimin'de su içmeye gitmişti.Rose'dan
Şişe almak için mutfağa doğru ilerledim ve sıra ile dolapları açmayı başladım.Şişe arıyordum.Şişe üst dolaptaydı bende yetişmeye çalışıyordum.Ama yetişemiyordum.Sonra arkadan bir el oradaki bardağa uzandı.Arkamı döndüğümde bu Jimin'di.Çok yakındık.Nefesini üzerimde hissedebiliyordum.Kalbimin atışı çok hızlanmıştı.Bardağı alıp çekildi.
-Keşke şişeyi de vereydin.(Rose)
-Tamam al o zaman.(Jimin)
Diyip şişeyi en üst rafa koydu.Sonrada gözlerimin içine bakarak suyunu içip gitti.Yemin ediyorum mal bu beyinsizin teki pis sıçan.(Çarpılıcan bu gidişle gshjshk)
Bende tezgaha çıkıp şişeyi alıp geri atladım.Keşke en başından bunu yapsaydım.Geri döndüğümde Jimin bana bakıp piç smile atıyordu.Bende ona dil çıkardım.Oda gülmeye başladı.
-Şişeyi getirdim.(Rose)
-Tamamdır hadi herkes yere otursun.(Chanyeol)
Herkes yere yerleşti ve şişeyi ilk Chanyeol çevirdi.Jennie'den
Rose geldiğinden beri Jimin ile garip garip bakışıyordu.Neyse ben ona Sonra hesap sorarım.Chanyeol çevirdi soru kısmı ona cevap kısmı İrene'ye gelmişti.
-D mi C mi?(Chanyeol)
-D.(İrene)
-Hoşlandığın biri varmı?(Chanyeol)
-Evet var.(İrene)
Diyip Tae'ye baktı.Ben dayanamam yolarım bu kızı ama.Gıcık kıcibe.
Bu sefer şişeyi İrene çeviriyordu.Soru kısmı ona cevap kısmı Jisoo'ya gelmişti.
-D mi C mi Jisoo?(İrene)
Ooo yu uzatıp çok gıcık bir şekilde söylemişti aynı kendisi gibi.
-C İreneee ben cesaretli bir kızım.
-Git Jin'e tokat at.(İrene)
-Hemde büyük bir zevkle.(Jisoo)
Jisoo Jin'in yanına gidip durdu sonra birden şlapp diye bir geçirdi.Çocuk öldü sanırım.
-Bi öpücük alırım ama.(Jin)
-Mal mısın sen mi yaptırıyon İrene yaptırıyo.(Jisoo)
-İrene.(Jin)
Diyip İrene'ye imalı bakışlar attı.İrene'de tamam dedi.Sonrada Jisoo Jin'in yanağına istemeye istemeye küçük bir buse kondurdu.Jisoo'dan
Aslında birtane daha tokat atasım gelmişti ama neyse.Kalbimin atışları ona yaklaştıkça daha hızlı atmaya başlıyordu.Çok heyecanlanmıştım.Hemen küçük bir buse kondurup yerime geri geçtim.Jennie'den
Jisoo çok komikti kırmızı bir domatese benzemişti.Bu sefer şişeyi Jisoo çevirmişti.Soru kısmı ona cevap kısmı Sehun'a gelmişti.
-D mi C mi?(Jisoo)
-D.(Sehun)
-Hepimiz senin birinden hoşlandığını biliyoruz.Peki kim o şanslı kız?(Jisoo)
-O kişiii Lisa.
-Neee(Herkes Exo üyeleri dışında)
-Ooo Lisa talibin var.(Chanyeol)
-Sen ne düşünüyorsun Lisa.(Rose)
Lisa'nın kulağına eğilip fısıldamaya başladım.
-Jungkook çok sinirli bir şekilde sana bakıyor.Bence seni seviyor.
-Saçmalama Sehun yakışıklı çocuk ya onu seviyordur.Benden kıskanmıştır.(Lisa)
-Hee aynen sen bu gidişle sap kalırsın.
-Tamam bee kızma küçük tripoz.(Lisa)
Lisa'nın dediği şey ile gülmeye başladım ve önüme döndüm.Lisa'dan
Sehun'un benden hoşlandığını duyunca çok şaşırdım ama o benim kankalarımdan biriydi.Jennie haklıydı.Ben bu gidişle sap kalıcam.Acaba kabul etsem mi?Neyse belki sonra.Jennie'den
Bu sefer şişeyi Sehun çeviriyordu.Şişenin soru kısmı Sehun'a cevap kısmı bana gelmişti.
-D mi C mi?(Sehun)
-C tabikide bende cesaretliler tarafındayım diyip Jisoo ile yaptığımız el hareketimizi yaptık.
-Git Kai'yi öp.İsteğinden yerden öpebilirsin diyip salak salak gülmeye başladı.
-Pis sapık seni.(Jen)
Kai'nin yanına doğru ilerlemeye başladım.Yanına geldiğimde yanağına ufak bir buse kondurdum.Taehyung buraya acayip sinirli bir şekilde bakıyordu.Niyeyse Kai'yi öptüğümde Tae'nin yanındaki gibi hissetmemiştim.Taehyung'dan
Jennie daha önce Kai'yi öpmüştü nedense çok sinirlenmiştim.Kai'ye ağız burun dalmak istiyordum.(ona ne deniyorsa gshjshh)
Bu gidişle katil olcam ben.Jennie'den
Kai'nin yanından ayrılıp geçip yerime oturdum.Habire üzerimde bir çift göz hissediyordum.Ama umursamadım.
Bu sefer şişeyi ben çeviriyordum soru kısmı bana cevap kısmı Jungkook'a gelmişti.
-D mi C mi?(Jen)
-C hadi bakiim bende cesaretli teamindenim.(Jungkook)
Jungkook'un dediği şey ile hepimiz gülmeye başladık.
-Tamam o zaman madem bu kadar cesaretlisin git bahçedeki havuza atla.(Jennie)
-Tamam lan gidiyorum.(Jungkook)
Jungkook tam atlamaya hazırlanıyordu ayakkabısını çıkarıyordu ki Taehyung birden Jungkook'u daha ayakkabılarını çıkaramadan havuza itti.Herkes gülme krizine girmişti.
-Tae allah senin belanı.....(Jungkook)
Jungkook sözünü tamamlayamadan Tae'nin ona doğru attığı suları yuttu ve boğuldu.Hepimiz gülmekten ağlıyacaktık.
-Bela okuma cocuk günah günah tıh tıh.(Tae)
Gülmemiz şiddetlenirken Jungkook konuşmayı başardı.
-Senden alıcağım intikam acı olacak Tae.(Jungkook)
-Görürsün sen.(Jungkook)
-Tamam görürüm ben.(Tae)
Jungkook havuzdan çıktıktan sonra oyuna devam ediyorduk.Jungkook ıslandığı için tişörtünden kasları gözüküyordu ve Tzuyu ağzı sulanmış bir şekilde ona bakıyordu.Lisa'da Tzuyu'ya senin o gözlerini oyarım,sen kim köpek bakışları atıyordu.Bu sefer şişeyi Jungkook çevirdi.Soru kısmı Jungkook'a cevap kısmı Tae'ye gelmişti ve Jungkook sen şimdi bittin bakışları atarken Tae'de aha sıçtık bakışları atıyordu.
-Evet Tae D mi C mi?
-Ne sandınız bende cesaretli çocuğum C.(Tae)
-Git ve Jennie'ye dudağından öp.(Jungkook)
Dudağından kelimesini bastırarak söylemişti.
-Nee!!(Jen ve Tae)...Vote:15
Yorum:17-20 ✔︎Umarım beğenmişsinizdir.Bugün yazacaktım ama tam olarak bugün yazamadım saat 00.06 sizi seviyorum mesaj kutumun anasını ağlattığınız için teşekkürler:)💝💜🍉😍♥️🍇🌸🌈💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~𝐼𝑚𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑀𝑒~𝙏𝙖𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚~
Fanfiction💓Taennie 💜Liskook 💝Jirose ❤️Jinsoo 🤍Bangtanpink ve Txtzy shipleri bulunur!