Bölüm 20

3.8K 179 324
                                    

𝗠𝗲𝗱𝘆𝗮:Yeonji

Kafamı kaldırdım,çarptığım kişiyle şok oldum.Bu birkaç gün önce bana hiç unutmayacağım kötü bir anı yaşatan Sehun'du.Ondan korkuyordum.Ama neyseki hala yetimhanenin önündeydim.Ve kızlar bana ulaşabilirdi.Tam gidicekken.Bileğimden tuttu.Bende tuttuğu bileğime baktım.Baktığımı görünce hemen bıraktı.

-Lisa o gün için gerçekten çok özür dilerim(Sehun)
-Sorun değil unuttum bile(Lisa)
Hayır aklımdan çıkmıyor it herif bana nasıl yaparsın bunu.
-O zaman en başından başlayalım mı(Sehun)

Elini bana doğru uzatıyordu istemeye istemeye elini tuttum ama sonra hemen geri çektim.Sonra elini kaldırdı tam saçımı okşıyacaktı ki.Başka bir elin onun elini tuttuğunu gördüm.Arkamı döndüğümde bu kişinin Jungkook olduğunu gördüm.Neden böyle yapıyor.Ben yeniden onu sevip acı çekmek istemiyorum.Ya da,kimi kandırıyorum ben onu eskisi gibi sevmek ona sarılmak öpmek istiyorum.Sehun ve Jungkook uzun bi süre bakıştıktan sonra Jungkook konuşmaya başladı.

-Sehun git yoksa çok kötü şeyler olacak.(Jungkook)
-Bunu sevgilinin önünde başka kızla öpüşmeden önce düşünecektin!(Sehun)
-Bu seni ilgilendirir mi?!(Jungkook)
-Jungkook bişey konuşuyoruz gitsen iyi olur.(Sehun)
-Burda gitmesi gereken biri varsa o da sensin.(Kook)
-Neyse şimdi seninle uğraşamıcam.Yapmam gereken daha önemli işler var.(Sehun)
-Görüşürüz Lisa.(Sehun)
-Görüşürüz.(Lisa)

Sehun yanımızdan gittikten Sonra Jungkook'un hala bana baktığını fark ettim.

-Teşekkürler.(Lisa)

Jungkook hala aval aval suratıma bakıyordu.

-Diyeceğin başka birşey yoksa ben gidiyorum.(Lisa)

Tam gidiyorduk ki Jungkook beni bileğimden tuttu ve kendine çekti.Çok yakındık.Nefesini yüzüme vuruyordu ve onun kokusu beni mayıştırıyodu.Sonra bana sarıldı.Onu ne kadar ittirmeye çalışsamda gram yerinden kıpırdamadı.Ne de olsa benden güçlüydü.

-Lisa lütfen artık beni dinler misin?Sana herşeyi açıklıyacam.(Kook)

Her ne kadar onunla konuşmak istemesemde beni ona iten birşeyler vardı.Bende içimden gelen bir özgüvenle kabul ettim.

-Tamam açıkla o zaman.(Lisa)
-Gel sahile gidelim orada sana herşeyi anlatıcam.(Kook)
-Tamam.(Lisa)

Kook ile sahile doğru yürümeye başladık.Sahile vardığımızda denize doğru biraz ilerledik ve kumlara oturduk.

-Anlat dinliyorum.(Lisa)
-Bir kız gelip bana hocanın beni laboratuvara çağırdığını söyledi.İşte bende laboratuvara gittiğimde orada Tzuyu vardı.Birden yanıma gelip beni öptü.(Kook)

Ona inanmalımıydım?Çünkü inanmak istiyorum.

-Biraz düşünmeye ihtiyacım var.(Lisa)
-Yani bana inanmıyor musun?(Kook)
-Bilmiyorum sadece düşünmeye ihtiyacım var.(Lisa)

Ayağa kalktım ve ordan uzaklaşmaya başladım.Ne yapıcağımı bilmiyordum.Jungkook ne kadar arkamdan seslensede geri dönmedim yada cevap vermedim.

Kook'tan
Lisa bana inanmıyormuydu?Offf kendimi nasıl affetiricem?

Bende yurda dönmeye karar verdim.Yurda vardığımda beni sorguya çekmeye başladılar.

-Neredeydin?(Tae)
-Noldu?(Jimin)
-Neden üzgünsün?(Jin)
-Anlatıcak mısın?(Jin)
-Kötü bi-(Tae)
-Hay Bi durun!(Kook)
-Susunda anlatayım!(Kook)

Hepsi Bi anda süt dökmüş kediye döndüler.İşte böyle adam olacaklar ve benim sözümü dinleyecekler.gdhhshs.

Olanları anlatır.
-Oha!!(Hepsi)
-Bence sana inanıyor.(Jimin)
-Sadece biraz zamana ihtiyacı vardır.(Jin)
-Yakında yine eskisi gibi olursunuz.(Tae)
-İnşallah.(Kook)
-Neyse ben yatmaya gidiyorum çok yorgunum.(Kook)
-Tamam iyi geceler.(Hepsi)
-Sizede.(Kook)

~𝐼𝑚𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑀𝑒~𝙏𝙖𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin