Medya:Yeonji
5 gün sonra(geziye 2 gün kala)
Bugün Cumartesi olduğu için kızlar kafamda tepinmiyordu.Ama bugün kendim erkenden kalktım.Çünkü geziye gitmek için ailelerimizden imza almak şartmış.O yüzden bugün ailemi görmeye gideceğim.Yeonjun ve içimdeki garip hislerle beraber.Yeonjunda benim gibi düşünüyor olacakki sabahın köründe bana mesaj attı.Erkek yetimhanesine gidecektim ve Taehyung ı da görebilirsin.Kızlar hala uyurken ses yapmadan üstmü giyindim.Yetimhaneden çıkıp Erkek yetimhanesine yürümeye başladım.Neyseki çok uzakta değil.Güvrnliğe kardeşimi görmeye geldiğimi söyleyip içeri girdim.Burası da en az bizimki kadar güzeldi.Yeonjuna mesaj atmak için cebimden telefonumu çıkardım.
Mesaj
Yeon geldim ben napıyım.
Yeonjun🤪❤️
Lobide bekle azcık geliyorum.
Telefonumu kapatıp lobideki sandalyelerden birine oturdum.Karşımdaki kapı bahçeye bakıyordu.Lobi koridorun kenarında kalıyordu.Tanıdığım bir yüzü gördüğümde şok oldum.Taehyunglar karşımdaki kapıdan giriyordu ve Taehyung bana bakıyordu.Arkadaşlarına bişry söyleyip onları gönderdikten sonra benim yanıma geldi ve karşımdaki sandalyeye oturdu.
-Noldu Jennie beni çok mu özledin(Tae)
-Seni ne özlicem be kardeşimi görmeye geldim.
-Geziye geliyor musun?(Tae)
-Umarım.Sen?(Jen)
-Geliyorum.(Tae)
Ayağa kalktı ve bana bakarak konuştu.
-Gelsen iyi edersin.Çok güzel geçicek çünkü(Tae)
Taehyung bunu söyleyip beni kafamda soru işaretleriyle bırakıp gitti.Ben düşünürken Yeonjun geldi.Ayağa kalktım ve ona sarıldım.(Tabi orda korona yok söxmzlzklz)
-Hadi gidelim(Yeon)
-Gidelim bakalım(Jen)
İki saat sonra
-Bir an izin vermeyecekler sandım(Jen)
-Bende(Yeon)
Annemlerden izin aldıktan sonra Yeonjun beni yurda bıraktı.
-Görüşürüz Yeon ara beni(Jen)
-Sende beni ara.(Yeon)
-Ha bu arada istiyorsan Taehyunga selam söyleyebilirim(Yeon)
-Yeonjun elimden bir kaza çıkmadan gitsen mi diyorum.İnsanların benim hakkımda kardeşini öldürdü diye konuşmasını istemem.(Jen)
Yeonjun gittikten sonra içeri girdim.
Gezi günü
Akşam yola çıkacağımız için sabah erken kalkıp kızlarla valizimizi hazırladık.
-Herşeyi koyduğunuzdan emin olun.(Jisoo)
-Kızlar Taehyung ın o gün söylediği cümle aklımdan çıkmıyor.Ne olacak olabilir?(Jen)
-Jennie bu kadar sters yapma güzel şeyler olacak merak etme(Rose)
-Uy benim Jendukem büyümüş de manita mı yapmışş(Lisa)
Lisa nın ellerinden kurtulduktan sonra hazırlandık.
Jennie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~𝐼𝑚𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑀𝑒~𝙏𝙖𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚~
Fanfiction💓Taennie 💜Liskook 💝Jirose ❤️Jinsoo 🤍Bangtanpink ve Txtzy shipleri bulunur!