Medya:Taehyung
𝗧𝗮𝗲𝗵𝘆𝘂𝗻𝗴'𝗱𝗮𝗻
İrene bana çıkma teklifi etmişti ve Jennie bunu görüp bahçeye gitti.Bende arkasından gittim.Sonra ağlamaya başladı benim için mi ağlıyordu.Üffff.Onu öyle görmek içimi titretti.Biran önce İreneden kurtulmalıyım.Bu derste onunla konuşucam.Derse giderken İrene'ye sınıfa gidip beni beklemesini söyledim.Sonra Jungkookun yanına gidip olayı söyledim.Bir an önce bitiricem şu saçmalığı.Sınıfa gittim.İrene masada otruyordu.Benim girdiğimi görünce yanıma geldi.
-Noldu sevgilim(İrene)
-İrene ben senin sevgilin değilim bunu biliyorsun değil mi(Tae)
-Aaaa başım dönüyor(İrene)
Ne diyor lan bu.Sonra bir anda İrene yere düşecek gibi oldu.Bende REFLEKS olarak onu tuttum tutmazdım yoksa.Bir anda kapıdan gelen sesle kapıya doğru döndüm.Kapıda Jennie vardı.Bize bakıyordu.Lütfen yanlış anlamasın lütfen.Yerdeki suyu görünce elindeki suyun yere düştüğünü gördüm.Sonra Jennie arkasını dönüp gitti.Tabiki bende onun peşinden gidicektim.Ama ilk başta şu İrene işini halletmem gerekiyor.
İreneyi bıraktım.
-İrene ben seni sevmiyorum anla artık şunu(Tae)
-O zman sevmeni sağlarım(İrene)
-Çok beklersin(Tae)
Sonra kapıdan hızlıca çıktım Jennie'nin arkasından koştum.Kolunu tutup olabildiğince kendime çektim.Her ne kadar o kolunu çekmeye çalışsada bırakmadım.
-Sen sevgilinin yanına gitsene(Jen)
Daha fazla dayanamadım ve Jennie'yi kolundan tutup bahçeye çıkardım.Bahçenin olabildiğince uzak bir yerine geldiğimizde durdum.
-Jennie İrene benim sevgilim değil(Tae)
-Bunları neden bana anlatıyorsun ki(Jennie)
-Jennie sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun(Tae)
-Üff seninle uğraşamıyacağım işim var(Jennie)
-JENNİE(Tae)
Anla artık seni sevdiğimi.
𝗝𝗲𝗻𝗻𝗶𝗲𝗻𝗶𝗻 𝗮𝗴̆𝘇𝛊𝗻𝗱𝗮𝗻
Daha fazla dursaydım onu sevdiğimi anlayacaktı.Tam yürürken önüme çıkan İreneyle durdum.
-Sevgilimi benden çalmaya mı çalışıyorsun(İrene)
-Hayur.Peki sen sevgilim diyr ortalıkta gezindiğin çocuğun seni reddetmesinin acısını benden çıkarmaya mı çalışıyorsun(Jennie)
Son söylediğim şeye dayanamamış olacak ki bana yumruk attı dudağım patladığı için kanıyordu.
-Bidaha böyle bişey söylersen daha kötüsünü yaparım(İrene)
-Dört gözle bekliyor olucam(Jennie)
Salak bi yumruk attı diye gaza geldi.Normalde olsa gününü gösterirdim ona ama moralim çok bozuk ve hiç halim kalmadı.İrene götü gittikten sonra duvara yaslandım ve yavaş yavaş aşağı kayark yere oturdum.Dudağım baya bi kanıyordu ama Şuan hiçbirşey umrumda değil.Sonra ismimi duymamla kafamı çevirdim.
-Jennie?!(Tae)
Yanıma gelip yere çömeldi.Tam elini dudağıma götürecekti ki elini ittirdim.
-Dokunma!(Jennie)
Gözümden bir damla yaş firar etti gözyaşım dudağıma gelince dudağım daha çok yanmaya başladı.
-Hangi orospu yaptı bunu(Tae)
-Belli ki beni sevgilisiyle görmeye dayanamayan biri(Jennie)
-İrene mi?!(Tae)
Taehyung gittikçe sinirleniyordu.
-Hemen hemşireye gitmemiz gerekiyor kalk hadi(Tae)
Tae ayağı kalkıp benimde kalkmamı bekledi.
-İstemiyorum(Jennie)
-Jennie lütfen(Tae)
Dayanamayıp kalktım.Hemşirenin odasına çok çabuk varmıştık.Genelde hemşire odada olmuyor.Dinlenmek için birkaç tane yatak var.Bir de pansuman falan.Pansuman yapma yerinin yanındaki yatağa oturdum.Taehyung ta bir pamuğa pansumanı döküp yanıma oturdu.Bir elini yanağıma koyup kafamı ona çevirmemi sağladı.Pansumanı dudağıma değdirince dudağım yandı ve hafif bir inilti çıktı dudaklarımdan.Taehyung azcık daha sürdükten sonra durdu ve dudağımı üflemeye başladı.Çok yakındık.Kafamı çevirdim ama Taehyung yeniden beni kendine çevirerek kafamı çevirmeme engel oldu.
-Neden benden kaçıyorsun(Tae)
-Neden senden kaçayım(Jen)
-Bilmem belki de duygularını saklamak içindir(Tae)
-Aaaa saçmalama ne duygusu yaa(Jennie)
Hafifçe öksürüp kalktım.Gelen seslerden güldüğünü anlayabiliyordum.
-Hadi beden dersine gidelim(Tae)
-Tamam(Jen)
Beden dersinin yapıldığı yere gelince taehyung tan ayrılıp kızların yanına geçtim.Dudağımı görünce hepsi bi anda bağırıştılqr.
olayları anlattım
Bi anda Lisa kalkıp İrenelerin olduğu masaya doğru ilerledi.Herkes 4 lü banklarda oturuyordu.(arkadaşlar hani şöyle masalı banklar var ya kamelyalardaki onlardan işte wkdhsldkwlke)
Onların yan masasında da Taehyunglsr oturuyordu.Lisa durup ellerini masaya koydu.Çok havalıydı.Bizde yanlarına gittik.Jungkook gözünü hiç ayırmadan Lisa'ya bakıyordu.İrene de ayağa kalktı.Lisa İreneyle konulurken bende arkadan dolandım İrene nin arkasında duruyordum illaki Lisa'ya karşı bir hamle yapıcaktı ve benim amacım onu engellemekti.Ben arkasına gidene kadar Lisa'ya bir kere vurmuştu.
-Ay pardon elim kaydı(İrene)
Daha fazla dayanamadım ve tam bir kere daha vurucakken kolunu tutup döndürdüm vr onu yere fırlattım.
Arkamda beliren Tzuyuya döndüm.
-Canına mı susadın(Tzuyu)
-Hayır ama sen susamış olabilirsin(Lisa)
Lisa tzuyunun saçını çekmişti ve tzuyu yere düşmüştü.Tahyunglar bizden gözünü ayırmıyordu.Bı sırada Jisoo vr Rose ta Seulgi ve Sanayı dövüyordu.
𝗥𝗼𝘀𝗲𝘂𝗻 𝗮𝗴̆𝘇𝛊𝗻𝗱𝗮𝗻
Seulgi götü beni dövmeyi deniyordu.Ama tabiki başaramıyordu.Sonra jiminler ayağa kakıp bizi ayırmaya çalıştı sonrada bizi bir kenara çektiler bu sırada Seulgiler gitmişlerdi.Bizi de zorla banka oturtup onlarda karşımıza oturdular.
-Ne alıp veremdiğiniz var şu kızlarla(Jimin)
Şimdi de onları mı koruyor.Lan dönek.
Çok ciddi bir şekilde Jimine canına mı susadın bakışı atıp.
-Dalga mı geçiyorsun(Rose)
Ay ben daha fazla burda durursam dalarım buna.Kalkıp gidiyordum ki.
-Rose otur yerine(Jimin)
-Üzgünüm ama sevgililerinizi korumak için yaptığınız saçmalıklara dayanamıyacam.(Rose)
-Ne sevgilisi saçmalama(Jimin)
Geçen derste Seulginin kalemi yere düşmüştü ve kalemi almak için Jiminle beraber yere eğilmişlerdi.İki saat bakıştıktan sonra Seulgi "Teşekkürler Jimin ne kadar da incesin" demişti o curtlak sesiyle.Ve bende onu takil ederek.
-Teşekkürler Jimin ne kadar da incesin(Rose)
Gülüyordu lan ruh hastası ne diye gülüyon.
-Ne gülüyon be(Rose)
-Kıskandın mı(Jimin)
-Nee?!Kafayı mı yedin seni mi kıskanıcam be okulda zibilyon tane yakışklı erkek dururken.(Rose)
Sonra akramda bir ses duydum.
-Rose(Chenyol)
-Merhaba Chenyol(Rose)
Chenyolu bastırarak ve gözlerimi Jimindrn ayırmayarak söylemiştim.Ahaha.Al bakalım Jimin bey.
-Biraz konuşabilir miyiz(Chenyol)
-Tabiki(Rose)
-Hayır(Jimin)
Jimine seni öldürürüm bakışları atıp Chenyol a döndüm.
-Sen ona bakma konuşabiliriz(Rose)
Gülümsedim
Ve o da gülümsedi oha gülümseyince çok tatlı oluyor.
𝗝𝗲𝗻𝗻𝗶𝗲 𝗻𝗶𝗻 𝗮𝗴̆𝘇𝛊𝗻𝗱𝗮𝗻
Rose Chenyolla gitti.Ona karşı bişey hissetmiyor sırf Jimin gününü görsün diyr yapıyor bence Jimin i seviyor beni zilli arkadaşım ama haerbiden çok yakışıyorlar.
-Jin biraz konuşalım mı(Jisoo)
Jisoo çok ciddi görünüyordu.Noldu ki acaba.
(Jinsoo istenmişti❤️)
𝗝𝗶𝘀𝗼𝗼 𝗱𝗮𝗻
Jinle uzakta bir bank bulduktan sonra oturdukArtık konuşmalıydık.
-Jin fark ettin mi bana doğru dürüst çıkma teklifi etmedin beni sevdiğini bile söylemedin.Biz nasıl sevgili oluyoruz(Jiso)
-Eeee şimdi söylesem geçerli olur mu(Jin)
Jine küsmüş gibi davranıyordum.
-Bilmem teklifi güzel edersen düşünürüz(Jisoo)
Kıkırdadı.
-Benimle gel(Jin)
Elimden tutup beni herkesin olduğu yere götürüp herkesin ortasında durdu.Suho da oradaydı ve bilerek o duysun diyr bağırarak söylemişti.
-Jisoo benimle çıkar mısın(Jin)
Yüzüm kızarmıştı ben nasıl böyle deli bi çocuğu sevdim.
Herkesten "evet de","oooo" sesleri yükselince dayanamadım.
-Evet(Jisoo)
Bana sarıldı.
Kulağıma:
-Seni çok seviyorum(Jin)
Diye fısıldadı.
-Bende seni(Jisoo)
𝗟𝗶𝘀𝗮𝗻𝛊𝗻 𝗮𝗴̆𝘇𝛊𝗻𝗱𝗮𝗻
Sehun tek başına yürüyordu ve çok üzgün görünüyordu.Noldu ki acaba.
-Ben birazdan gelirim(Lisa)
Kalkıp Sehunun yanına koştum.
-Sehun?!İyi misin(Lisa)
-Aaa Lisa sen miydin evet iyiyim sağol(Sehun)
Sonra bir anda gözünden bir damla yaş aktı durdum kolunu tuttum.
-İyi değilsin(Lisa)
-Sanırım(Sehun)
-Yardımcı olabileceğim bişry var mı(Lisa)
-Olabilir(Sehun)
Bir anda bana sarıldı.Sonra benden ayrılınca
-Taeşekkürler(Sehun)
-N-ne demek(Lisa)
Sahte bir şekilde gülüp arkamı döndüm ve bizimkilerin yanına ilerledim.Herkes bira anda ne oldu diyince sinirlerim bozuldu.
-Ay bişey olmadı bi durun be(Lisa)
Jungkook bir anda ayağa kalktı ve başımda dikildi.Ona baktığımda yüzünde bir burukluk hissettim.
-Lisa kalk(Jungkook)
-Neden?(Lisa)
Bir anda benim bileğimi sıkıp Ayağa kaldırdı ve ilk başta ondan hoşlanmaya başladığım gün oturduğumuz banka oturduk.
-Bu bankı hatırlıyor musun(Jungkook)
-Evet neden(Lisa)
-O gün yapamadığım ama bugün yapacağım bişry var o yüzden geldik buraya(Jungkook)
O gün ne oldu ki?
Bir anda kafamı onun kafasına çevirdi.İlk önce duraksadı ama sonra.Terddüt etmeden dudaklarımızı birleştirdi.Oha?!
Çok güzel öpüyordu.Bende karşılık verdim yani öylece duramazdım.
𝗝𝗲𝗻𝗻𝗶𝗲 𝗱𝗲𝗻
Dersin başlamasına az kaldığı için sınıflara çıktık.Kordiorda yürüyorduk sonra İrene geldi.
-Benim yerine seçtiğin kızı çok merak ediyorum(İrene)
Taehyug ne yapacağını bilmiyor gibi duraksadı.Sonra gözlerimiz buluştuğunda benim kolumdan tutup kendine çekti bi kolunu da omzuma atıp.
-Jennie.Biz Jennie Yle sevgiliyiz(Tae)
-Neğğğ(Jennie)
İrene bana kötü kötü bakışlar atıp gitti.
-Neden beni böyle şeyler için kullanıyorsun(Jen)
-Kullandıpımı nerden çalardın.Kim bilir belki geleceği görmüşümdür ve sen ilerde benim sevgilim olucaksındır(Tae)
Gülüyordu...Vote:25
Yorum:55Umarım beğenmişsinizdir.Sizi seviyorum.Bölümlerin uzun olması da istenmişti umarım yeteri kadar uzun olmuştur.1239 kelime.❤️🍒💜💖🍉💗💓🍓🥺😘💞😍🥰🍇🌈💫😇☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~𝐼𝑚𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑀𝑒~𝙏𝙖𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚~
Fanfiction💓Taennie 💜Liskook 💝Jirose ❤️Jinsoo 🤍Bangtanpink ve Txtzy shipleri bulunur!