Medya:Taennie
-Siz ney?(Jennie)
-Eee bugün Suga'nın doğum günüydü onu kutlamak için gelmiştik(Jin)
-İnanalım mı(Lisa)
-İSTERSEN İNANMA NAPALIM(Jungkook)
Jungkook Lisa'ya bağırmıştı ve Lisa böyle durumlara gelemezdi sonumuz hiç iyi olmayacak.
-S-sen bana bağırdın mı(Lisa)
-Evet bağırdım ne oldu ağlıyacak mısın(Jungkook)
𝗟𝗶𝘀𝗮'𝗻𝛊𝗻 𝗔𝗴̆𝘇𝛊𝗻𝗱𝗮𝗻
Jungkook bana sokağın ortasında bağırmıştı.Ne yapıcaktım.Neden böyle davranıyordu.Hayır artık kesinlikle onu sevmiyorum.Daha fazla bişey söylemeden ayrıldım oradan çünkü konulursam ağlıyacaktım ve ağlamak istemiyordum.Hızlı adımlara uzaklaştım onlardan.Baya bi uzaklaştıktan sonra durdum.Nerede olduğumu bile bilmiyordum bi yandan da ağlıyordum.Neden ben?Neden kimse beni sevmiyor?Hafiften yağmur çiselemeye başlayınca bir banka oturdum.
𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸𝘂𝗻 𝗮𝗴̆𝘇𝛊𝗻𝗱𝗮𝗻
Hiç istemediğim bir şekilde Lisa'ya bağırmıştım.Neden olduğunu bende bilmiyorum.Ben şuana kadar hiçbir kıxa Karşı bişey hissetmedim ne oldu bi anda.Neden onu başkalarıyla görünce kötü hissediyorum.Neden kısa kıyafetler giyince ona sinirleniyorum.Bende bilmiyorum.
𝗝𝗲𝗻𝗻𝗶𝗲𝗻𝗶𝗻 𝗮𝗴̆𝘇𝛊𝗻𝗱𝗮𝗻
-Ya başına bişey gelirse o zaman ne yapıcaksın yine ona bağırıcak mısın(Jennie)
Şuan sokağın ortasında durmuş ne yapacağımızı konuşuyorduk.Lisa giderken Jungkook ta onun arkasından gidicekti ama ben engel olmuştum.Kafasını dinlemeye ihtiyacı vardı.
-Gelmeseydiniz bu olayların hiçbiri olmayacaktı(Jisoo)
Bi anda Jungkook un hareketlenmesiyle ona döndük.
-Ben Lisa'yı aramaya gidiyorum(Kook)
-Biz de gelelim(Jisoo)
-Bırakın ikisi kalsın.Biz de eve geçiyoruz gelirsiniz(Jin)
-Tamam(Kook)
Jungkook gitttikten sonra bizde taksi aramak için yürüyorduk.
-Ayrı taksilerle gidelim(Jennie)
-Olmaz öyle şey(Tae)
-Taehyung zaten günümüzün içine ettiniz bari bırakın da tek gidelim(Jen)
Ve biz kendimize bir taksi çevirip evi tarif ettik.Ayrı gitmemiz daha iyi olucaktı.
-Keşke hiç gelmeselerdi(Rose)
-Evet(Jisoo)
𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸'𝘂𝗻 𝗮𝗴̆𝘇𝛊𝗻𝗱𝗮𝗻
Öylece koşuyordum sadece Lisayı bulma umuduyla bi ara sokağa girdim.
Bir çığlık sesi duyduğumda sesi duyduğum yere doğru koştum.Lisa oradaydı.Kaldırımda geri geri gidiyordu önünde de bir adam ona doğru yürüyordu.Hemen koşup adama yumruk attım yere düşmüştü ama ben hala sinirliydim ve adamı dövmeye devam ettim.
𝗟𝗶𝘀𝗮𝗻𝛊𝗻 𝗮𝗴̆𝘇𝛊𝗻𝗱𝗮𝗻
Adamın yere düşmesiyle beraber görüş alanıma Jungkook girdi nerden bulmuştu burayı beni.Adamı dövüyordu yerde.Kalktım ve onu adamın üzerinden çektim.Adam kaçtıktan sonra bana döndü.
-Jungkook senin n-e işin var burda(Lisa)
-Niye böyle ara sokaklara giriyorsun ki sen(Jungkook)
Sesi yüksek çıkmıştı
-Yine mi bağırıcaksın bana(Lisa)
Yine ağlamaya başlamıştım.
-Lisa özür dilerim(Kook)
Ona bakmıyordum ama o benim çenemden tutup kendine çevirdi.Gözlerimden akan yaşları sildi.
-Lütfen ağlamaiçim gidiyor, sanki kalbimden bir parça eksiliyor(Kook)
Bunj söylemesiyle durmuştum.Ve beni kendine çekip sarıldı.
𝗝𝗲𝗻𝗻𝗶𝗲𝗻𝗶𝗻 𝗮𝗴̆𝘇𝛊𝗻𝗱𝗮𝗻
Evde tırnaklarımı yerken orda oraya gidiyordum.Nerde kalmışlardı.
-Jennie otur azcık(Kai)
Omzumda hissettiğim el ile arkamı döndüm.Bişey demeden gidip koltuğa oturdum.Kapının çalmasıyla yeniden kalkmam bir oldu.Kalkıp kapıyı açtım herkes gelmişti,sürtük kızlar hariç.
Kapıyı açar açmaz Lisa'ya sarıldım.Kızlar da gelip sarıldı.
-Nerelerdeydin(Jisoo)
-Bi içeri geçseydim(Lisa)
İçeri geçtik ve koltuklara oturduk.Biz kızlarla üstümüzü değiştirme bahanesiyle kalkıp odaya çıktık.Jisoo ve Rose ta üstlerini değiştirip bizim odaya geldi.Lisa bize olanları anlatırken ağzımız açık bir şekilde dinliyorduk onu.
-Ah ne romantik(Rose)
Kıkırdayıp aşağı indik.Biraz oturduktan sonra kapı çaldı.Kimdi ki bu saatte.
𝗥𝗼𝘀𝗲 𝛊𝗻 𝗮𝗴̆𝘇𝛊𝗻𝗱𝗮𝗻
Kapının çalmasıyla Ayağa kalktım.
-Ben bakarım(Rose)
Kapıyı açmamla gördüğüm kişiden dolayı şok oldum.Eunwoo.Eunwoo benim eski sevgilim ama beni aldattığı için ayrılmıştık.
-Rose konuşabilir miyiz(Eunwoo)
-Hayır(Rose)
Tam kapıyı kapatıcaktım ki eliyle kapıyı tuttu.
-Rose konuşalım(Eunwoo)
-İstemiyorum(Rose)
Tam geriye gidicektim ki beni bileğimden tutup kendine çekti.Ama kısa bir süre sonra öbür bileğimizde tutulduğunu hissettim.Jimin?!
-Kız istemiyorum diyor anlamıyor musun(Jim)
-Sanane(Eunwoo)
Demesiyle Jiminin kapıyı kapatıp beni kapıyla arasına alması bir oldu.Neyseki kapı salondan uzakta.Bir eliyle bileğimi tutuyor bir elini de kapıya yaslamıştı.
-Napıyorsun(Rose)
-Neden beni görmüyorsun(Jimin)
Tzuyu rkamızdan çıkınca Jimin'den ayrıldım.
-Jimin bardaklara ulaşamıyorum da yardım eder misin(Seulgi))
-Git sevgiline yardım et(Rose)
Hemen salona gittim.Birazsonra Jimin ve Seulgi gülüşecek geldiler ama Jimin gülmüyordu.hahaha ağla Seulgi.
-Yarın dönüyoruz herkes valizlerini hazırlasın(Jin)
-Aaaaaa doğru(Seulgi)
-Tüh be(İrene)
Bunu söylerken Taehyunga bakıyordu Jennie de bize "ben dedim size" bakışları atıyordu.Valizlerimizi hazırlamak için dağıldık.Sabah çok erken çıkacaktık yola.O yüzden erken yattık.
𝗦𝗮𝗯𝗮𝗵
Lisa'nın üzerime buz gibi suyu dökmesiyle uyandım
-Lisaaaaaa(Jennie)
Ne istiyorsunuz benden allahaşkına(İmam power)
Evin içerisinde koştururken.Taehyung beni belimden tutup çekti .Bu arada Lisa kaçmıştı.Taehyun beni duvara yaslamıştı.Merdivende öylece duruyorduk(Villa üç katlı)
Taehyung elindeki ceketi önüme koyunca göğüsümün ıslandığı için göründüğünü fark ettim.Hemen ceketi üstüme doğru tuttum.
-Teşekkürler(Jennie)
Cevap vermeden yukarı çıktım...
Hepimiz üstümüzü giyinmiştik.
Lisa ve Jisoo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~𝐼𝑚𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑀𝑒~𝙏𝙖𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚~
Fanfiction💓Taennie 💜Liskook 💝Jirose ❤️Jinsoo 🤍Bangtanpink ve Txtzy shipleri bulunur!