Medya:Jirose
-Nee!!(Jen ve Tae)
-Beni duydunuz.(Jungkook)
Jungkook'a kötü kötü bakışlar atıyordum.Sonra Taehyung yavaş yavaş benim yanıma doğru gelmeye başladı.Doğrudan gözlerimin içine bakıyordu.Yanıma vardığında eğildi ve yaklaşmaya başladı.Beni tam öpücektiki pat diye bir ses geldi.Bu ses havuzdan gelmişti.Hepimiz kalkıp havuzun yanına gittiğimizde bunun İrene olduğunu gördük.Suda çırpınıyordu.Herkes anlamsız gözlerle ona bakarken Tae birden suya atladı ve İrene'yi kurtardı.Neden bu kişi İrene olmak zorundaydı ki?Başka erkek mi yoktu!Tae İrene'yi sudan çıkardıktan sonra İrene'nin numara yaptığını anlamam çok uzun sürmedi.Açıkçası çok yapmacık davranıyordu.
-Ahh noldu bana?(İrene)
-Bayıldın.Sen bayılıncada Tae seni kurtardı.(Seulgi)
-Bence sevgili olmalısınız çok yakışıyorsunuz.(Sana)
Bok yakışıyorlar.Bokla bile daha çok yakışıyorlar.
-Yeni çiftimiz.(Tzuyu)
-Bencede haklılar.(Kai)
-Bence Tae'nin daha çok yakıştığı kişiler var.(Lisa)
Diyip bana baktı Lisa.Bende Lisa'ya o kişi ben miyim bakışları atıyordum.O da yok ebem bakışları ile karşılık veriyordu bana.
-Hadi o zaman oyuna devam edelim.(Suho)
-Bencede(Jungkook)
Diyip pis pis sırıtmaya başladı Jungkook.Bu gidişle öldürücem ben bu çoçuğu.Bu olanlardan sonra canım oyuna devam etmek hiç istemiyordu.
-Bence artık odalara dağılalım.Saat da çok geç oldu.Yakında sabah olur.(Jen)
-Bencede.(Jisoo)
Jisoo beni anlamış olucakki oda bana destek çıktı.
-Tamam o zaman herkese iyi geceler.(Chanyeol)
-İyi geceler.(Herkes)
Biz Lisa ile birlikte kalıyorduk.Odaya çıktık.Odaya girdiğim an üstüme rahat bir kıyafet giydim ve yatağımın içine girip kendimi uykunun kollarına bıraktım.Sabah olmaya yakın bir zaman uyandım.Bir ses duymuştum.Ses mutfaktan geliyordu ve her yer karanlıktı.Önümü göremiyordum.Mutfaktan bir ses daha geldi.Bu sefer çok sesli olmıcak bir şekilde bağırmıştım.Ama hiç kimse duymamıştı.Çekmeceden elime bir tava aldım ve ilerlemeye başladım.Bir ses daha gelince tam çığlık atıcaktımki duvarın yanına ağzım kapalı bir şekilde çekilmem bir oldu.İlk önce kim olduğunu anlayamadım.Çok yakındık ve eli ile ağzımı kapatıyordu.Nefesini üzerimde hissedebiliyordum.
-Şimdi elimi çekeceğim ama sakın bağırma tamam mı?(Tae)
Evet anlamında kafamı salladım.
Sesinden onun Tae olduğunu anlamıştım.
-Gecenin bu saatinde burada ne yapıyorsun?(Jen)
-Asıl sen ne yapıyorsun?(Tae)
-Sesler duyduğum için merak ettim ve bakmaya geldim.(Jen)
-Elindeki tava ile napıyon?(Tae)
Tae söyleyene kadar elimde tava olduğunun farkına varmamıştım.
-Öylesine almışım.(Jen)
-Anladım ben seni,tamam.(Tae)
Diyip gülmeye başladı Tae.
-Ne gülüyorsun senin yüzünden uyanacaklar.(Jen)
-Neyse ne ben uyumaya gidiyorum.(Jen)
Tam gidiyordum ki Tae beni kolumdan kendine çekti.Çok fazla yakındık.Kulağıma yaklaşıp fısıldadı.
-İyi geceler.(Tae)
-Sanada.(Jen)
Diyip koşarak yukarı çıktım.O neydi öyle ya?Ölecem sandım bi an heyecandan.Neyse ben uykuma devam edeyim diyip kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım.
Sabah uyandığımda Lisa yoktu.Jisoo ve Rose'nin odasına gittim.Onlarda yoktu.Bahçeye çıktığımda herkes oturmuş kahvaltı ediyordu.Bende boş bulduğum bir sandalyeye oturdum ve kahvaltı etmeye başladım.Sanırım kahvaltıyı Tae hazırlamıştı.Herkes onu övüyordu.Neyse ne kesin İrene için hazırlamıştır.
-Biz yemekten sonra alışverişe çıkıcaz.Akşamda dışarı çıkıcaz.(Rose)-Tamam bizde sizinle gelelim.Ama alışverişe değil akşam gideceğiniz yere.Alışverişinizi siz tek yapın biz gelirsek cinnet geçiririz.(Jimin)
-Akşam da gelmenize gerek yoktu.Zaten nereye gideceğimizi bilmiyorsunuz.(Rose)-Hay neyse.(Jimin)
Kahvaltı bittikten sonra sofrayı toparladık ve hazırlanmaya odaya gittik.Ben bunları giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~𝐼𝑚𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑀𝑒~𝙏𝙖𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚~
Fanfiction💓Taennie 💜Liskook 💝Jirose ❤️Jinsoo 🤍Bangtanpink ve Txtzy shipleri bulunur!