Medya:Taennie
Taehyung'dan
Bu kadarı da fazlaydı.Hızlıca Jennie nin yanına gidip kolundan tutup ayağa kaldırdım.Biraz piç
Kai ye baktım.Sonuçta dövüceğim adamın tipini bilmeliydim.Jennieyi ayağa kaldırıp hızlı adımlarla restaurant tan çıkardım.Jennie'den
Kolumu çok sert tuttuğu için canım acıyordu ama bunun onun umrunda olduğunu düşünmüyorum.O başka kızlarla istediğini yaparken ben neden yapamıyordum.En son restaurantın yakınlarındaki iskeleye gittik.Kolumu bıraktı.-Jennie ne yapmaya çalışıyorsun?(Tae)
-Peki sen,ne yaptığının farklında mısın?Sadece kalbimi kırıyorsun.(Jen)
-JENNİE LABAVOTUVARDA GÖRDÜĞÜN ŞEY SANDIĞIN GİBİ DEĞİLDİ.DİNLESEYDİN ANLATICAKTIM(Tae)
-Şimdi ne yapıcaksın?Kai yi mi seçiyorsun?O zaman git onunla ne istersen yap.(Tae)Bu biraz daha böyle giderse ayrılabilirdik.Taehyung ın kolunu tuttum.
-Açık-(Jen)
Sözüm Taehyung ın tuttuğum kolunu savurmasıyla kesildi.Küçük bir çığlık atıp iskeleden önümüzdeki denize düştüm.Yüzme bilmediğim için çırpınıyordum.Ama bi süre sonra her yer bulanıklaştı.Belimde iki el hissettim.Ben hala çırpınmaya devam ederken Taehyung beni kendine çekip kucağına aldı.Ayaklarımı Taehyung ın beline,kollarımı da boynuna doladım.Derin derin nefesler alıyordum.Taehyung bir elini kafama koyup kafamı kendine yasladı.
-Tamam sakin ol.Ben burdayım.(Tae)
Taehyung ayaklarının yere bastığını görünce buranın boy hizasında olduğunu anladım.Durup Taehyung a baktım.
-En çok korktuğum şeyde bu ya(Jen)
Taehyung ın kucağından inip yürüyerek kumsal tarafından denizden çıktım.Nereye gittiğimi bilmiyordum.Öylece ilerliyordum.Hava Kararmaya başlayınca telefonumdan navigasyonu açtım.Biraz zor olsa da yurdu bulmuştum.Kızlar bir çok kez beni aramışlardı ama hiçbirini açmamıştım.
Onlarla konuşabilecek durumda değildim.Bizim odaya çıktım.Üstümü kurulayıp yeni kuyafetler giydim.Kızlar gelmemişlerdi.Beni arıyor olabilirleymiydi?
Telefonu çıkarıp cevapsız aramalara girdim.En son Lisa aramıştı.Hemen isminin üstüne tıkladım ve telefonu açmasını bekledim.Telefon anında açıldı.-Jennie?İyi misin?Nerdesin?(Lisa)
-İyiyim.Yurda geldim şimdi.(Jen)
-Tamam geliyoruz hemen.(Lisa)
-Tamam görüşürüz.(Jen)
-Görüşürüz(Lisa)Telefonu kapatıp yatağa attım.İnsanın böyle arkadaşları olması gerçekten çok güzel bir duyguydu.Banyoya girip saçımı kuruttum.Sonra da telefonumu şarja takıp yatağın içine girdim.Bitmiş miydi herşey?Sönmüş müydü güneş?
Gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bıraktım.Lisa'dan
Hemen yurda vardık.Jungkook lar bizi bırakmıştı.-İyi geceler.(hepsi)
-İyi geceler.(hepimiz)Hızlıca odaya çıkıp anahtarla kapıyı açtım.Kızlarla birlikte içeri girdiğimizde Jennie uyuyordu.Kim bilir ne kadar üzgün.Onu uyandırmak istemediğimiz için.Sabah konuşmaya karar verip uyuduk.
Taehyung'dan
Sonrasında pişman olucağım şeyler yapmıştım ve şuan pişmanlık evresini yaşıyordum.Ben gerçekten ne yapmıştım böyle?Bizimkiler gelmişti.Kapıyı kapatıp yanıma oturdular.-Taehyung,iyi misin?(Jungkook)
Derin bi nefes aldım.
-İyiyim.(Tae)Bana inanmaz bakışlar atmaya başladıklarında elimle yüzümü kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~𝐼𝑚𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑀𝑒~𝙏𝙖𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚~
Fanfiction💓Taennie 💜Liskook 💝Jirose ❤️Jinsoo 🤍Bangtanpink ve Txtzy shipleri bulunur!