Bölüm 21

3.1K 204 109
                                    

Medya:Taennie

Yeonjun tam kağıdı almış bana veriyorduki kağıt birden kayıp düştü.

Ben ne olduğunu anlamazken birden bir silah sesi geldi.Onun ardında çığlık sesleri.Herkes etrafta biryerlere kaçıyordu.Yere baktığımda bir adam vurulmuştu ve etrafa ateş ediyorlardı.Bende refleks olarak çığlık attım.Yanıma baktığımda bizim kızlar ve diğerleri oradan gizli bir şekilde çıkıyorlardı.Başlarına bir iş gelmediği için rahatlamıştım.

Bi anda birisi kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı.Kim olduğuna bakmak için kafamı çevirdiğimde bunun Yeonjun olduğunu gördüm.Biz çıkışa gidemiyorduk çünkü oradan yeni adamlar geliyorlardı.Çok korkmuştum.

Yeonjun beni hizmetli odasına getirdi.Oda küçücükdü.Birde yetmezmiş gibi dolaba girdik.Dolap çok küçüktü.Birbirimize yapışıktık bildiğin.

-Ne yapıyorsun?(Yeji)
-Hayatını kurtarıyorum işte.(Yeonjun)
-Daha çok hayatımı tehlikeye atıyormuşsun gibi geliyor bana.(Yeji)

Yeonjun birden bana doğru yaklaştı ve eli ile ağzımı kapadı.Ben de onun elini çekmeye çalışıyordum.Sonra o kulağıma doğru eğildi.Ve fısıldadı.Birden nedenini bilmediğim bir şekilde kalbimin atış hızı hızlandı.

-Sessiz ol,yoksa yakalanacağız.(Yeonjun)

Bende kafa sallamakla yetindim.Sonra içeri biri girdi.Adım seslerini duyabiliyordum.

-Patron burada kimse yok.(Adam)
-Tamam gel ve diğer odalara bak.(Patron)

Adam dışarı çıktıktan sonra rahat bir nefes aldım.Kafamı yukarı kaldırdığımda Yeonjun'un bana baktığını gördüm.

-Neye bakıyorsun?(Yeji)
-Sana.(Yeonjun)
-Niye?(Yeji)

Yeonjun bana doğru biraz daha eğildi.Nefesini yüzümde hissediyordum.Sonra kulağıma doğru eğildi.

-İstersen orada yapamadığımız şeyi şimdi yapabiliriz.(Yeonjun)

Diyip pis pis sırıtmaya başladı.İlk önce neyden bahsettiğini anlamasamda.Öpücükten bahsettiğini anlamam pek uzun sürmedi.

-Ya bi git işine pis sapık.(Yeji)

Tam dolaptan çıkıyordum ki Yeonjun kolumdan tuttu.

-Daha gitmemiş olabilirler.Biraz daha bekleyip öyle çıkalım.(Yeonjun)
-Tamam.(Yeji)

Aradan 15 dk geçti ve hiç ses gelmemeye başlayınca bizde çıktık dolaptan.Odanın kapısını açıp temkinli adımlarla bardan çıktık.

Yoğun içki kokusundan kurtulduğum için derin bir nefes aldım.

-Hadi gidelim.(Yeonjun)
-Ne ile?(Yeji)
-Jet ile tabikide.(Yeonjun)
-Dalga geçmeyi bırakta düzgün cevap ver.(Yeji)
-Otobüs ile tabikide ne ile olucak.(Yeonjun)
-Tamam.(Yeji)

Yeonjun ile birlikte otobüs durağına doğru ilerledik.Vardığımızda otobüse binip ikili koltuğa oturduk.Yeonjun sürekli bana bakıyordu ve söylemek istediği birşey var gibiydi.

-Yeji yarın buluşalım mı?(Yeonjun)
-Ne için?(Yeji)
-Ne için olucak tabikide proje için.(Yeonjun)
-Tamam buluşalım.(Yeji)
-Saat 2'de ......... Caffe'de.(Yeonjun)
-Tamam.(Yeji)

Geri kalan yol boyunca ikimizde sessizdik.Bende çok yorgun olduğum için uyumaya karar verdim.Kafamı cama koyup uyudum.

Yeonjun'dan
Yeji uyurken çok tatlıydı.Bir kediye benziyordu.Yeji'nin uyurken birden kafası omzuma düştü.Bende geri kaldırıp cama yasladım.Kafası bir daha omzuma düşünce bu sefer kaldırmadım.İçimdeki bir his buna engel oldu.Hatta bende kafamı onun kafasına yasladım.Neden böyle yaptığımı bilmiyorum ama tek bildiğim kendimi çok huzurlu hissettiğimdi.Gerisi karanlık.

~𝐼𝑚𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑀𝑒~𝙏𝙖𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin