Medya: Taennie
Etrafa baktığımda herkes bize bakıyordu.Özellikle Tae.Neden öyle bakıyordu ki?
Taehyung'dan
Jennie'nin sarıldığı çocukta kimdi.Yoksa sevgilisimiydi?Neyse ben bunun hesabını Sonra sorarım Jennie'ye.Jennie'den
Herkesin bizim hakkımızda fısıldaştığını duydum.
"Oha sevgilisi mi?"
"Çok yakışıyorlar."
"O çocuk Jennie gibi bir kıza bakar mı be?!"
"Asıl Jennie gibi bir kız ona bakarmı?"
"Yakışıklı çocukmuş"Etraftakilerin dediklerini umursamdım.Hep kendime dediğim gibi önemli olan değer verdiklerimin benim hakkımda ne düşündüğü.
Ders başlamak üzere olduğu için Mino ile vedalaşacaktım.-Mino benim gitmem lazım ders başlamak üzere.(Jen)
-Sana bir haberim daha var Jen.Ben artık burada kalıcam ve bu okulda okumaya başladım bugün.(Mino)
-Kalıcı olarak mı?(Jen)
-Evet kalıcı olarak.(Mino)Gerçekten çok sevinmiştim.Mino ile çok uzun zamandır görüşmüyorduk ve Mino artık burada kalıyordu.
-Hadi gel o zaman sınıfa çıkalım.(Jen)
-Tamam.(Mino)Mino ile birlikte okula girdik.Herkes sınıflarına giriyordu.
-Jen ben müdüre gidiyorum.Daha sınıfım belli değil.(Mino)
-Tamam ama dikkatli ol seni yakışıklı bulup sana yavşamasın.(Jen)
-Kız mı?(Mino)
-Yooo.Sadece bana yavşadı Sana da yavşamasın diye şey ettim gdhhs.(Jen)
-Tamam dikkatli olurum.gdjjs.(Mino)Bende sınıfa geçip yerime oturdum.Kızlar çoktan gelmişlerdi
Ve bildiğin sıraların üstündünden uçarak yanıma geldiler.Çok ciddiyim uçarak.-Jen bize anlatmak istediğin bir şey var mı?(Lisa)
-Hayır yok.(Jen)
-Emin misin?(Rose)
-Emin değilim Jennie'yim.(Jen)(Size verdiğim bu rahatsızlıktan dolayı özür dilerim ghdhdj.)
-Ben kusmaya gidiyorum benle gelen var mı?(Jisoo)
-Bu espriden Sonra 1 ay kendime gelemem ben.(Lisa)
-Neyse konumuza dönelim.(Rose)
-Bu sabahki sarıldığın çocuk kimdi?(Jisoo)Demek dertleri buydu.Vay çakallar sizi.
-Çocukluk arkadaşımdı.(Jen)
-Aranızda birşey var mı?(Lisa)
-Ayarlayak sana yakışıklı çocuk.(Rose)
-Kızlar saçmalamayın o sadece benim çocukluk arkadaşım.(Jen)Biz tam konuşurken içeri hoca girdi.Kızlar da yerlerine geçtiler.Ama bana seninle Sonra konuşacağız bakışları atıyorlardı.
-Evet Günaydın çocuklar.(Sunmi)
(Hocanın adı Sunmi)
-Bugün aramıza yeni bir arkadaşımız katıldı.(Sunmi)
-İçeri gelebilirsin.(Sunmi)Ve içeri Mino girdi.Bütün kızların fısıldaştıklarını duyabiliyordum.Mino da bana bakıyordu bende ona gülümsedim.Tae de bize sinirle bakıyordu.
-Merhaba ben Mino.Amerika'dan geliyorum.Kore'ye yeni taşındık.Umarım iyi anlaşırız.(Mino)
-UMARIM.(Tae)Dedi Tae.Herkes birden Tae'ye dönüp baktı.Tae de onlara Ne var be dönün önünüze bakışı atıyordu.Cidden derdi neydi bu çocuğun.Sonra herkes önüne döndü.Hoca da konuşmasına devam etti.Bugün Kai okula gelmemişti.Bu yüzden büyük ihtimalle Hoca Mino'yu benim yanıma oturtacaktı.
-Mino sen Jennie'nin yanına otur.(Sunmi)
-Tamam hocam.(Mino)Mino yavaş adımlarla yanıma geldi ve sandalyeye oturdu.Sessizce kulağıma fısıldadı.
-O çocuk kim(Mino)
-Merak etme kötü biri değil.Hatta...(Jennie)
-Hatta ne?(Mino)
-Ee ben o çocuğu seviyorum(Jennie)
-NE?!(Mino)
Minonun sesi bir anda yüksek çıkınca birkaç kişi bize baktı ama hoca duymamıştı.
-Sessiz olsana be(Jennie)
-Bişry diyim mi.Bence o da seni seviyor.Ve bizi yakın görünce dayanamadığı için bana karşı tepki gösterdi(Mino)
Olabilir aslında.
-Benim bi planım var.Onun seni sevip sevmediğini öğrenmek için(Mino)
-Neymiş(Jennie)
-Onu benimle kıskandıracaksın(Mino)
-Bunu bende düşünmüştüm(Jennie)
-Tamam o zaman bu teneffüste başlayalım(Mino)
-Tamam(Jennie)
Teneffüste
Kızlar yanımıza gelince onları Minoyla tanıştırdım ve planı onlara da anlattık.Onlar da onaylayınca plana başladık.Tek yapmamız gereken şey beraber takılmaktı.Mino yla beraber koridorda yürürken Mino durdu.
-Şimdi ben kantine inicem sende azcık oyalanıp gel belki onunla karşılaşırsınız falan(Mino)
-Tamam(Jenni)
Mino gittikten sonra bende oyalanmak için tuvalete gittim.Tıvallettrn çıktım tam beden eğitimi salonunun önünden geçicekken bir el beni kolumdan içeriye çekti.Sırtımı duvara dayayıp eliyle ağzımı kapattı.Bu anı daha önce de yaşamıştım.Kaiyle.Ama sorun şu.Kai bugün yok.Kim olabilir ki?
Işıklar her zamanki gibi kapalıydı.
O kişi her kimse çok yakınımdaydı ve kokusunu alabiliyordum.Çok tanıdık bir kokusu vardı ve ben ne zaman bu kokuyu koklasam rahatlıyordum.Bu...
Taehyung gibi kokuyor!Yoksa Taehyung mı?
Yavaş yavaş elini ağızımdan çekti.Işıklar hala kapalıyken kulağımın dibinden konuşmaya başladı:
-O çocuk kimdi(Tae)
Oha bu Taehyung adım gibi eminim!!
Bi süre cevap vermedim.
-Anlaşıldı böyle cevap alamıcam(Tae)
Taehyung benden ayrıldığında gittiğini düşündüm ama kapıya zıt yöne doğru gidiyordu.Işıkları açıp yavaş adımlarla gözünü benden ayırmadan konuşmasını sürdürdü:
-Kai olmasını mı isterdin?
Büyük ihtimalle yüzümdeki şaşkın bakıştan dolayı böyle dedi.Tam kapıya doğru yönelmiş gidiyordum ki kolumu tutup kendine çevirdi.
-Jennie cevap vermeyi düşünüyor musun(Tae)
-Sana hesap vermek zorunda mıyım?(Jennie)
-Evet,zorundasın(Tae)
Cevap vermediğimde o konuşmasını sürdürdü.
-Jennie sakince soruyorken cevap ver(Tae)
Sonra bir anda bana doğru ilerlemeye başladı.O ilerledikçe ben geri gidiyordum.Sırtım yine duvarla buluşunca durmak zorunda kaldı.Gözlerine baktığımda kahverengi gözleri sinirli bakıyordu.Sanki her an kahverenginden çıkıp kırmızıya dönecekmiş gibi.Elini sert bir şekilde yanıma yani duvara vurdu.
Gözlerimi onun gözleriyle buluşturduğumda hala sinirliydi.Bu kıskanmış olduğu anlamına gelir mi?
Yüzünü yüzümün dibind getirdi.Azcjk daha yaklaşıp konuşsa dudaklarımız birbirine değecekti.
-Jennie lütfen cevap ver(Tae)
Sesi sertti ama daha çok yumuşamış gibiydi.
-Taehyung.Mino benim arkadaşım(Tae)
-Buna inanmalı mıyım?(Tae)
Yüzüme üfleyerek konuşuyordu.Bende yüzüne üfleyerek karşılık verdim.
-Geçen gün telefonda konuştuğum çocuk Yani küçüklükten beri çok yakın arkadaşız o yüzden sabah ona koşarak sarıldım(Jennie)
Taehyungdan cevap gelmeyince.Azcık daha yaklaştım.
-O yüzden inanmalısın(Jennie)
Sonra son bikere yüzüne bakıp çıktım salondan.
𝗧𝗮𝗲𝗵𝘆𝘂𝗻𝗴𝗱𝗮𝗻
Jennie gittiğinde kendimi bıraktım.Azcık daha kalsaydı onu öpebilirdim ve bu ikimiz için de iyi olmayabilir.Zaten ilerde öpüceğim için sorun yok.O çocuğun Jennie nin arkadaşı olduğunu öğrenince rahatladım her ne kadar Jennie ye belli etmesem de.
𝗝𝗲𝗻𝗻𝗶𝗲𝗱𝗲𝗻
Ay az önce olanlar neydi öyle.Yanlız ben çok havalıydım.Tamam yılın egosunu kastım kabul ediyorum şldflsldlslsl.Kantine gidip Minoyu buldum.Yanında bizim kızlar vardı şimdiden iyi anlaşmaları içimi rahatlatmıştı.Gidip onların yanına oturup herşeyi anlattım.
-Kesin kıskandı(Mino)
-Kesin seni seviyor(Rose)
-Kesin azcık daha dursan seni öpecekti(Lisa)
-Kesin-(Jisoo)
-Ay yeter kesin de kesin(Jennie)
Sonra bir kız yanımıza gelince konuşmayı bıraktık.
-Lisa siz Jungkook la sevgili misiniz(Kız)
-Evet(Lisa)
-O zaman laboratuvara baksan iyi edersin(Kız)
-Üzülmeni istemem ama bunu kendi gözlerinle görmen gerekiyor(Kız)
Koz gidince Lisa hemen ayağa kalktı.
-Sizi ararım ben sonra(Lisa)
-Tamam dikkat et(Jisoo)
𝗟𝗶𝘀𝗮𝗱𝗮𝗻
Hızlı adımlarla laboratuvara doğru ilerliyordum aklımda binlerce soruyla beraber.Labovotuvara varınca kapalı kapının önünde durdum ve içimdeki korkuyu bastırarak kapıyı açtım.Keşke açmasaydım.Gördüğüm manzarayla şoka girmem bir oldu.(𝗕𝗲𝗻𝗱𝗲 𝗯𝗶𝗺𝗲 𝗴𝗶𝗿𝗱𝗶𝗺 𝗹𝗮𝗺𝗱𝗮𝗸𝗺𝘀𝗮)
Jungkook ve Tzuyu öpüşüyordu.İkisi birden bana bakınca tek tek yüzlerine baktım.Tzuyunun "kazandım"bakışlarına ve Jungkook un birdaha görmek istemeyeceğim ifadesiz ve pişman yüzüne.Sanki herşey ayağımın altından gidiyordu.Orda daha fazla durmak istemediğim için koşar adımlarla bahçeye gittim gözümden akan yaşları durduramazken gelen ayak sesleriyle Jungkook un da peşimden geldiğini anladım.
-Lisa!(Jungkook)
Ben hızlandığımda o da hızlandı ve bileğimden tutup aramızdaki mesafeyi kapattı.Evet aramızdaki mesafe fiziksel olarak kapanmış olabilirdi ama bu kalplerimizin arasında hiç bitmeyen mesafenin kapandığı anlamına gelmezdi.Şuan hiç konuşmanın sırası değildi.Jungkook beni sakinleştirmeye çalışırken hıçkırıklarımın arasından zorla konuştum.Onunda gözleri dolmuştu ama Şuan umursayabilrceğim bir konu değildi
-B-ben seni sevdim Jungkook(Lisa)
-Lisa göründüğü gibi değil herşeyi açıklayabilrim yemin ederim.(Jungkook)
-Lütfen bi süre konuşmayalım be Jungkook ben daha fazla dayanamıyorum(Lisa)
Hemen elinden kurtulup okuldan dışarı çıktım yetimhaneye gidecektim dinlenmem gerekiyor.Yolda giderken Jennnie yi arayıp herşryi anlattığımda onlar gelene kadar uyumam gerektiğini ve sakin kalmam gerektiğini söyledi.
𝗥𝗼𝘀𝗲 𝗱𝗮𝗻
Lisa'nın Jennie ye verdiği bilgiyle azcık ta olsa rahatladım.Çinkü ona ulaşamamıştık.
Biz kantinde oturmaya devam ederken Jimin geldi.
-Rose birazcık konuşabilir miyiz(Jimin)
Gülümseyerek başımı olur anlamında salladım.Kızlara da hemen döneceğimi söyleyip Jimini takip etmeye başladım.
Bahçenin hiç bilmediğimi düşündüğüm ve kimsenin olmadığı bir yere gittik.
Banka oturup yanına oturmamı bekledi.
-Rose sana bi soru sorucam ama dürüst ol(Jimin)
-Tamam(Rose)
Ne soracak ki?
-Sen Chaenyol u mu seviyorsun(Jimin)
-Jimin nerden çıktı bir anda bu(Rose)
-Rose lütfen cevap ver(Jimin)
Jiminin gözleri dolmuştu gerçekten beni bu kadar seviyor mu?
-Hayır ben Chaenyol u sevmiyorum.Ama birini seviyorum.Kimseyle kıyaslayamıyacağım ve her gördüğümde kalbimi yerinden çıkaran biri(Rose)
Jimin üzgünlük ve merak duyguları arasında gel git yaparken hiç beklemiyceği bir şekilde dudağına küçük bir öpücük kondurdum.
-Jimin ben sana aşık oldum(Rose)
Jimin şaşırmıştı ama gözlerinin içi gülüyordu.
-Rose biliyor musun bana "ömür boyu seninle aynı evden çıkmamak mı bir daha seni görememek mi"deseler ben ömür boyu seninle aynı evde kalmayı seçerdim.Çünkü sen benim ömrüme bedelsin ve ben sensiz kalırsam ruhsuz bir insandan farkım olmaz.O yüzden lütfen benden hiç gitme.(Jimin)
Bu yaptığı konuşma beni çok etkilemişti.Ben hayranlıkla ona bakarken o benimkinden daha uzun bir şekilde sanki ömrü boyu bu anı bekliyormuş gibi öptü beni.O an anladım ben gerçekten de Jiminden hiç gitmeyecektim,gidemezdim.
𝙔𝙚𝙩𝙞𝙢𝙝𝙖𝙣𝙚𝙙𝙚
𝗟𝗶𝘀𝗮𝗱𝗮𝗻
Kızlar geldiğinde onlara herşeyi anlattım.Çok sinirlenseler de sonra onlar da benim gibi sakince karşıladılar.Rose un Jiminle yaşadığı olayları da hayranlıkla dinledikten sonra Jennie nin telefonunun titremesiyle ona döndük.
𝗝𝗲𝗻𝗻𝗶𝗲 𝗻𝗶𝗻 𝗮𝗴̆𝘇𝛊𝗻𝗱𝗮𝗻
Telefonumun ekranını açtığımda
𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸𝘁𝗮𝗻 𝗯𝗶𝗿 𝗺𝗲𝘀𝗮𝗷
Yazısıyla kızlara çaktırmadan mesaja baktım.
𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸
Jennie Lisa'ya konuşmam gerek
Lütfen onu bir şekilde aşağı
İndirir misin?Tamam umarım sadece bir yanlış anlaşılmadır çünkü çok üzüldü
Telefonumu kapatıp toplu mesaj oluşturup Lisa dışında kızları içine aldım.Ve olayı söyledim.Kızların telefonunun sessizde olması dikkat çekmememizi sağlamıştı.Kızlar görmüştü.
-Lisa benim karnım çok ağrıyor büyük ihtimalle geçen gün çok içtiğim için(Jennie)
-Üfff neden o kadar çok içiyorsun ki(Lisa)
-Lütden bana ilerideki eczaneden ağrı kesici alabilir misin?(Jennie)
Lisa hastalık konularına çok önem verdiği için kabul edip gitti.Bix de kızlarla başardık dansı yaptık.Lsdksksksks
𝗟𝗶𝘀𝗮𝗱𝗮𝗻
Dışarı çıkıp eczaneye doğru yürüyecekken birine çarpıp kafamı kaldırdım.Gördüğüm kişiyle şok oldum.
•
Vote:30
Yorum:60
•
Bu bölüm benim çok sevdiklerime(Size)gelsin.
Sevdiklerinize kavuşmanız dileğiyle.Eğer kavuşmuşsanız da mutlu olmanız dileğiyle.Sizi çok seviyorum.Çok teşekkürler.1494 kelime.
❤️💜💞🍪💖🥺🍒🌈🍓💗💓💝🍇😍🍉💫🥰😇😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~𝐼𝑚𝑝𝑜𝑠𝑠𝑖𝑏𝑙𝑒 𝑀𝑒~𝙏𝙖𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚~
Fanfiction💓Taennie 💜Liskook 💝Jirose ❤️Jinsoo 🤍Bangtanpink ve Txtzy shipleri bulunur!