Następnego dnia
Po.Kacper
Gdy wstałem Julka już była gotowa i spakowana , byłem zdziwiony , bo ja ani nie byłem gotowy ani spakowany.K-Hej kochanie , która godzina.
J-Jest 11 i widziałam przez okno że Marcin i Lexy gdzieś już pojechali z walizkami a ty wstać nie możesz.
K-Jeju Julka spokojnie . Będę gotowy za 20 min.Pov.Julka
Gdy szedł do łazienki to pocałował mnie w usta i powiedział cicho przepraszam. A może ja go źle po traktowałam , przecież on też się stresuje , chyba nawet jeszcze bardziej niż ja.
Jak wyjdzie muszę go jakoś przeprosić.Pov.Kacper
Byłem na siebie zły że zaspałem , ale czasu już nie cofnę więc muszę się śpieszyć z wyszykowaniem się i chce to Julci jakoś wynagrodzić.
Gdy byłem już gotowy wyglądałem takWyszłem z łazienki i byłem już spakowany.
J-Kacpi jakby co to ty się nie pakuj bo ja cię już spakowałam.
K-Więc możemy już jechać?
J-Tak tylko ja nagrywam małego vloga więc mógłbyś znieść nasze walizki a ja tylko pokarze swój outfit?
K-Dobrze ale za 5 min pod moim samochodem.
J-Zaraz będę.Gdy Kacper wyszedł od razu zaczęłam nagrywać.
J-Sieeeemaaaaneczko ziomeczki witam was we vlogu , bo teraz jadę z Kacprem do moich rodziców , więc Kacper dzisiaj ich pozna a oni jego ale mniejsza , Kacper poszedł zanieść walizki a ja chciałabym wam pokazać mój dzisiejszy outfit , wyglądam tak
I do tego mam białe buty . Takie
Dobra to ja idę teraz do Kacpra i widzimy się zaraz w samochodzie.
Gdy wyszłam przed dom stał tam samochód Kacpra , więc szybko zasunełam dom i wsiadłam do samochodu . Później jeszcze coś nagrywałam ale postanowiłam że przez tą drogę poświęcę trochę czasu Kacprowi.
Pov.Kacper
Po kilku godzinach drogi byliśmy już na miejscu , podeszliśmy do drzwi i otworzyła nam mama Julci . Przywitała się z nią czułym przytulasem jak i ze mną i weszliśmy do środka. Na kanapie siedział tata Julki a jej mama od razy położyła na stuł kanapki i ciasteczka.
(MJ-Mama Julki TJ-Tata Julki )
MJ-Jak wam minęła podróż?
J-Dobrze.
K-No było Okey ale trochę męcząca.
TJ-A długo jesteście razem? Jak można zapytać.Julka na mnie spojrzała i powiedziała.
J- 4 albo 5 miesięcy.
TJ-To nawet długo.
MJ-Co chcecie pić?
J-Ja chce herbatę.
K-Ja też poproszę.
TJ-Ja kawę.Po kilku minutach rozmowy przyszła siostra Julki. Nie chciała za bardzo rozmawiać z nami więc tylko się przywitała i poszła do pokoju.
J-Co się jej stało?
MJ-Chłopak z nią zerwał i dlatego jest taka smutna i obojętna.
J-Idę do niej.
K-Powodzenia.
CZYTASZ
Chcę dzielić z tobą każdy moment swojego życia/Kacper&Julka
RomanceHejka jest to opowieść głównie o Julce i O Kacprze którzy na samym początku nie przepadają za sobą . Ale czy to może przerodzić się w miłość? Ta książka jest też trochę o drugim shipie Marcina Dubiela i Lexy Chaplin . Więc chce zaprezentować wam op...