Czy to jest prawdziwe uczucie?!

2.6K 64 6
                                    

Pov.Julka
Gdy wyszłam z pokoju Kacpra poszłam na duł coś zjeść ale tam zobaczyłam Lexy kłucącą się z Marcinem.
L-Marcinaaaa no proszę , pojedźmy do maca jestem głodnaa
M- No to nie możesz po prostu sobie zrobić coś do jedzenia? Bozia rączek nie dała?
L-Fuck you Marcin
J-Siemanko-Powiedziałam podchodząc do lodówki.
L-Hey Dżulia mam pytanie.
J-No jakie?
L-Powiedziałabyś coś Marcinowi żeby zawiusł mnie do maca? Bo jestem bardzo głodna a nic nie ma prawie w lodowce.
J-No faktycznie prawie nic nie ma więc chętnie bym z wami pojechała.
M-Ehhhh...no dobra pojedziemy ale macie 15 minut na wyszykowanie się.
L,J-Ok.
*Po kilku minutach byliśmy już w macu*
M-No to co bierzecie? Bo ja kawę i kawałek sernika.
J-Ja w sumie sałatkę i wodę.
L-Tak mało bierzecie WTF? Ja biorę McRoyala z dużą colą i frytkami.
M-Ok to idę zamówić a wy czekajcie.
J-Lexy? Wiesz może co dziś będziemy nagrywać?
L-Yes , dziś będą tabliczki.
J-Aha. A i jeszcze mam dla ciebie jedną propozycję.
L-Jaką?-Powiedziała zaskoczona Amerykanka.
J-No żebyśmy zrobiły sobie taki trochę babski wieczór , wiesz seriale,filmy,nie zdrowe żarcie, obgadywanie chłopaków itp. Co o tym sądzisz?
L-Super pomysł. Więc jakoś tak o 20 po nagrywkach idziemy kupywać rzeczy?
J-Okej.

Po chwili przyszedł Marcin z zamówieniem.
I gdy już wszyscy zjedli pojechaliśmy do domu

* w domu po kilku minutach Stuu zawołał nas na nagrywki*

S-Słuchajcie mnie. Teraz nagrywamy na mój kanał tabliczki więc siadajcie bo zaraz nagrywamy.

Pov.Kacper
Po chwili każdy siadł na swoje miejsce i zaczęliśmy nagrywać. Stuart jak zwykle się przywitał i zaczęły się pytania. Na początku myślałem że będę to trudniejsze
ale gdy przyszła kolej na ostatnie pytanie ‚kogo najbardziej nie lubimy z teamu' nie wiedziałem co odpowiedzieć .Wachałem się po między Lexy a Julką aż w końcu wybrałem...Lexy , ale gdy spojrzałem na Julki odpowiedź zrobiło mi się przykro ponieważ dała mnie.
Po tym pytaniu Stuart skończył nagrywać i każdy poszedł do swoich pokoi. A mnie dręczyły myśli ‚czemu wybrała akurat mnie?'
A wogule czemu ja się tym przejmuje?! Czy ja się zakochałem w 16 latce?! Nie to nie może być prawda ona przecież tego do mnie nie czuje.

Chcę dzielić z tobą każdy moment swojego życia/Kacper&JulkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz