Wieczorem
Pov.Julka
W nocy nie mogłam zosnąć . Cały czas patrzyłam się na zdjęcie moje i Kacpra . Nie mogłam uwierzyć że gdy się obudzi mógłby mnie już nie pamiętać , że zapomniałby o mnie i nie wiedział kim jestem . Wiedziałam że jedyne co mi zostało to nie tracić wiary i modlić się za niego .Następnego dnia
Pov.Julka
Gdy wstałam była 10:00 , ogarnełam się i zeszłam na duł a tam siedział Stuart , Lexy i Marcin . Rozmawiali o czymś ale ja nie zwracając na nich uwagi zrobiłam sobie płatki na mleku i zaczęłam jeść.
J-Mam do was pytanie.
S-Jakie?
J-Mógłby mnie ktoś zawieść do kościoła bo chce się pomodlić za Kacpra.
M-Ja mogę cię zawieść ale w tedy jadę ja idę z tobą się pomodlić.
L-Ja też z wami jadę. A ty Stuart?
S-Ja też.Pov.Julka
Po modlitwie pojechaliśmy zobaczyć do Kacpra.
Gdy byliśmy u niego pod salą to zobaczył nas doktor i zaczą mówić.
Pd-Dzień dobry mam dobrą wiadomość i złą.
J-Jaka jest dobra?
Pd-Kacper się obudził ale potrzebuje czasu.
M-A kiedy się obudził?
Pd-Kiedy pani Julia poszła od pacjenta pielęgniarka przyszła i powiedziała że łza spłynęła po policzku pacjenta a później otworzył oczy.
J-A zła wiadomość?
Pd-Że pacjent stracił pamięć.Czułam jak z oczu zaczęły lecieć mi łzy Stuart zakrył twarz rękami a Marcinowi też zaczęły lecieć łzy. Lexy weszła jako pierwsza do sali a od razu my za nią. Stuart podbiegł do Kacpra i powiedział.
S-Stary będzie wszystko dobrze.
K-Co?! Jaki stary , weź się o de mnie odsuń . Gdzie jest moja dziewczyna Emilka?!Zaczęłam płakać bo Kacper myślał cały czas że Emilka jego była jest dalej jego dziewczyną , więc nie wie że ma 21 lat , że już dawno z nią zerwał...wybiegłam z sali a za mną Lexy.
Na następny dzień
Pov.Julka
Totalnie się załamałam , nie rozmawiałam z nikim , zamknęłam się w pokoju i siedziałam.
Ale po paru dniach stwierdziłam że to nie ma sensu tak siedzieć . Więc szybko się ubrałam , zrobiłam szybki makijaż i pojechałam uberem do szpitala . Oczywiście wzięłam kilka zdjęć i spakowała pare kosmetyków oraz piżamę ponieważ miałam w planie przespać się w szpitalu. Gdy byłam na miejscu weszłam do sali Kacperka , on spał więc siadłam koło jego łóżka i zaczekałam aż się obudzi. Po paru minutach Kacper się obudził.
K-Ale kim pani jest?
J-Może to zabrzmieć dziwnie ale nazywam się Julka Kostera i jestem twoją dziewczyną.
K-Ale to nie prawda ja mam już dziewczynę która nazywa się Emilka.
J-No nie dokonać ponieważ miałeś wypadek samochodowy i sporo zapomniałeś .
K-Dlaczego miałbym ci wierzyć?
J-Po pierwsze leżysz w szpitalu a po drugie mogę pokazać ci pare zdjęć?
K-No ok.
J-Zobacz , tu jest nasze pierwsze zdjęcie jako przyjaciele .Tu jest nasze kolejne zdjęcie.
A te zdjęcie było gdy nagrywaliśmy odcinek cały dzień w kajdankach , pamietasz coś?
K-Coś kojarzę ale...
J-No to pokarze ci twoich i moich przyjaciół.Tu jest Lexy i Marcin , kojarzysz ich?
K-Eeee...trochę kojarzę.
J-A co pamietasz?
K-No pamietam że mieszkam w bloku , mam dziewczynę i jestem youtuberem.
J-Czyli dużo nie pamietasz...
K-A co dokładnie?
J-Kojarzysz Stuarta Burtona?
K-Yyyyy....ten youtuber?
J-Tak ! To on z Marcinem Dubielem założył TeamX
K-A ten Marcin Dubiel to ten prankster?
J-No teraz nie robi poranków ale tak to on.
K-Aaaa pamietam jak Stuart wysłał mi wiadomość z propozycją do dołączenia do teamuX.
J-No a pamiętasz jak wyglada Stuart?
K-Ma brodę i jest niski.
J-Super! A pamiętasz jak nazywa się jego dziewczyna?
K-A...Ag
J-Aga
K-Agata!
J-Dobrze.
CZYTASZ
Chcę dzielić z tobą każdy moment swojego życia/Kacper&Julka
RomanceHejka jest to opowieść głównie o Julce i O Kacprze którzy na samym początku nie przepadają za sobą . Ale czy to może przerodzić się w miłość? Ta książka jest też trochę o drugim shipie Marcina Dubiela i Lexy Chaplin . Więc chce zaprezentować wam op...