Merénylet

46 1 2
                                    

Stephanie

– Ezt nem hiszem el! Ha nem kéne vonszolnom a hulládat, tuti kinyírnálak! Az egész a te hibád!

– Hé! Nem az én hibám, hogy Marlow nem szívleli elbűvölő egyéniségemet.

– Hozzád képest egy darab kő is elbűvölőbb!

Marlow képes volt berángattatni minket két megtermett vemunnal valahova a dzsungel mélyébe, több mérföldes távolságra a falutól. A vemunok ledobtak minket a földre, majd olyan gyorsan felszívódtak a fák között, hogy esélyünk se volt követni őket.

– Szívesen veszekednék még veled, de inkább próbáljunk meg visszajutni! Elég dzsungeles filmet láttam ahhoz, hogy ne akarjak sokáig kiszolgáltatottan itt maradni.

Jake kísérletet tett a föltápászkodásra, de én makacsul ülve maradtam, ezért visszarántottam őt a talajra. Az Elemisták nem hagyhatnak csak úgy itt a veszélyeket rejtő esőerdő kellős közepén, a zuhogó esőben! Szépen megvárom, amíg értünk jönnek.

– Ne már, Steph, gyere! Fel fogsz fázni, ha ott üldögélsz.

– Ne parancsolgass nekem!

– Én nem is...

– Ne! Ne szólj hozzám, oké? Az idegeim így is eléggé megviselődtek.

– Ilyen szó nincs is.

A legutálatosabb tekintettel meredtem rá, amire csak képes voltam. Jake egy percig farkasszemet nézett velem, majd amennyire összebilincselt keze engedte, megragadta a karomat, és – nem törődve heves tiltakozásommal – nagy nehezen felrángatott álló helyzetbe.

– Most jobb? – fújtattam.

– Jobb. Gyerünk, a dzsungel csak ránk vár!

Jake maga után húzva elindult abba az irányba, amerre a vemunok eltűntek. Félrehajtotta a leveleket maga elől, amik így az arcomba csapódtak.

– Befejeznéd? Nincs túl jó íze a leveleknek.

– Bocs.

A sűrű lombkorona a vihar nagy részét felfogta, de azért így is jól megáztunk. A bőrömön lefolyó vízcseppek kellemes érzéssel töltöttek el. Némileg lenyugtattak.

– Nem tudnád valahogy elállítani az esőt? – kérdezte Jake reménykedve.

– Ha tudnám, se tenném meg a kedvedért.

Jake kábé hat másodpercet bírt ki anélkül, hogy újra megszólalt volna. Felém fordult, miközben félrehajtott előlem egy méretes levelet, és előreengedett.

– Ugye tudod, miért vagyunk itt?

– Büntetésből?

– Meg kell békélnünk egymással.

Majdnem elnevettem magam. – Vicces vagy. Te is tudod, hogy ez nem fog menni.

– Oké. Akkor játsszuk azt, hogy mondunk valamit, amit kedvelünk a másikban. Kezdd te, hölgyeké az elsőbbség!

– Imádom az elbűvölő személyiségedet.

– Stephanie. Komolyan.

Nagy levegőt vettem. – Nagyon profin rajzolsz.

Harc az Elemekért 1.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora