1. kapitola

1.8K 52 11
                                    

1. Júla

Otočila som sa a pozrela na dotyčnú osobu.  Nič nepovedal, iba zobral môj kufor a dal znak, aby som ho nasledovala.

Stála tam pani Malfoyová aj s pánom Malfoyom.

„Ahoj Hermiona," usmiala sa na mňa milo.

„Som Lucius Malfoy," podali mi ruku.

„Teší má," nesmelo som sa usmiala.

„Chyť sa Draca, premiestnime sa."

Urobila som to ako chcela a v tom okamihu sme stále pred veľkým domom.

„Draco, vezmi jej kufor do izby," prihovorila sa k nemu jeho matka.

On iba prikývol a išli sme do domu. Celé dva mesiace tu mám byť, to bude pohroma.

Pozrela som sa na veľmi známy izbu. Začala som si vybaľovať veci a ukladať do skrine.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Niekto zaklopal na dvere.

„Je čas obedu."

Vyšla som z izby a zamierila dole do jedálne. Ešte si niečo z toho pamätám.

Sadla som si k stolu a škriatkovia začali nosiť jedlo.

„Takže, ty si jeho neter. Pozoruhodné. Všetci si mysleli, že tie povery sú len podlé klamstvá," hovoril pán Malfoy.

Vyzeralo to akoby len premýšľal nahlas.

Malfoy sa len divne pozeral. Jeho blbý mozoček stále nič nepochopil.

Pustila som sa do jedla. Bolo veľmi chutné.

Keď sme dojedli pán Malfoy a jeho syn sa niekde vybrali preč.

„Pani Malfoyová? Môžem sa ísť prejsť po záhrade?"

„Samozrejme, a volaj ma Narcissa. Až tak stará nie som," usmiala sa a ja som sa vydala von.

Na záhrade boli prekrásne ruže. V diaľke som videla hojdačky.

Sadla som sa na ňu a jemne sa húpala. Zavrela som oči a počúvala jemný letný vánok, ktorý sa mi pohrával s vlasmi.

Slnko mi príjemné hrial ruky aj nohy. Bolo to celkom príjemne a vydržala by som tu aj celý deň.

Otvorila som oči a pozerala sa na prekrásne zelenú tvaru, ktorá bola úhľadne pokosená.

„Páči sa ti tu?"

„Áno, veľmi," pousmiala som sa.

„Moja mama má veľmi rada ruže, preto tu ich pestuje. Občas sa prechádza a pozoruje ich."

Nikdy by som ani nepovedala, že oni majú aj svetlu stránku.

„Môžem si prísadnúť?"

„Samozrejne," posunula som sa o trochu ďalej.

Chvíľu sme nečinne sedeli a húpali sa na hojdačke.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Deň sa blížil ku koncu. Večera bola chutná. Rýchlo som ju zjedla a vybrala som sa do izby.

Pripravila som si teplý kúpeľ.

Sadla som si k stolíku, ktorý mal červenú farbu. Na ňom sa týčilo obrovské zrkadlo. Vyfénovala som si vlasy a následne ich prečesala.

Sadla som si na posteľ a vybrala som si zo stolíka muklovskú knihu. Moje oči sa už sami od seba zatvárali, preto som knihu odložila a ponorila sa do ríše snov.

Len ty a ja {DraMione}Where stories live. Discover now