KAPITOLA TŘINÁCTÁ

83 3 0
                                    

KAPITOLA TŘINÁCTÁ | Ty už víš, s kým půjdeš na ples?

CAMERON

Bylo nejdříve divné jít jako křoví Harrymu a Katie na oběd, ale když mi řekl, že jde i Lexi, tak jsem souhlasil. Přece jenom jde Lexi, která se mi líbí. „Takže ty máš rande," ukázala Noah na Harryho, „a ty máš rande." Ukázala zas na mě. Zrovna jsme byli ve fotografickém ateliéru. Noah zrovna pracovala na fotkách z divadla. „Takže to je dvojité rande. Jackpot." Usmála se na nás a v ruce si hrála s tužkou od grafického tabletu. Na obrazovce měla otevřenou jednu fotku ve photoshopu a něco upravovala. Já jenom hloupě přikývl a usmál se. „A mimochodem, kdy plánuješ sem vzít Lexi? Ty fotky mám skoro všechny hotové, tak chci, aby je viděla, než je vytisknu a dám do soutěže." Usmála se. „Neboj, tvoji oblíbenou ti vytisknu v nadživotní velikost." Drkla do mě. Jenom jsem protočil oči. „Promiň, ale na to, že to fakt bylo vyzkoušení světelnosti a ty chceš tu fotku, tak je to divný." Zasmála se. Mluvila o fotce, kterou fotila jako první, kde se mě Lexi na podiu dotýkala. Koukala na mě svými hnědýma očima. Její vlasy ve vysokém culíku a jak se mě opatrně dotýkala, jako by se bála, že mi něco udělá. Vypadala tak dokonale, ale při tom tak křehce, každý její sval byl letý propracovaný. Myslím si, že kdyby se mnou chodila do posilovny, tak by vypadala dokonale. „A co plánuje tady Harold?" Otočila se na židli směrem k Harrymu, který se zrovna prohlížel v zrcadle a upravoval se v zrcadle.

„Jídlo, vtípky... no vždyť to znáš." Usmál se na nás.

„Prosím tě, hlavně ho hlídej. Nechci, aby si to u Katie pohnojil. Ta holka je pro něj dokonalá, stejně tak pro tebe Lexi, takže..." zarazila se, „dobře tobě nemusím nic říkat." Pohladila mě po rameni, ale hned jsem ji střásl. Tohle jsem si šetřil pro Lexi, i když jsem tak nějak věděl, že se mě asi znovu nedotkne jako před tím v tom divadle. „Mimochodem, po škole budu vás potřebovat, protože bude maturák. A náš ročník ho plánuje, takže vás potřebuju, ano." Usmála se na nás Noah. Měla pravdu, úplně mi to vypadlo.

„Chceš tím říct, že by nám mohla pomoc Katie s Lexi, třeba?" Drbal se na bradě Harry při tom, co to říkal. Noah přikývla. „Takže by třeba mohly přijít nám pomoct, že." Usmál se a Noah znovu přikývla.

„Ale s programem, jaký má Lexi, tak uvidíme. ALE, pokud přivedeš Katie, tak budu jedině ráda." Usmála se na nás. Podívala se na hodiny na mobilu. „Za chvíli jdete. Takže, hlavně nebuďte prasata, na to může přijít řada později. Buďte milí, hodní, a hlavně speciálně ty Harry. Voníte dobře, takže v pohodě. Hlavně vynechte krkání a podobný. Prostě je to vaše jediná šance, jak na ně udělat dojem, no i když by jim to asi nevadilo." Zamyslela se Noah.

Za chvíli zazvonil školní zvonek. „Hodně štěstí!" Popřála nám Noah, která ukázala, že nám drží palce. Vyšli jsme ze třídy. Věděl jsem přesně kam chci jít. Za Lexi k její skřínce, kde bude stát, ležérně se opírat a číst rozvrh nebo bude se snažit dostat do skříňky její baletní tašku. Bylo divné, že ji až takhle sleduju? Snad si toho nevšimnula, protože nechci být pro ni nějaký stalker. Stála u skříňky sama, zdála se netrpělivá, a přitom trochu nervózní. Zastavili jsme se u ní, zrovna když si něco říkala pro sebe. „Ahoj. A Katie je kde?" Zeptal se Harry a začal se rozhlížet po chodbě.

„Ta si ještě odskočila. Na záchod." Usmála se Lexi. Ta se uměla usmívat i když třeba jen trochu podzvedla koutky, byl to jenom malý úsměv, tak jí to slušelo a byla roztomilá. „Jinak, teda ahoj." Pozdravila nás dodatečně. Začala se rozhlížet po chodbě jako by někoho hledala, zřejmě Katie, ale já jsem z ní nemohl spustit oči, podívala se na mě a trochu se začervenala. Byla tak roztomilá, když se červenala, ani nevěděla, jak moc se mi líbilo, když se červenala. Ovšem hned na to uhnula pohledem a nechtěla se na mě podívat.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 11, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

learn to fly; cameron monaghanKde žijí příběhy. Začni objevovat