💊 06 💊

12 0 0
                                    

Yoongi memulakan tariannya menggunakan vr tersebut dan mengikut arahan permainan itu.

"Woah Yoongi hyung!" Namjoon bersorak untuk Yoongi kerana kagum dengan Yoongi.

"Uyooo Yoongi hyung, daebak!" Jungkook bertepuk tangan teruja.

"Hara's turn!" Ujar Seokjin sebaik sahaja permainan itu tamat.

Hara mengambil vr dari tangan Yoongi. Kini vr itu bertukar tangan.

"Yow! Hara here! The pro dancer!" Hara berseloroh dengan penuh teruja.

"Wuuu! Min Hara!" Semua bersorak kepadanya.

Permainan sudah bermula maka Hara mula menari memgikut arahan permainan itu.

"Perghhh! Laju point dia naik woi!" Jerit Taehyung sambil bertepuk tangan. Teruja sangat tu.

"Itulah!" Balas Seokjin setuju dengan pendapat Taehyung.

"Min Hara, DAEBAK!" Jungkook orang paling bersemangat menyokong Hara di saat itu.

"Hara semestinya hebat!" Hoseok memuji Hara. Ambuii member tu dah hebat baru kau nak puji eh...

"Hoseok hyung, lepas ni kita pula." Kata Jimin kepada Hoseok kerana mereka ada lagi satu pusingan untuk memenangi permainan ini.

Hoseok mengecilkan matanya ke arah Jimin. Jimin juga turut mengecilkan matanya ke arah Hoseok.

69%
Congratulations!

"Woahhh!" Jungkook sangat teruja melihat markah Hara terpapar di skrin monitor permainan itu.

"Hoseok, Jimin osom cepat!" Arah Seokjin. Dia begitu teruja siapa yang akan belanja mereka makan malam pada hari ini. Hoseok dan Jimin terus melakukan sedemikian yang diarahkan oleh Seokjin. Dan Hoseok menang.

"Ohyeah!" Hoseok tersenyum bangga dan terus memakai vr.

"Hoseok! Buat leklok woi! Kau kalah habis duit daddy aku nanti." Jerit Hara berbaur bersorak pun ada berbaur amaran pun ada. Apa-apalah Min Hara. Kalau team mereka kalah habislah Yoongi jadi botak.

Jung Hoseok memulakan permainan itu dengan semangat. Dia perlu menang.

"Tangan siapa yang nak kena kerat ni jahat sangat tekan hard mode!" Hoseok membebel tetapi tetap bersemangat menghabiskan permainan tersebut. Taehyung dan Jungkook tersengih sumbing. Tahu dah siapa punya kerja ni. Nakal betul!

87%
Congratulations!

"Wey seriuslah!" Namjoon terkejut. Memang hebatlah Jung Hoseok ni.

"Dancing machine be like." Kata Seokjin bangga. Eh eh macam dia pula yang menang. Takpa, tumpang bangga.

"Chim, buat elok-elok! Kalau kita kalah aku tak mengaku kau teman ghei aku. Ujar Yoongi selamba. Semua orang di situ membulatkan mata.

Park Jimin mula menari dengan penuh bersemangat kerana takut dapat point terendah.

"Woahh Jimin-sshi!" Jungkook bersorak melihat tenaga, gerakan, persembahan Jimin yang serba sempurna itu.

90%
Congratulations!

Semua orang terkejut dengan point Jimin yang hampir mencecah 100%

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 21, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[OG] Panadol + JHSWhere stories live. Discover now