" Хайчих гэж байгаа юм?"
Юнги ухаан мэдрэлгүй хувцасаа өмсөх Хусог руу ширтэнгээ хүндээр санаа алдах аж.
" Чи мэднэ, би Жонгүгт хайртай. Бас би түүнийг хуурчихлаа."
" Гэнэт яагаад байгаа юм бэ? Чи бүхэл бүтэн 3 сар түүн дээр очоогүй шүү дээ? Тиймээс санаа битгий зов тэр чамайг хүлээж авахгүй!"
Юнги уурссаар Хусог руу цамцыг нь хүчтэй шидэж орхив.
" За яахав. Чи хэрвээ намайг орхиж гадаад руу яваагүй бол ийм зүйл болохгүй байх байсан юм.Ямар ч чухал ажил байсан надад хэлээд явах хэрэгтэй байсан юм новш минь! Би эхний хэдэн сар чамайг ямар их санасаныг мэдэх үү? Надад үнэхээр л хайртай байсан юм бол яах гэж орхиж-..."
Хусог ухаан мэдрэлгүй түүнрүү хашигчиж эхлэхэд Юнги нэг хүчтэй хөдлөөд л түүний уруулыг үмхэн авлаа.
" Надад алдаагаа засах боломж олгооч?"
-
" Тиймээ би хүлээн зөвшөөрч байна. Чи минь хүртэл ингэж бодож байгаа хэрэг үү үр минь? Намайг аав чинь ч тэр... Хусог ах чинь ч тэр орхиод явсан. Хамгийн инээдтэй нь тэдний хэн нь ч эргэж ирээгүй? Б-би аавыг чинь үнэхээр их санаж байна... Надад ямар хэцүү байгааг чи минь ойлгож байна уу?"
Жонгүг бяцхан хүүтэйгээ ярин суух бөгөөд удалгүй ихэр татан чангаар уйлж эхлэх нь тэр.
" У-уучилаарай чамайгаа айлгачихсан уу? Магадгүй чи ч гэсэн хэзээ нэгэн өдөр н-намайг орхиод явах байх тийм үү?"
Жонсо аавынхаа уйлахыг харан дагаад уйлж эхлэв. Гэрээр дүүрэн аав хүү хоёрын орилох чимээ.
" Ойлголоо үр минь, аав нь дахиж чинийхээ хажууд уйлахгүй ээ амлаж байна."
Жонгүг ингэж хэлээд хүүгээ нүүр нүдгүй үнсэх бол Жонсо ход ход хийтэл инээх аж.
" Чи аавийгаа ямар хүн болохыг мэдмээр байна уу? Түүнийг харахыг хүсэж л байгаа биз дээ?... Чамд л гэж хэлэхэд тэр үнэхээр царайлаг, яг л чам шиг. Нуулгүй хэлэхэд чи түүнтэй хэтэрхий адилхан. Яг л жижигрүүлсэн Тэхён мэт."
Жонгүг хүүгээ ширтэнгээ дахиад л уйлаад унах нь тэр.Жонсогийн нүүрэн дээр Жонгүгийн том том нулимс унаж бяцхан хүү тийчигнэж эхлэв.
" Б-бурхан минь аавийгаа уучилаарай ?"
Жонгүг түүний нүүрэн дээр туссан нулимсыг хурдхан гэгч арчаад бяцхан хүүгийнхээ уруулыг Тэхёнх гэж төсөөлөн үнсэж эхлэлээ.
" Жонгүг, юу хийгээд байгаа юм?"
YOU ARE READING
𝐃𝐈𝐑𝐓𝐘 𝐌𝐈𝐍𝐃
Action' Цус, хөлс, нулимсыг минь аваад яв.' ' Эцсийн амьсгал бүгдийг нь аваад яв.' ' Чиний төлөө үхэхэд ч би бэлэн.' ' Цус, хөлс, нулимсыг минь аваад яв.' ' Сүүлчийн боломжийг минь.' ' Бүгдийг нь аваад яв.' @_ᴠɴᴀʙɪ🦋