"Dýchá." vydechla. "Otázkou je, na jak dlouho." zašeptala.
Pak se ale hned vzpamatovala a začala vydávat rozkazy. "Okamžitě přivezte lehátko a opatrně ho tam přeneste. Pak ho převezte na sál, pokud tady něco takového máte. Jo, a zavolejte Cho, budu jí potřebovat." vychrlila se sebe a ostatní začali chystat, co řekla.
Steve přivezl lehátko a Sam spolu s Clintem ho na něj opatrně přenesli. Pak ho rychle převezli na operační sál, který tam. překvapivě, byl.
Bruce s Rachel ho okamžitě začali připojovat na přístroje, které mu měřili tep, tlak, teplotu a spostu dalších věcí.
Cho, která přijela okamžitě, protože byla, v téhle situaci díky bohu, ještě pod dozorem lékařů ve státech a nebyla v Koreji, se k nim vřítila a začala jim pomáhat.
Jejich prvním úkolem bylo zjistit, jestli mu v břiše něco nezůstalo. Rachel se toho ujala a Cho jí asistovala, zatímco Bruce kontroloval základní funkce těla. V břiše mu nic nezůstalo, a tak nejspíš stačí jen, tedy "jen", sešít a nepoškodit všechny orgány, které rána zasáhla, což v tomhle případě představoval z malé části žaludek, tenké střevo, tlusté střevo, ledviny a slinivku břišní. A pokud je někdo z vás doktor, tak jistě víte, že to je neskutečně komplikované, někoho takhle poškozeného opravit a dát znovu dohromady.
Nicméně Rachel, Helen a Bruce neztráceli naději. Všichni se snažili nejvíc jak mohli, dělali všechno, co mohli. Celkem se jim i dařilo a už když to vypadalo, že se jim to povede bez nějakých větších komplikací, dostal Bucky zástavu.
Ria si toho okamžitě všimla a začala mu poskytovat nepřímou masáž srdce. Pumpovala a pumpovala, ale pořád se nic nedělo. Už jí musela jít vystřídat Helen, protože, i když se to možná nezdá, masáž srdce je velice náročná. Už byl mimo přes minutu, a všichni v místnosti začali šílet.
Ria měla na krajíčku. Helen, která stále ještě prováděla nepřímou masáž, se zoufalým výrazem poručila Brucovi, ať připraví defibrilátor a nabije ho na 150.
On tak udělal a přiložil oba jeho konce na jeho hruď. Nic. Pak ho nabil na 200. Přiložil. Nic.
Ria najednou pocítila strašlivý příval energie do jejího těla. Ačkoliv vůbec nevěděla, kde se tam vzala, pochopila, proč se tam objevila. Odstrčila oba dva od Jamese. Cho s Brucem se na ní nechápavě podívali, ale nic neříkala.Pložila své ruce na jeho hruď a snažila se veškerou svou energii věnovat jemu. Pořád nic.
Až pak najednou, jeho srdce začalo bít. Ale Ria omdlela. Věnovala všechnu svou sílu Buckymu a na sebe nemyslela. Cho se lekla a na chvíli zapomněla, proč tam vlastně je. až po chvíli se vzpamatovala a rychle zavolala pomoc pro Riu, a ačkoliv k ní měla vybudované o hodně silnější pouto, než k Buckymu, teď se šla starat o něj. On jí totiž potřeboval víc.
S těžkým srdcem a starostmi o Rachel tedy začala se znovu plně věnovat Buckymu. S hlavou plnou starostí a otázek chtěla jít sešívat další orgán. S překvapením však zjistila, že není co. Celé jeho břicho bylo najednou v pořádku. Naprosto nechápavě zavolala na Bruce: "On je v pořádku! To musela být Ria!"
On se na nejdřív podíval jako na blázna, ale pak se šel přesvědčit na vlastní oči a nemohl tomu, co viděl, uvěřit. On byl totiž skutečně v pořádku.
⭐⭐⭐
Mezitím, na úplně jiném pokoji, se probudila Ria. Když otevřela oči, vůbec nevěděla, co se děje, kde je a proč tam je. Poslední, co si pamatovala, byla operace Buckyho, dál už nic. A přesně z toho důvodu se její první myšlenky upínaly k Jamesovi.
ČTEŠ
Ve znamení života
FanficRachel Miriam Williams pracuje na projektu s doktorkou Helen Cho, který se ale úplně nepovede, a pohroma, která z toho vznikne, způsobí něco, co Rachel možná zničí život, a možná jí ho i zachrání...