Než ale Wanda stačila vůbec odejít z pokoje, celou Avengers Tower se rozezněl hlas Steva. "Avengers, připravte se, za hodinu jdeme do akce."
"Sakra." ulevila si Ria.
"Co je?" nechápala jí Wanda.
"Já, bude to moje první velká mise a já se strašně bojím, že něco pokazím a někdo si kvůli mně ublíží nebo se zabije." dokončí šeptem.
Holky chápavě přikývnou, protože moc dobře ví, jak se teď cítí. "Bu/d v klidu, ty jsi ta nejsilnější žena, jakou znám. Tedy," dodala Hope, když viděla lehce naštvané obličeje holek, "my jsme ty nesilnější ženy." Nad tím se Ria musela zasmát.
"Hromadné objetí!" vykřikla Nat a všechny holky si k sobě přitáhla a objala je. Ty jí objetí opětovaly a tak tam tak stály v objetí, až pak se z hromadného objetí začala sávat hromadná hromada. Když ležely všechny na zemi, začaly se smát jako šílené.
Až po chvíli se uklidnily a šly se připravit na misi.
Ria odešla do svého pokoje, kde na ní čekal elegantní oblek složený z tmavomodrých legín, černého topu bez rukávů, o něco světleji modrých, než byly legíny, rukavic a černého krátkého pláště.
U oblečku byl přiložen i vzkaz, na kterém bylo napsáno:
Celý oblek je z nanovláken, která jsou neprůstřelná, rukavice budou zesilovat tvé schopnosti. Plášť je taky neprůstřelný a naprogramovaný, aby fungoval stejně, jako plášť doktora Strange. Doufám, že se ti líbí.
-TonyV duchu mu poděkovala, protože vážně netušila, jak se na takovou misi vystrojit.
Oblek si tedy oblékla a podívala se do zrcadla. A světe div se, vážně to nevypadalo špatně. Vážně by mě zajímalo, jak se Stark trefil do mé velikosti, pomyslela si Ria. Ale radši nad tím ani nepřemýšlela a pokračovala v přípravách.
Vlasy si stáhla do vysokého culíku, který jí dodával na výšce a konečně nevypadala jako hobit, ale jen jako člověk z hůrku nebo trpaslík.
Do opasku, který tu taky byl, ve kterém byla i pouzdra na nože a střelné zbraně, si zastrčila 2 nože, které jí při jednom tréninku darovala Nat a glock, který měla rovněž od ní.
Tak, a jsem připravená, pomyslela si. Hned po tom se ale ozvalo její podvědomí. Ne, nejsi a nikdy nebudeš. Má pravdu, pomyslela si, ale pak se vzpamatovala. Možná nejsem připravená, ale to nemůže být nikdo. Budu dělat, co budu moct a nemůže to dopadnout tak špatně.
Sebevědomě tedy vyšla z pokoje a sešla po schodech dolů do společenské místnosti, kde už byl Steve, James, Tony, Sam, Scott, Rhoudey, Hope, Nat a Wanda.
Clint přišel chvíli po ní, stejně jako Thor. Bruce se taky odněkud vynořil celkem brzy. Pak přišel Peter, a byli kompletní.
"Tak dobře, Avengers. Všichni znáte plán?" zeptal se pro jistotu Steve.
Všichni sborově kývli.
"Tak pojďme tomu Atroxovi, či jak se to jmenuje, nakopat prdel!" vkročil mu do proslovu Tony.
"Mluv slušně!"
⭐⭐⭐
Celý onen brilantní plán spočíval v tom, že zjistili, kde bude chtítit znovu zaútočit. Pokaždé když útočil, postupoval podle toho, kdy se kdy co událo. Nejdříve, když, jak všichni víte, nastala v roce 2013 konvergence, tak na to místě zabil agenty S.H.I.E.L.D.u. Pak, když padla Hydra, zabil agenty Hydry. Teď půjde do Sokovie.
"Tak jdeme na to!"
Ejáááááá! Omlouvám se, že už tak dlouho nevyšla kapitola, ale teď celé dny lyžuji a na psaní jsem nějak pozapomněla. Takže se ještě jedno omlouvám a doufám, že příští, už o dost delší kapitola vyjde do neděle.
Vaše Mia
ČTEŠ
Ve znamení života
Hayran KurguRachel Miriam Williams pracuje na projektu s doktorkou Helen Cho, který se ale úplně nepovede, a pohroma, která z toho vznikne, způsobí něco, co Rachel možná zničí život, a možná jí ho i zachrání...