Bugün her yerde sen biteli tam 3 ay oldu.Özlemimiz ilk günkü özlem ile aynı eminim bundan.Minik Erendil doğuyor artık.Bu bölüm bol arkadaşlı bir bölüm oldu,sonraki bölümler bolca Erendil ailesi içerecek gibi.Ayrıca çabuk doğsun istedim çünkü hikayenin asıl güzel kısmının bebekli kısımlar olacağını düşünüyorum.Ve asla bir yazar olduğumu düşünerek yazmıyorum tamamen eğlence ve anı olsun diye o yüzden hatalarım varsa affınıza sığınıyorum.
3 ay'ın özlemiyle iyi okumalar !-"Ay ne iyi oldu da bir araya geldik böyle değil mi ?"
-"Gerçekten çok iyi oldu iyi ki geldiniz ev artık benim üstüme üstüme gelmeye başladı malum son zamanlar tetikteyiz sadece yürüyüş için evden çıkabiliyorum."
-"Aman tatlım bir doğsun minik cadı bol bol gezersiniz hatta şirkete bile getirirsin ben seve seve bakarım ona."
Algılayamadığı sesler duyan ama kime ait olduklarını bir türlü çıkaramayan Demir gözlerini ovalayarak açtı.Sesleri dinleyerek kime ait olduğunu anlamaya çalıştı ama tek tanıyabildiği sabah sabah hiç susmadan konuşma becerisine sahip olan Selin'in sesiydi.
Demir telefonunu alıp saate baktı saat neredeyse dokuz olmak üzereydi.Hafta sonu bile olsa Demir gibi biri için bu saatte kadar uyumak çok uyumak anlamına geliyordu.Gece boyunca uyumadığından bu kadar uyuması normal geldi Demir'e evet uyuyamamıştı çünkü bütün gece Selin'in her üç saatte bir "Demir sanırım doğuruyorum." demesiyle uyanmış ve sonrada yanlış alarm olduğunu anlayınca tekrar uyumasıyla geçmişti gecesi.-"Siz rahatınıza bakın ben bir Demir'i uyandırıp geleyim.Aslında bu kadar uyumazdı işte ama." dedi Selin merdivenlerden çıkarken.
-"Günaydın uykucu sonunda uyanabildin bir de bana uykucu dersin şu haline bak beni geçtin." dedi Selin gülerek
-"Sana da günaydın Selincim sabah sabah bu ne neşe böyle.Ayrıca sen kimle konuşuyordun yoksa annen görüntülü falan mı aradı yine? "
-"He yok ya Azmiye,Vedat ve Merve kahvaltıya geldiler.Onlarla konuşuyordum onları duymuşsundur sen."
-"Çat kapı öyle birden kahvaltıya mı gelmişler yani ?" dedi hala yatakta oturan Demir
-"Ben çağırdım tabikide" dedi Selin sanki bütün gece uyumayan o değilmiş gibi bir enerjiyle üstelik erken de uyanmıştı belli ki. "Fena mı yapmışım bak ne güzel arkadaşlarımızla kahvaltı edeceğiz işte."
-"Yok canım ne fenası çok iyi yapmışsın" dedi Demir içten içe sinirinden gülerek
-"Gel sana bir sarılayım" diyerek Selin'e sıkıca sarıldı ve yanağından öptü.
-"Hadi Demir ! İnsanlar aşağıda bizi sofraya bekliyorlar.Ben şimdi iniyorum sen de hemen gel."
-"Tamam hadi sen in ben de geliyorum." dedi Demir banyoya doğru yönelerek
-"Ve lütfen yavaş in şu merdivenleri Selin ne olursun!" dese de Selin'in onu duyduğundan şüpheliydi. "Hafta sonu misafiri hem de kahvaltıya gelen misafir" dedi kendi kendine konuşup kafasını iki yana sallayarak banyoya giren Demir.
***
-"Ee çocuk doğdu doğacak siz hala bir isim düşünmediniz mi !" dedi koca domatesi tek seferde ağzına atmaya çalışan Azmiye
-"Aslında biz birkaç isim düş..." demesine fırsat bırakmayan Azmiye Demir'in sözünü keserek ortaya atıldı;
-"Bakın siz en iyisi Azmiye koyun ya da Azmoş falan nasıl? harika değil mi hem Azmiye teyzesine benzer benim gibi bir aşk kadını olur." dedi kendinden dünyanın yedi harikasıymış gibi bahsederken.