1.Bölüm

69 7 0
                                    

Merhaba ben Ada.Ada Özgür 17 yaşındayım.Annemle yaşıyorum babam ise beni ben daha küçükken bırakmış.Neyse konumuz bu değil size hayatımı anlatıyım.

Bu sabah kalktım ve yatağımı topladım.Ardından banyoya gidip yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım.Ve giyinme odasına gidip giyindim.bugün futbol antrenmanım vardı.üstüme şort ve sweat giydim.futbol eşyalarımı da çantama koydum ve aşagıya indim.Annem kahvaltı hazırlamıştı.

Onu öptüm.gülümsedi.birkaç salatalık ve iki peynir yiyip kalktım.

"görüşürüz sultan"
Annem:"görüşürüz kızım sakın telefonunu yanından ayırma birleyen olursa ara beni"
"tamam anne"diyip ayakkabılarımı giydim ve hemen çıktım.otobüs durağına gittim ve otobüsü bekledim.gelincede bindim ve durağıma gelince de indim.ve kızlar soyunma odasına gittim.üstüme aldığım eşofmanı ve sweati giydim.oturup bağcısını bağlarken içeri Zeynep girdi.Hemen ona koşup sarıldım o da bana sarıldı.
(A=Ada Z=Zeynep)
Z:"Naber kız "
A:"İyi sen "
Z:"İyigim bende "
A:"saat kaç kanka?"
Z:"10:35"
A:"NE!!GEÇ KALDIKKK!!"
Z:"koş kızım koşşşş!"

Koştuk ve hemen sahaya girdik hoca daha gelmemişti.ardımızdan içeri duru girdi.ve hemen koşup sarıldık.
(D:duru)
D:"ohh geç kalmamışım"
A:"ayn bizde geç kalıyorduk ama Allahtan hoca daha gelmemiş"
Z:"ayn ha ne ballıyız"
A,D:"ayn"
Hoca:"günaydın çocuklar"
Hepimiz:"sağol "
Hoca:"Bu gün bir aksilikten dolayı erkeklerle aynı yerde ısınacaksınız "
A:"Zeynep knk lafını geri al"
Z:"aldım knk bi hiç ballı değiliz"

İçeriye erkekler girdi.ve sahanın bir tarafı bizim bir tarafında onların oldu.Biz tam ısınıyorduk ve erkeklerden biri kafama top attı ve...

Arkadaşlar devam edecek
Bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz<3

KarakediWhere stories live. Discover now