15.Bölüm

10 2 0
                                    

Zeynep:kızım saçmalama nasıl kazanıcaz.
Duru: evet kızım onlar bizim 4 katımız.
-merak etmeyin kızlar bir planım var.dedim ve kötü koz kahkahaları attık.Ama atarken hepimiz tükürüğümüzün boğazımıza kaçmasıyla öldük.
Zeynep:kızlar kötü kız kahkahası bize göre değil .
-katılıyorum.

Soyunma odasında giyindikten sonra dolaplarımızı kitleyip çıktık.
-kızlar şimdi ben keremi çağırsam siz de futbol sahasına gidin.
Z,D:tamam.
Diyip gittiler ben de keremin yanıma gittim.sınıfa girdiğimde Kerem ve çetesi arka şurada oturuyordu.
Kerem:vayyy hoş geldin mavişim.
-selam kahramanım.sana ihtiyacım var.
~Berk'ten~
-galiba böcekcik kafasına top yemekten korktuğu için gelmedi.diyip güldüm.benim gülmemle Demir ve Yaman da güldü.zeynep ve duru ise bize sırıtıp bakıyordu.Tam neden sırıttığını soracakken Ada geldi.Ama yanlız değildi.yanında Kerem,onur ve Anıl vardı.

Ada:hazır mısın karakedi  yenilmeye.

Sırıttım."daha var mı gelecek?"dedim.Ada sırıttı.şort giymişti ve forma şortu kısaydı çoğu kişi bacaklarına bakıyordu.onları yumruklamamak için çok zor duruyordum.

"O zaman hadi başlayalım" dedi Ada. Sırıttım"başlayalım..."

~Ada'dan~
Daha başlayalı 10dk olmuştu ve biz 2.0 kaybediyorduk.bir an Berk benimle dalga geçti.Asla ama asla hoşlanmadığım kelimelerle...
~Berk'ten~
-"Ada Özgür.zayıf kızsın.baksana daha 3 kişiyi yenemiyorsun...çok güçsüzsün.seninle evlenen adama yazık.sen aileni de koruyamazsın korkaksın"dedim ve güldüm.
Zeynep ve duru Ada'nın yanına koşarak gittiler.Ada ise yumruklarını sıkıyordu.Kerem adaya baktı ve benim üzerime yürüdü onur ve Anıl da Demir ve Yaman'a.

Ada bir anda Kerem'i geriye itti ve bana baktı.nasıl ittiyse Kerem yere çakıldı.
Ada:"Berk özkan...kork benden..."dedi ve bir anda topa vurdu.vurmasıyla gol olması bir oldu.arkasını döndü ve maça devam etti.

Maç bitmişti. 20.2 yenilmiştik.bütün golleri Ada atmıştı.o kadar çok sert attı ki bir ara kalenin filesi yırtıldı.Sanırım çok gaza gelmiştim.ve özür dilemeliydim...

~Ada'dan~
Soyunma odasına gidip üstümü değiştirdim.zeynep ile duru benle konuşmaya çalışıyorlardı.Ama boşuna çaba ediyorlardı.
Zeynep:Ada...iyimisin.takma o salağı sen.Sen güçlü bir kızsın.
-duru:Zeynep haklı Ada boşuna kendini üzme...
Bir anda dolabı sertçe kapatıp soyunm odasından çıktım.Boş bir sınıfa gittim ve en arka sıraya geçtim.sırayı duvara yakıştırdım ve üstüne oturdum.cebimden jiletimi çıkarttım ve kolumu kesmeye başladım.Aklıma Berk'in söyledikleri geliyordu.ve geldikçede daha da derinden kesiyordum.galiba kendimden geçmiştim...

~Berk'ten~
Ada'yı her yerde aradım ama Bulamadım.boş bir sınıfa girdim ve Ada'yı gördüm.Ama keşke görmeseydim...
~Ada'dan~
Sınıfa bir anda Berk girdi ve beni kolumu keserken gördü.direk jileti cebime koydum ve kollarımı kapattım.sanırım çok kesmiştim...kanlar akıyordu.
"A-Ada..."dedi Berk.kekelemişti.
"Gene mi benimle dalga geçeceksin Berk yetmedi mi?"
~Berk'ten~
Bir anda tişörtünü çıkardı.şaşırdım.bir sürü kesik vardı.derindi hepsi de...
"BUNLAR ANNEMİ KORUMAYA ÇALIŞIRKEN OLDU!VE EN SONLİ OLAYDA KALBİMİN DURMASININ SEBEBİ DE BUYDU BERK!BEN GÜÇSÜZ OLABİLİRİM YADA BECERİKSİZ YADA SALAK!APYAL!GERİZEKALI!AMA ANNEMİ SADECE BEN KORUYABİLİRİM!BABAM DEĞİL!BENİM BABAM BENİ HİÇ SEVMEDİ BERK!HİÇ...Ama ben onu o kadar çok sevdim ki herkese karşı savundum.o ne yaptı...beni şerefsiz yaptı.SEN BUNLARI BİLMİYORSUN BERK!SEN BENİM HAKKIMDA HİÇBİR ŞEY BİLMİYORSUN!"dedi.

Ve "sen sadece ismimi biliyorsun,hikayemi değil"dedi ve gitti...

                                      •••

Nasıldı?umarım beyenmişsinizdir.oy ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum<333

KarakediWhere stories live. Discover now