Yakasından tuttu kerem ve ona "ADA'DAN UZAK DUR BERK!YOKSA SONUN KÖTÜ OLUR"
Demek ismi Berk.berk de ona "1.olarak sanane kerem SANANE! İSTEDİĞİMİ YAPARIM TAMAM MI?SANANA NE! 2.olarak da ÇEK O ELİNİ YAKAM DAN!YOKSA..."
"YOKSA NE OLUR BERK HA..."derken Berk ona yumrugu geçirdi!Ben "KEREM!!"diye bağırmıştım.keremin dudağını patlatmıştı Berk.kerem benim çocukluk arkadaşımdır ve hep beni korumaya çalışır ve ben de ona hep kahramanım diye dalga geçerdim. Ama bu sefer durum ciddiydi çünkü Berk tanıdığım kadarıyla yumuşak biri değildi.
Hemen keremin yanına koştum.kafasını sıraya çarpmıştı.tabi Berk kereme vurunca çetesi ona saldırdı.berk'in arkadaşları da onlara.zeynep ve duru korkmuşlardı.bir köşede yan yan durduruyorlardı.ben ise...keremin başını kucağıma aldım ve onu uyandırmaya çalışıyordum.galiba kafasını vurunca bayılmıştı.kerem uyanmayınca korktum ve ayağıyla kalktım.kavgaya girip"YETERRRR!!" Diye bağırdım.herkes durdu.ve bana baktılar.
" YETER ARTIK LAN!kerem orada baygın ve siz kavga mı ediyorsunuz!NE BİÇİM İNSANLARSINIZ BE SİZ!hele sen Berk!SEN NAPTIGINI SANIYORSUN HA?NAPTIGINI!"
Berk bana sinirle bakıyordu.ben ise onun tam gözlerinin içine.Gözleri yeşilmiş...yaprak gibi..saçları sarıymış..güneş gibi.teni beyaz..kar gibi.bakışı yumuşak...bir insanı mayıştırıcak gibi....o da bir anda benim gözlerime baktı.ama sinirle değil.yumuşak bir bakıştı bu.tuhaf oldum.ve gözlerimi hemen ayırıp keremin yanına koştum.
Onu sırtıma almaya çalıştım.ama kaldıramadım.sonra bir el tuttu keremi Berk'ti bu.onu kaldırdı ve sırtına aldı.ilerleneye başladı. Tabi ben de arkasından ilerledim.onu revire götürdü ve oradaki yatağa koydu.revir onunla ilgileniyordu.ben ise Kerem'e bakıyordum.üzerimde bir göz hissettim.kafamı yana çevirdiğimde Berk yumuşak bir bakışla gözlerime bakıyordu...
~Berk'ten~
Sinir olduğum kız'ın bana tatlı gelmesi acaba normal miydi?gözleri mavi ve çok güzeldi...gökyüzü mavisi.saçları sarıydı...güneş gibi.teni beyazdı...kar gibi.bakışları yumuşak... bir insanı mayıştırıcak gibi...yüzü bir anda hemşireye döndü.hemşire ona birşeyler anlatıyordu.ama ben duymuyordum...gözlerimi ondan ayıramıyorum...saatlerce bakabilirdim.ama...o benden nefret ediyordu...bir an kendime gelmek için kafamı salladım.ve içimden"Berk sen ne diyorsun sikik .o senin düşmanın.nefret ettiğin.ölmek istediğin...aaa yeter Berk ha ne oldu bugün sana ya.offff çıldırıcam ya bu kız galiba beni kendine düşürdü..."~Ada'dan~
Berk birden birşey demeden çıktı.ben ise keremin yanında kaldım.
~1saat sonra~
~Kerem'den~
Uyandığımda.ada yanımdaki koltukta uyuyordu.çok tatlıydı...onu küçüklüğümden beri seviyordum.ama..bir türlü söliyemedim.ya beni reddederse...o zaman heralde ölürdüm...Hafif doğruldum ve adanın yanağından öptüm.gakiba gıdıklandıgı için kıkırdadı.güldüm.ve adayı uyandırdım.
~Ada'dan~
Uyandığımda önümde keremi gördüm.uyanmıştı.hemen üstüne atladım ve sarıldım.güldü.bende sarılıp güldüm."sana birşey olucak diye çok korktum kerem"
"Güzelim korkma bak burdayım"ona daha da sıkı sarıldım.kerem bana küçüklüğümden beri abilik yapmıştı.ve onu öz abim gibi görüyordum."o zaman hadi bize gidiyoruz ve sana çorba içirip film izletiyorum"dedim.o da
"Gelirim ama bir şartla Uğur böceği ve karakedi izlemiycez"Dediğinde güldüm."bilemiyorum söz veremem"dediğimde gülmeye başladık.biz konuşurken çoktan keremin arabasının yanına gelmiştik.bindik ve kerem sürmeye başladı.ona kedi gibi bakınca ne istediğimi anladı ve "tamam mavişim hemen açıyorum şarkını"dedi.beni tanıyordu.güldüm ve
şarkımı dinlemeye ve söylemeye başladım."Sevebilecek misin nefret gibi beni
Yoksa orda kal bebeğim
Belki de sana göre değilim""Sen girdin hayatıma
çarparken oralarda
Buradaki kalbimde kanayan""Vazgeçtim aklımdan,eşimden, dostumdan
Alay eder oldum sancımla ""Hüzünlerini de al yanına
Ne olacak yanacaksan
BENİMLE YAN
BENİMLE YAN""Çok mu şaşırırsın
Cehenneme kar yağdırsam
BENİMLE YAN
BENİMLE YAN..."eve geldiğimizi fark edince şarkıyı kapatıp indim.ve keremle eve girdik.annem hemen keremin halini görünce ona yardım etti.ben ise kereme kıyafet verdim o banyoya giyinmeye gidince ben de üstümü değiştirmek için odama gittim.şort şeklinde pijama ve bülüz giydim.saçımı da dağınık topuz yapıp oturma odasına gittim.
Annem kereme çorba yapıyordu ben ise cips alıp koltuğa oturdum ve Kerem'le uzanıp TV den netflix'e girip ugur böceği ve karakedi açtım.kerem ses çıkarmıyordu çünkü bu benim en sevdiğim çizgi filmdi.annem elinde tepsiyle geldi ve kereme çorbasını verdi.kerem içince çorbasını anneme teşekkür etti ve uzandı ben de koltuğun öbür tarafına uzandım.ve saatlerce Uğur böceği ve kara kedi izledik.sonra ikimizde koltukta uyuya kaldık.
.............................................................................Telefonumun sesiyle uyandım.uykulu gözlerimi zor da olsa aralayıp telefonuma baktım.....
Devam edecek<3
Umarım begenmissinizdir oy kullanmayı unutmayın <3
YOU ARE READING
Karakedi
RomansaAda normal bir günde antrenmana gidiyor ve oradaki olayla hayatı değişiyor bakalım Ada'nın hayatında neler olucak...