Multimade:Berk ve Ada
Sabah erken uyandım ve banyoya gidip duş aldım.Duştan sonra okul kıyafetlerimi giyip saçımı taradım.Ve mutfaga yöneldim.mutfaga gittiğimde annem ve kerem kahvaltı yapıyorlardı.Bende yanlarına gidip oturdum.
"Günaydın"dedim
"Günaydın annecim"
"Günaydın maviş"
"Hadi acele et okula geç kalmayalım"dedi kerem."Tamam" dedim.domates,peynir,birazda salam yedim.Ve meyve suyumu bitirip kalktım.ben kalkınca kerem de kalktı.
"Görüşürüz anne"dedim
"Görüşürüz Nergis teyze"dedi Kerem
"Bay bay çocuklar"dedi annem de.Çantalarımızı aldık ve evden çıktık.arabaya gelince Kerem kapımı açtı.ben de bindim.o da arabanın etrafından dolaştı ve sürücü koltuğuna oturdu.Kerem bana abilik yapardı.Ve çok da kibardı.yani...bana karşı.
Ben şarkı açtım gene.Ama bu sefer BENİMLE YAN değildi.Genelde BENİMLE YAN dinlerdim çünkü en sevdiğim kitabın şarkısıydı.Masal ve Ayaz'ı hep kıskanmışımdır.çünkü kusursuz aşkları vardı.yani bana göre.Masal ÇOK şanslı bir kız.
Okula gelince Kerem arabayı park etti ve indik.okula yürümeye başladık.Okula girince beraber sınıfa yürüdük.Sınıfa varınca Kerem arkadaşlarının yanına gitti.Bende zeyneplerin.Duru,ben ve Zeynep konuşmaya başladık.
Aradan biraz zaman geçti.Ve Berk içeri girdi.Bana bakmadan en arka sıraya geçti ve uyumaya başladı.Şaşırdım.Daha dün kendini bana affetmeye çalışan kişi şimdi ise bana bakmıyordu bile.
Akşama kadar bütün derslerde neredeyse uyudu.Ve bana hiç bakmadı.Okul bittiğinde eve dönerken bile aklımdaydı.Acaba...ona aşık mıydım?offff ne şaçmalıyorsam.Çocuk beni sevmiyor ki....
Eve vardığımda hemen odama gittim ve kendimi yatağa bıraktım.Biraz dinlendikten sonra kalktım ve üstümü değiştirdim.Bilgisayarımı alıp Netflix izlemeye başladım.Daha sonra karşıma Uğur böceği ve karakedinin filmi çıktı.Aklıma Berk geldi...Ve deli gibi sorular da.Bir ceket alıp biraz hava almak için dışarı çıktım.Ve yürümeye başladım.sonra bir banka oturdum.
saat gecenin 1'i.Bir kız bir bank'ta .yanlız başına oturuyor...Ve bir oğlan geliyor...İkisi birlikte şarkı dinliyor.saatlerce.Sizce bu ne?
Aşk mı? Yoksa Arkadaşlık mı?
YOU ARE READING
Karakedi
RomanceAda normal bir günde antrenmana gidiyor ve oradaki olayla hayatı değişiyor bakalım Ada'nın hayatında neler olucak...