Sabah uyandığımda önümde bir çift yeşil göz vardı.bu gözler Berk'e aitti.hemen kafamı kaldırdım.Birde ne göreyim Berk'in üstündeydim.Berk de kollarını belime bağlamıştı ve yüzüme pis pis sırıtıyordu.
"Bakıyorum da kızardın böceğim "diyip güldü.
"Off Berk seninle ugraşamıycam"diyip kalktım.
"Kızım üstüme çıkan sensin Allah Allah"dedi Berk.onu dinlemeden gidip bilgisayarımı alıp yatağa uzandım.Netflixden Uğur böceği ve karakedi açıp izlemeye başladım.Berk de yanıma uzandı ve izlemeye başladı.Bütüm günüm böyle geçti.
~Bir hafta sonra~
Artık yaram iyileşmişti. acımıyordu.Ama izi vardı.Berk ise sana bir süprizim var diye çıkıp gitti.Ben ise evde can sıkıntısıyla patlıyordum.Yarım saat sonra geldi ve gözlerimi bir kumaşla kapatıp beni arabaya bindirdi.biyere götürdü.sonra arabadan indirdi ve gözlerimi açtı.
Şok oldum...karşimda sarı ledlerle döşenmiş orman vardı...bir sürü mum vardı...yanında minik bir gölet vardı...Ve bir yer yatağı...
Mükemmel bir yerdi...Berk ilerledi ve yatağa oturdu.ben de yanına.yerdeki gitarı aldı ve bir şarkı çalmaya başladı.ve çaldığı şarkıyla şaşırmam bir oldu.çünkü en sevdiğim şarkıydı.
"Geri gelebilecek misin?
Günahın neyse onu bilelim.
Sevebilecek misin nefret gibi beni?
Orda kal bebeğim belkide sana göre değilim.""Sen girdin hayatıma
Çarparken oralarda buradaki kalbimdi kanayan.""Vazgeçtim aklımdan,eşimden,dostumdan.
Alay eder oldum sancımla...
Hüzünlerinize al yanına
ne olacak yanacaksan""BENİMLE YAN
BENİMLE YAN""Çok mu şaşırırsın
cehenneme Kar yağdırsam""BENİMLE YAN
BENİMLE YAN""Hüzünlerini de al yanına,
Ne olacak yanacaksan""BENİMLE YAN
BENİMLE YAN""Ölüm gibi acıtır seni,
Yeniden doğduğun an...""Koyamadın ismini,
Çığlıklarını duyar gibiyim.
Kelebeğin etkisi,
Belki de aşk belirtisi.""Bilir kişi bile eskidi,
Sen mi de ben mi?
Sen girdin hayatıma
Çarparken oralarda buradaki kalbimdi kanayan""Vazgeçtim aklımdan,eşimden,dostumdan.
Alay eder oldum sancımla...""Hüzünlerini de al yanına
Ne olacak yanacaksan""BENİMLE YAN
BENİMLE YAN""Çok mu şaşırırsın,
Cehenneme kar yağdırsam""BENİMLE YAN
BENİMLE YAN""Hüzünlerini de al yanına,
Ne olacak yanacaksan.""BENİMLE YAN
BENİMLE YAN""Ölüm gibi acıtır seni,
Yeniden doğduğun an..."Şaşırmıştım...en sevdiğim şarkıydı.hep birisinin bana söylemesini isterdim...ve Berk bana söyledi.
"Böceğim en sevdiğin şarkı değil miydi bu?"
"E-evet..."
"Noldu beğenmedin mi?"dedi mutsuzca.
"Hayır çok beğendim sadece bu şarkıyı sevdiğimi nerden öğrendin ona şaşırdım."güldü.
"Hadi daha bitmedi şaşırmanı sona sakla."dedi.Anlamamıştım.Daha süprizi var mıydı?."Yatağa yat ve gökyüzüne bak"dedi.dediğini yaptım.o da yanıma yattı.ikinci şoku yaşadım.gökyüzündeki yıldızlqr çok güzeldi.Ama o yıldızlara bakmak yerine bana bakıyordu.
"Neden yıldızlara bakmıyorsun da bana bakıyorsun?"dedim
"Çünkü sen daha parlaksın..."Bunu dediğinde hem kızardım hem de mutlu olmuştum.ve bütün gece birbirimize baktık.en sonunda da uyuduk...
YOU ARE READING
Karakedi
RomanceAda normal bir günde antrenmana gidiyor ve oradaki olayla hayatı değişiyor bakalım Ada'nın hayatında neler olucak...