Lunaparka vardığımızda arabadan indik.Ve lunaparkın gitişine doğru yürüdük.Lunapark o kadar güzeldi ki anlatamam.
"Ee böceğim neye binelim?"
"ATLI KARINCA!"
"Bebekmisin Ada?"
"Ne var binemez miyim?"
"Hayır binemezsin"
"NEDENMİŞ O?!"
"Çünkü önce hız trenine binicez"
"HAYIR ÇOH YÜKSEK OOO!"
"Noldu böcişim korktun mu ?"
"BANA BÖCİŞİM DEME!"dedim ve kollarımı göğsümde birleştirdim.Berk ise gözlerini devirdi ve beni elimden tutup hız trenine sürükledi.evet sürükledi beni."Kızım yerleri süpürdün kal artık"
"BANANE BİNMİYCEMMM!"
"Of tamam başka birşeye binelim ama artık rezil etme beni"
"Tamam"deyip sinsi bir gülüşle kalktım.Sonra lunaparkı gezmeye başladık."BERK!"
"NOLDU BÖCEĞİM TEHLİKE Mİ VAR?!"Diyerek yanıma koştu."Evet sanırım aşık oldum!"dediğimde Berk'in gözleri fal taşı gibi açıldı.
"NE?!KİME!!"
"Ona!"dedim ve parmağımla perüş ayıyı gösterdim.
"Ciddi misin Ada?Beni az daha katil edicektin!"
"Niye?Yoksa beni seviyor musun?"deyip güldüm.
"Evet seviyorum"dedi birden Berk.Gözlerim fal taşı gibi açıldı.
"NE?!"dedim.Berk ise gülmeye başladı.kızardıgımı hissedebiliyordum.
"Şaka yaptım ama yüzünü görmeliydin tam bir Uğur böceği oldun"
"BERK BANA ÇABUK BU AYIYI ALIYORSUN SONRA DA BEN SENİ DÖVÜYORUM!"
"Tamam sakin ol prenses"
"Prenses ne be?"
"Tamam böcüşüm derim bende"
"BERK!"
"Abi uzat ordan bir top"
"Cidden o kadar emin misin bence daha fazla al iskalarsın şimdi"
"Emin misin?"Derken bana bakarak attı ve on ikiden vurdu.benim ağzım tren yolu gibi açılırken Berk ayıyı bana verdi."Noldu böcüşüm?şaşırdın bakıyorum"
"Nasıl vurdun?"
"Ee böcüşüm bu kasları boşuna yapmadım"derken ben elimdeki ayıya sıkı sıkı sarılıyordum.
"Yuh Ada ayıyı da mı öldüreyim?"
"Kıskanma kedicik"
"Kedicik konusunu konuştuğumuzu sanıyordum"
"Sanmaya devam et"dedim ve dönüp:
"Kedicikkkkkk"dedim.gülerek önüme dönüp yürümeye devam ettim."Berk dönme dolapa binelimmmm"
"Tamam "dediği an koştum ve hemen bindim.üstü açıktı ve gökyüzünü görebiliyorduk.Berk de yanıma oturdu.ve dolapın çalışmasını bekledik.dolap çalıştı ve en tepeye ulaştı.tepede birden durdu.bizde beşik gibi sallamaya başladık tabi.Ben korkudan çığlık attıp gözlerimi sıkıca yumdum."Vayy demek kaslarımı seviyorsun böcüşüm"dedi Berk ve birden gözlerimi açtım.açar açmaz iki yeşil gözle karşılaştım ve bir pişmiş kelle gibi sırıtan suratla.Korkuyla Berk'e sarılmıştım.hemen ayrıldım ve saçımı düzelttim.Ona bakmıyordum ama hala bana sırıtarak baktığını hissediyordum.
"Neden durduk?"
"Bilmiyorum ama heralde teknik arıza"
"Of napıcaz şimdi?"
"İstersen diğer çiftler gibi yapabiliriz"dedi sırıtarak.Anlamadım ve ona "what dedin gülüm ?"gibi baktım.parmagıyla aşagıyı gösterdiğinde eğilerek baktım.ve yiyişen bir çift gördüm.hemen gözlerim faltaşı gibi açıldı ve dönüp Berk'in omzuma yumruk attım."Ahh!yavaş be kızım kırdın omzumu"Dedi omzunu ovuştururken.sinirle ona baktım.ve bir anda dolap geri çalıştı.aşagıya indiğimizde hemen asker adımlarıyla arabaya doğru yürümeye başladım.tabi cally de yanımdaydı.bu arada cally kim derseniz ayı.Berk'in bana aldığı ayı.
Arabaya vardığımda kapıyı açıp oturdum ve Berk'i beklemeye başladım.ama kollarım göğsümde,başım pencerede bir trip suratıyla bekliyordum Berk'i.geldi ve kapıyı açıp sürücü koltuğuna oturdu.
"Hadi ama böceğim trip atma"
"Hıh "dedim
"Ama böcüş bana trip atarsan ben üzülürüm"dedi ve bana kedi gözleriyle baktı.Herkes bana kedi gözüyle baktığında yenileceğini biliyordu.Ama...Bu bambaşkaydı...çok tatlı bakıyordu.Ne diyorsun Ada gene mal mal konuşmaya başladın.Ama çok tatlı...hayır Ada yenilme.Ama...
"Tamam affettim"
"O zaman kemer"dedi ve kemerimi takar takmaz gene ölüme sürdü...Eve vardığımızda indim.
"Teşekkürler kedicik"
"Yarın okula ben bırakılan böceğim"
"Tamam görüşürüz kedicik"
"Görüşürüz böceğim"dedi ve hertarafı toz duman içinde bırakarak gitti.Ben de eve girdim.
"ANNE BEN GELDİM!"
"Hoş geldin kızım aç mısın?"
"Hayır ben odamda olucam"
"Tamam kızım"dedi annem.Odama girdim ve cally 'i yatağıma koydum.Banyoya gidip duşa girdim ve ardından üstümü değiştirip yatağıma girdim.ve kendimi uykuya bıraktım...
~Sabah~
Sabah uyandım,yüzümü tıkayıp,dişlerimi fırçalıyıp,üstümü giyinip,saçımı yapıp,yatağımı da toplayıp çantamı alıp mutfağa gittim."Kızım dün antrenmanına gitmemişsin"
"Kusura bakma anne söz bugün gidicem"
"Tamam hadi kahvaltını yap okula geç kalıcaksın"Dedi annem.kahvaltımı yapıp evden çıktım.
"Görüşürüz anne!"
"Görüşürüz kızım!"dedi ve kapıdan adımımı atar atmaz siyah spor araba gördüm.Bu arabaya aşıktım.
"Hadi kızım geç kalıcaz acele et biraz"dediğinde Berk anca gözümü arabadan aldım.hemen arabaya bindim ve kemerimi taktım."Günaydın böceğim nasılsın"
"Günaydın kedicik iyi sen nasılsın"
"Bana kedicik demeyi kesersen iyi olucam"
"Tamam.kedicik!"diyip güldüm.Berk ise gözlerini devirip arabayı çalıştırdı ve gene ölüme gidiyorduk.Bu araba yüzünden bir gün ölücem.o kadar hızlı sürüyor ki..Okula vardığımızda arabadan hemen kendimi attım.Berk ise gülüyordu bana.gözlerimi devirip okula yürüdüm.Berk de peşimden.sınıfa girer girmez Zeynep ve duru üstüme atladı.
"Adağğğğğ!"
"Sakin kızlar ezdiniz beni!"
"Nerdesin Kızım ya?dün antrenmana da gelmedin!"dedi Zeynep.
"Gelemedim neyse ders başlıycak yerlerimize geçelim."dedim ve yerlerimize geçtik.ve gene Berk yanıma oturdu.tam ona kızacakken biri sarıldı.arkamı döndüğümde sarılan kişinin kerem olduğunu gördüm.ve karşılık verdim."Mavişim seni çok özledim"
"Bende seni kahramanım"diyip güldüm.sonra yanımıza keremin çetesi geldi.yani onur,defne ve Anıl.
"Naber kısa"dedi onur.Hemen burnumu kırıştırıp.
"Ben kısa değilim siz çok uzunsunuz"
"Aynen kısa"
"ONUR!"diye bağırdığımda herkes güldü.Ve içeriye hoca girdi.ders matematikti.o yüzden çoh mutsuzdum.Bütün ders uyudum.ve tam rüyamda adrianla öpüşüyordum ki biri beni uyandırdı.sinirle doğruldum ve beni uyandırana baktım.
"NİYE UYANDIRDIN BENİĞĞĞ!"
"Böcüşüm ders bitti teneffüsteyiz kantine iniceğiz hadi!"
"Hayır ben gelmiyorum"
"Ada zorlama güzelim"
"Ya zorlasam nolur ?"demeseydim keşke...."BERK İNDİR BENİ!"
"Bağırma kızım bütün okul bize bakıyor rezil olduk senin yüzünden"
"LAN ASIL SENİN YÜZÜNDEN REZİL OLDUK!İNDİR BENİİİ!"
"Eğer bağırırsan seni öperim"dediğinde hemen sustum.susmamla gülmesi bir oldu.
"Gülme be!"dedim ve sinirle etrafıma baktım.zeynep ve duru gülerek arkamızdan geliyorlardı ve videoya alıyorlardı.
"ZEYNEP SENİ ÖLDÜRÜRÜM!"
"Kızım sosyal mediada yıkılıcaksınız"dedi duru.ve gülmeye başladılar. Berk kantine geldiğimizde beni sandalyeye oturttu ve kahve aldı.bir yandan kahve içip bir yandan Berk'e kızıyordum.zilin çalmasıyla sustum ve kalktım.Berk de kalktı ve yürümeye başladık.
"Ders beden böceğim dikkat et de kafana gene top yeme"
"Berk o topu biyerlerine sokarım ha kızdırma beni"
"Maça ne dersin böceğim ?"
"Ağlama sonra"dediğimde güldü.
"Görücez kim aglıycak"dedi ve elini uzattı.Gülüp:
"Görücez."dedim...Arkadaşlar umarım beyenirsiniz biraz saçma oldu sanki bu bölüm.Ama lütfen oy ve yorum yazmayı unutmayınız.
Sizleri seviyorum<3
YOU ARE READING
Karakedi
RomanceAda normal bir günde antrenmana gidiyor ve oradaki olayla hayatı değişiyor bakalım Ada'nın hayatında neler olucak...