9.Bölüm

24 5 0
                                    

Gözlerimi açtığımda Yanımda Berk vardı.
"A-Ada...Ada uyandın!"diye bağırdı Berk.ve birden bana sarıldı.

Neden beni önemsiyordu?Neden bana birşey olunca korkuyordu....Neden benimleyken hep gülüyordu...

Berk'in bağırmasıyla içeriye aniden annem ve Kerem girdi.Annem beni gördüğünde koşup sarıldı.Kerem ise sinirle Berke bakıyordu.Ama Berk onu umursamıyordu.Bana çok sıkı sarılıyordu...Sanki yıllardır beni görmemiş gibi hemde...

Lanet olsun ki bir gün burda kalmalıymışım.Offf napıcam ben ya.sarılma sevdasından sonra annem kantine indi Kerem koltukta oturuyordu ve telefonuyla ilgileniyordu.Ama arada bana bakıyordu tabi.Berk ise tekli koltukta uyuya kaldı.

Saçları dağılmıştı...ağzı hafif aralıktı...siyah tişörtü biraz buruşmuştu...Çok tatlıydı...Hemde fazlasıyla.saatlerce izliyebilirdim onu.gözlerimi o kusursuz yüzünden ayıramıyorum....çok güzeldi teni...adeta bir kar gibiydi...

Kerem öksürdüğünde gözlerimi Berk'ten alıp kereme çevirdim.

"Eee maviş agrın var mı ?"
"Yok"vardı tabikide.Kalbim...
"Yarın taburcu olacaksın o zamana kadar uyu hem canın sıkılmaz"dedi.haklıydı.yorgundum ve uyumalıydım.
"Tamam"diyip uyudum.
~Ertesi gün~
Uyandığımda odada Berk vardı.yanımda uyuya kalmıştı...çok tatlıydı...Hayır Ada saçmalama çocuk seni sevmiyor.

Birden Berk uyandı.
"Kızım bi rahat dur uyumaya çalışıyorum burda."
"Beyfendi ayıcık da ister misiniz?"
"Yanımda var zaten"diyip bana sarılıp güldü.Ben ise ona sinirle bakıyordum.Ve içeri keremle annem girdi.Annem bize güldü.Ama Kerem sinirliydi.

"Anne kurtar beniğğğğ"
"Tamam Kızım hadi gidiyoruz"
"Yey!evde karakedi ve Uğur böceği izliycem"diyince herkes güldü.

"Böceğim izliyorsun ya "dedi Berk
"Hayır ben yakışıklı adrianı'mı izliyicem"diyince aynı anda Kerem ve Berk
"NE!"dedi.Annemle bakışıp güldük.
"Hadi çocuklar daha eve gidip Ada'ya çorba yapıcam"deyince Berk beni kucağına alıp kalktı.Annem güldü Kerem ise sinirliydi.Kerem neden Berk bana yaklaşınca sinirleniyordu?

"Berk pijamalarımlayım!"dedim
"Nolcak Kızım abartma.hem bu halinde tatlı"diyince hem kızardım hem de sinirlendim.burnumu kırıştırıp kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Kızardın.Ve sinirlenincede çok tatlısın"dedi Berk.
"Ama Berk üstümdeki şort"
"Ne güzel kızım bacaklarına daha da yakından bakıyorum"diyince sinirlendim.
"Anneme de böyle diyebilirmisin acaba"
Dedim.biz konuşana kadar Berk'in arabasına gelmiştik.Berk beni öne oturttu arakaya da Kerem ile annem oturdu.Berk sürücü koltuğuna geçip.arabayı sürmeye başladı.

Eve varınca Berk gene beni kucağıma aldı ve salona götürdü.koltuga bıraktığında ondan kumandayı istedim ve verdi.Hemen Uğur böceği ve karakediyi açtım.ve izlemeye başladım.berk ayak ucuma oturdu.kerem ise üçlü koltuga.

Annem tavuk çorbası getirdiğinde zarla zorla Kocaman bir kase içirdi bana.Tabi bu arada Kerem ile Berk kahkaha atıyordu.Annemde bana  çorba içmezsem Uğur böcehigi ve kara kediyi  yasaklarım diye tehtit ediyordu.Ben ise ağlaya ağlaya çorba içiyordum.

Çorbamdan sonra hemen uyudum.Ve kedimi güzel rüyalara bıraktım.

KarakediWhere stories live. Discover now