16.Bölüm

8 3 1
                                    

"Bir baba kızını niye hiç sevmez...?Bir baba kızını sevmezse kızı hep yanlış erkeklerle olur.Bir baba kızını sevicek.Ona aşk dolu gözlerle bakıcak ki kızı yanlış erkeklerle olmasın.Bir baba kızına herşeye güvenmemeyi ögreticek...onu sevicek.Ne olursa olsun ondan vazgeçmeyecek ki kızı gerçek sevgiyi bilsin.Bir kızın ilk aşkı babasıdır.Ama benim hiç olmadı...peki ya sizin?"

~ADA'DAN~

Beni anlayan kimse yok.seven...düşünen...benim hayatımda çoğu şey eksik...şu an ne mi yapıyorum.odamda dolabımda kesilmedik yerimi bırakmıyorum.

Annem ise 2 saattir kapıdan bana çıkmam için yalvarıyor.kerem,Zeynep,duru.hepsi bana yalvarıyor.ama beni anlamıyorlar.ben bu hayatta babanız bir kızım.Annemi korumaya çalışan babasız bir kızım.Keşke hiç bu hayatla tanışmasaydım...

~BERK'TEN~
Ada 2 saattir odasından çıkmıyormuş.hepsi benim suçum.deger verdiğim kızı üzdüm.onu korumaya çalışırken başkalarından.Ben zarar verdim ona."HEPSİ BENİM SUÇUM LANET OLSUN"diyip duvara yumruk attım.

"Ya Babası olmayan bir kızla dalga geçtim...ben nasıl biriyim ya..."ve bir anda adanın okulda yaptığı olay aklıma geldi ve son hızımla arabama koştum...

~yazardan~
Berk arabasına binip son hızla adaların evinin yolunu tuttu.Ada ise kesmedik bir yerini bırakmamıştı...Berk'in söyledikleri çok ağırdı ada için.

Berk adalara vardığında zili çaldı.kapıyı açan Ada'nın annesiydi.Ada'nın annesi tam kapıyı kapatcakken Berk tuttu.

"Lütfen izin verin adayla konuşayım..."
"Git burdan!"dedi adanın annesi.Ama Berk pes etmedi.kapıyı zorla açtı ve odasına doğru koştu.
"ADA!"
Tam odasına gidecekken yüzüne yendiği yumrukla geriye savruldu.yumruk kereme aitti.berk hemen kalktı ve kapıyı açmaya çalıştı.ama kerem Berki ittiriyordu.
"HANGİ YÜZLE GELİYORSUN LAN BURAYA!"
"KEREM ÇEKİL ADA ÖLÜCEK YOKSA!"
"NE DİYORSUN LAN SEN!"dedi kerem ama yüzüne gelen yumrukla duvara çarptı.berk ise odaya giremeyince omuz attı ve kapıyı kırdı.hemen heryeri aradı.

"ADA!..ADA NERDESİN!"
Ve bir anda dolabı açtı.ama dolaptan düşen şeyle şoka girdiler...

Kötü oldu kusura bakmayın.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 08, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KarakediWhere stories live. Discover now