3.bölüm

31 7 0
                                    

~ aradan zaman geçer ~
Uyanırım."ne ara sabah oldu ya?off bugün okul varrr!nolur biri öldürsün beniii!"5 dk daha oyalanıp kalktım.(bu arada Özkan lisesinde okuyorum)sonra  giyinme odama gidip lanet olası okul tişörtümü ve etkini giyip bir beyaz ayakkabımı giyip saçımı 2 tane balık sırtı da örüp aşagıya inerim.mutfaga gidip annemi öpüp:
"Ana kraliçe ben kaçtım geç kalıcam yoksa"
"Ama kızım birşeyler yemedin"
"Okulda yerim sen hiç merak etme Ana kraliçe hadi kaçtım bay"
"Görüşürüz annecim"
Evden çıkıp hemen otobüs durağına koştum.orda otobüsü beklemeye başladım.ve gelincede binip Akbil'imi bastım.otobüs iniceğimizden yerde durdu ve ben inince gitti ben de okula yürümeye başladım.okula gelince içime gene bir korku girdi o çocuk yüzünden.hızlı adımlarla sonuca ilerledim ve Zeynep ile duruyu aramaya başladım Zeynep en arkada duru ile oturmuş sohbet ediyordu. Hemen yanlarına gittim.
"Günaydın "
"Günaydın Ada " dedi Zeynep.Duru da günaydın dedi ve ben de onların arkasındaki ikili boş şuraya geçtim."biz konuşurken içeriye o çocuk ve antrenmandaki arkadaşları girdi.

Çocuk yanıma oturdu.biri duruyu alıp boş bir şuraya geçti diyeride Zeynep'in yanına geçti.
"Noluyor ya napıyorsun"dedim hemen bana döndü ve "çemkirme be hem sen benim kölemsin istediğimi yaparım"dedi.ben tam "hayır ben senin kölem diyil.." dicrkken kerem ve çetwsi geldi yanımıza.

Kerem çocuğun yakasını tuttu.ve..

Hep en heyecanlı yerinde bırakıyorum ama devam edecek<33

Bu arada arkadaşlar ben yeniyim fazla bilmiyorum kullanmayı ama yorum yazabilirsiniz yada oy verebilirsiniz.

KarakediWhere stories live. Discover now