Ik ben bezig met me klaar te maken in de Gryffindor common room.
Ik zit samen met Angelina, Kayleigh, Hermione en Ginny in Hermione haar dorms. 'Je hebt echt een geweldige jurk.' Zeg ik tegen Hermione.
'Bedankt Elena.' Zegt ze blij. Ik zie dan een platen speler. 'Oeh.' Zeg ik. 'Zou ik niet aan komen. Geen idee van wie die is.' Zwgt Hermione dan. Ik draai me terug naar haar om. 'Ja mama.' Zeg ik plagerig.
Kayleigh kijkt naar zichzelf in een spiegel. 'Je ziet er geweldig uit zusie.' Glimlach ik. 'Het is me eerste bal.' Glimlacht ze. 'En je ziet er gelijk geweldig uit.' Ze draait zich om en knuffelt me.
'Angelina? Ga je nou echt met Fred?' Vraagt Ginny dan. 'Ja.' Zegt ze blij. 'Hermione? Met wie ga jij nou?' Vraag ik en glimlach. 'Zien je zelf wel.' Zegt ze en bloost en pakt dan wat spullen. Kayleigh, Ik en Angelina delen een blik waardoor we allemaal in de lach schieten.
'Ginny en Neville dus.' Zegt Angelina. ' Jij en Fred.' Grijns ik. Ze rolt haar ogen. 'Nick en Kayleigh, jij en George.' Gaat Angelina door.
'Ja en we moeten nu gaan.' Zeg ik. 'Gaan jullie maar. Ik zie jullie daar wel.' Zegt Hermione.
'Oké.' Zeg ik en loop maar beneden. Beneden wacht George al op me. Ik zie een Katie Bell grijnzen. 'Ik hoorde van iemand dat Katie achter hem aan zit.' Fluister Kayleigh dan. 'Meen je dat? Hij zegt dat niet.'
'Hij wil vast je niet te veel aan je hoofd geven.' Fluistert ze en gaat dan met Ginny naar Neville.
'Je ziet er prachtig uit.' Zegt George en plaatst een kus op me wang. 'Je hebt niet gezegd dat Katie achter je aan zit.' Fluister ik. 'Ik ben van jou en alleen van jou. Net zoels jij ban mij.' Hij houd me hoofd om hoog door met ze vingers me kin omhoog te hallen. Ik glimlach en geef hem een kleine kus.
'Laten we gaan.' Zegt Angelina als ze Fred mee trekt.
Ginny, Neville en Kayleigh zijn al weg. We lopen ze vieren de zal in. 'Zijn DAT Terry en Alisa samen!?' Roept Angelina blij. 'Mijn werk.' Zeg ik als ik mezelf een schouderklopje geef.
'Jij cupido.' Lacht Fred. 'Weet ik toch.'
~*-*~
Ik dans de hele avond met iedereen. Op een gegeven moment is George drinks halen.Ik sta met Terry en Alisa. Ze zien er hartstikke verliefd uit me ze tweeën.
'Shit.' Hoor ik Angelina dan achter me zeggen. 'Wat doet die!' Hoor ik Fred dan boos zeggen. Ik draai me om.
Me hart breekt. Ik voel de tranen al in me ogen. Daar staat George. Bij het drinken. Zoenent met Katie Bell.
'Elena.' Kayleigh komt op me af. Ik loop naar George toe. Ze stoppen als ik aan kom lopen. 'Je bent alleen van mij he.' Ik trek de ketting af. 'Ik ga nooit meer van jou zijn! Ik wil jou ook niet meer als de mijne!' Roep ik en gooi de ketting naar hem toe.
Ik loop dan de zaal uit. Ik trek me hakken uit en ren veder naar de common room. Er stappen wat mensne de common room uit dus ik kan zo de common room in rennen.
Ik ga op een bank zitten. Ik leg me hoofd in me handen.
'Elena.' Ik voel een arm om me heen. Ik kijk op en het is Terry. Ik omhels hem gelijk en huil in ze schouder. 'Is alles oké.' Hoor ik de stem van Alisa zeggen.
Ik kijk op. 'Hoe kan die?' Vraag ik. 'Hij zei letterlijk dat ik alleen van hem ben en hij alleen van mij. Hij weet dat hij de eerste is waar ik ooit ik hou van je tegen heb gezegd en toch..' Terry trekt me in nog een knuffel. Alisa gaat naast me zitten en wrijft haar hand over me rug. 'Het komt goed.'
~*-*~
'Het spijt me van George, Elena. Hij is gewoon stom.' ZEGT Ron bij het ontbijt. 'Het is goed Ron.' Zeg ik. Hij glimlacht naar me en loopt dan naar Hermione en Harry. Hermione steekt haar duim op. Ik knik en zei heeft nu ook een glimlach.'Elena. Kunnen we praten.' Ik draai me om en zie George staan. 'Waarom zou ik?' Vraag ik.
'Alsjeblieft?' Vraagt die. Ik sta op en volg hem. 'Moet je niet bij Katie zijn?' Vraag ik en rol geïrriteerd met me ogen. 'Ze gaaf me een love potions, El. Ik hou van jou.' Zegt die.
'Het kan wel een love potions zijn geweest. Maar je was met haar. Ik verbied je niet om met meisjes te zijn maar iets aan nemen van een meisje die achter je aan zit duidelijk. Ik hou ook– Ik kan dit niet.' Zeg ik en wil weg lopen.
George pakt me arm en ik voel een tinteling door me lichaam. 'Elena.'
Ik draai me terug naar hem om.
'Laten we een pauze nemen. Tot ik weer kan. Ik kan het nu niet oké.' Zeg ik. 'Oké.' Zegt die. Hij laat me hand los en ik loop weer naar binnen.
Ik neem weer plaats tegen over Alisa en Terry. George loopt langs en ik voel de spanning tussen ons. Ik kan dit nu niet.
JE LEEST
A story of a lifetime~ George Weasley(voltooid)
FanficElena Walburga Black-McKinnon is de dochter van je raad het al, Sirius Black en Marlene McKinnon. Ze woont sinds ze vier is al bij de Weasleys. Ze is populair, knap en slimste heks van haar jaar. Ze gaat vooral om met haar vriendengroep waar in Roge...